- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
En, is hij goed? of is hij nogal traag zoals iemand hierboven al zei? anders blijf ik wel bij mijn goede oude versie. Wat zijn de grote nieuwigheden eigelijk?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Heb m net ook even geinstalleerd en alles lijkt hetzelfde. Ik kan alleen mijn woordenboek extention niet meer gebruiken
. Hij kan er geen updates voor vinden, laaaaame.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
mijn Extreme Themes zijn er voorlopig vandoor.... Ach ja, de waan van de dag 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Mijn Firefox is grondig verneukt. Bookmarks wordt steeds gewist wanneer ik opstart. Schijnt aan mijn Sage RSS-reader te liggen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Heb wel problemen met mijn Theme's 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3233 stemmen
Als ik dit zo hoor dan blijf ik nog maar even bij mijn 1.0 PR versie 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik heb 'm nou ook geïnstalleerd en zie geen verschil met mijn vorige versie (0.9.3 ofzo).
Ik blijf gewoon Opera gebruiken.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Als ik dit zo hoor dan blijf ik nog maar even bij mijn 1.0 PR versie 
Bij mij werkt alles zoals het hoort.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Wel, het ziet er naar uit dat ik Firefox nu definitief kwijt ben. Ook de 1.0PR die ik gebruikte crasht bij de installatie met een 'invalid arguments'-error.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me toch niet dat dat aan FireFox ligt, die draait als een tierelier hier... 
Ik kan alleen nog geen themes downen, maar dat komt doordat -begrijpelijk- die site overbelast is.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook geen reet van.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zelfs mijn favoriete Theme heb ik weer draaien.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Het zal dan toch aan mijn OS liggen. Aangezien ik geen idee heb waar ik de oplossing zou moeten zoeken (ook met Google vind ik niemand die hetzelfde probleem heeft) zal ik morgen mijn besturingssysteem maar even herinstalleren. Ik kan het gewoon niet hebben dat Firefox niet werkt, en ik weer moet terugvallen op Explorer of de Mozilla Suite zonder al die gave extensions.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Een registry mechanic kan misschien ook uitkomst bieden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
(ook met Google vind ik niemand die hetzelfde probleem heeft)
Je probleem is te "vers" voor google. Je kunt beter een search in drukke mozilla forums doen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Een registry mechanic kan misschien ook uitkomst bieden.
Bedankt voor de tip, maar het heeft helaas niet geholpen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Google's speciale zoekpagina met Firefox-layout, zodat over je schouder meeglurende mensjes lekker vaak te zien krijgen dat jouw browser gaver is. Een Nederlandstalige is er ook, dan moet je .com gewoon veranderen in .nl.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Da's gewoon de default-home van FireFox 1.0 btw
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Da's gewoon de default-home van FireFox 1.0 btw
Oh, wist ik niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wat een Duplo lay-out zeg.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Oe yes, ik heb Firefox weer aan de praat na een hele hoop ellende. Maar dat boeit niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
AMSTERDAM - De internetbrowser van Mozilla, Firefox, groeit in populariteit. Dit meldt statistiekenbureau OneStat.com in een persbericht. Het totale marktaandeel van Mozilla is nu 7,35 procent. In mei 2004 had Mozilla nog een marktaandeel van 2,1 procent.
"Het lijkt erop dat internetters omschakelen van Microsoft's Internet Explorer naar Firefox van Mozilla," aldus Niels Brinkman van OneStat. "Het totale marktaandeel van de Internet Explorer zakte met 5 procent, terwijl het marktaandeel van Firefox juist met 5 procent steeg."
Ik hoop echt dat de browser minimaal 25/30% gaat halen. Dat is volgens mij een kritiek punt waarbij bedrijven niet meer kunnen zeggen "ach jammer van die paar niet-IE bezoekers".
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wij zitten hier trouwens op een FireFox-penetratie van een procent of 4 á 5, met een relatief hoog Opera gehalte (procent of 3).
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
http://www.nedstatbasic.net/s?...
69% nog maar van IE. Bij mijn LM site. (En voor wat die statistiek waard is, natuurlijk)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Goed nieuws! Voor deze site had ik ook op minimaal 7,35 gerekend na al onze promotie. Veel diehard users hebben al overgeschakeld, maar het gros van de bezoekers is natuurlijk 'te gast'.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
70 bezoekers per dag, dus als je zelf 5 keer per dag op je site klikt zit je al bijna aan die 7% John 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
haha. Je bent toch niet jaloers, hé 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Op mijn site is het inmiddels 30% Firefox om 48,3% IE (5 en 6). Als je Mozilla erbij haalt is het 41,7% Moz/Moz Firefox om 48,3% IE.