menu

Overig / Algemeen / Mozilla Firefox

zoeken in:
Yak
Ja dááág! Doe mij het superieure Internet Explorer maar.

Wat ik trouwens mis op Firefox zijn kruisjes om de tabs te sluiten, zoals Safari. En ik wil alle overgestapten graag verwijzen naar van dittum. Probeer vooral alles uit!

FisherKing
Bedankt voor de Tip.

Trouwens wel gevonden hoe je alle tabs behalve de huidige afsluit. Rechtermuisknop >> Close Other Tabs. Wordt steeds leuker zo

Yak schreef:

Ja dááág! Doe mij het superieure Internet Explorer maar.

Wat ik trouwens mis op Firefox zijn kruisjes om de tabs te sluiten, zoals Safari. En ik wil alle overgestapten graag verwijzen naar van dittum. Probeer vooral alles uit!

Wat ik nog mis is spellings controle in invoervelden (jazeker, dit is in Omniweb 5 al mogelijk). Omniweb is sowieso al een te gekke browser, maar die kost dan ook 29,95 dollar...

Met dank aan Phooze doen de
opmaakbuttons
het nu tóch ook in FireFox!

Yak
Jordy schreef:

Met dank aan Phooze doen de
(quote)
het nu tóch ook in FireFox!

Eh.. niet dat het zo'n ramp is want ik gebruikte die knoppen eigenlijk toch niet, maar in mijn Firefox werken ze niet.

Bij mij doen ze het ook niet (de ironie! ) maar dat komt waarschijnlijk omdat ze nog hard op 'disabled' staan.

Ze staan hard op disabled, en worden op het moment dat je tekst selecteert ge-enabled.

Ik denk dat jullie de oude javascript-includefile nog in je cache hebben staan, doe eens een echte reload?

Jordy schreef:

Ze staan hard op disabled, en worden op het moment dat je tekst selecteert ge-enabled.

Ik denk dat jullie de oude javascript-includefile nog in je cache hebben staan, doe eens een echte reload?

Wel netjes, dat het pas werkt als je het selecteerd. Maar misschien niet direct duidelijk voor de eindgebruiker denk ik. Het werkt nu dus wel

Yak
Bij mij nog niet. Niet zo'n ramp verder.
De knoppen zijn niet greyed out, maar reageren gewoon niet als je erop klikt. Ook niet als je tekst selecteert.

Yak schreef:

Bij mij nog niet. Niet zo'n ramp verder.
De knoppen zijn niet greyed out, maar reageren gewoon niet als je erop klikt. Ook niet als je tekst selecteert.
vreemd, welk besturings systeem gebruik je? welke versie van firebird/fox?

Wat ik wel een nadeel is vind aan de Firefox/MM combinatie is dat hij de links vanuit updates in een nieuw window opent i.p.v. in een nieuwe tab. Bij Opera opent hij ze wel in een nieuwe tab, wat ik veel prettiger vind.

FisherKing
Zavo schreef:

Wat ik wel een nadeel is vind aan de Firefox/MM combinatie is dat hij de links vanuit updates in een nieuw window opent i.p.v. in een nieuwe tab. Bij Opera opent hij ze wel in een nieuwe tab, wat ik veel prettiger vind.

Tenzij je met de rechtermuisknop kiest voor Open in new Tab (kwestie van wennen vermoed ik)

Of je houdt Left-Ctrl ingedrukt, of je drukt op je middelste muisknop.......

mrdig schreef:

Of je houdt Left-Ctrl ingedrukt

geweldig ! die kende ik nog niet

Maar dat is toch ingewikkelder dan gewoon klikken. (En m'n middelste muisknop heb ik anders ingesteld.)

Dustyfan
Ook heel handig in FF, het 'New Tab'-tooltje.
Eerst een nieuw tabje aanmaken, voordat je Google of een andere search-plug loslaat.

Jordy schreef:
(quote)

geweldig ! die kende ik nog niet

Is de Mac-methode Jordy

cornelis schreef:
(quote)

Is de Mac-methode Jordy
Op de mac is het de appletoets

FisherKing
Knallen bij jullie die Bookmarks er ook tussenuit. ?

Ik zit ze aan te passen, dan slaat het systeem vast en heb ik de "oude" bookmarks weer. IE-bug ?

FisherKing
Wat ook reuze handig is in FireFox is de TabBrowser-extension.

En er gaat een compleet nieuwe wereld open. Je kunt je tabs zelfs een kleurtje geven.

Yak
For example tabs become reorderable by drag and drop.

Thanks, FK! Daar was zat ik al een hele tijd op te wachten!

Is die firefox ook voor Explorer?

Firefox is, net als Explorer, een browser. Je gebruikt 'm dus in plaats van Explorer.

Yak
jassonn schreef:
Wist ik veel,ik dacht dat het een soort van pop-up killer etcetera programma was

Gewoon even installeren jassonn, en join the happy bunch!

kos
Hoeveel geld verdient Yak eigenlijk met deze campagne?

Yak
Yak is webdesigner, en wil iedereen zo gauw mogelijk van dat brakke Internet Explorer af hebben.

FisherKing
En terecht

Ik ben er al een tijdje vanaf

kappeuter (crew)
Ah, ik wou al van beroep switchen, er is dus nog hoop...

Yak
Laat me je dit zeggen Kapp: in het webdesignerswereldje is IE niet zomaar brak en knudde, het is pure fuckin evil.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.