- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoe doe je dat Yak, dat 'prefetchen' ?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Hoe doe je dat Yak, dat 'prefetchen' ?
Ik kan het zelf niet controleren op mijn Win98-bak, maar als je '/prefetch:1' (zonder aanhalingstekens) tikt achter het pad in properties, zou het moeten werken. Dus dan wordt het pad zoiets als "C:|Program Files|Mozilla Firefox|firefox.exe" /prefetch:1
Overal waar hierboven een | staat moet een backslash komen. Ik neem aan dat het pas werkt na een herstart.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Over die popups in Explorer, daar zal het wel snel mee gedaan zijn. Over een weekje of wat heeft iedereen Service Pack 2 in z'n Windows Update staan, en heeft Explorer ook een popup-block.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
...en worden de pop-ups compleet vervangen door irritante flash, zoals ook op IMDB/Allocine.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Je zou inderdaad een flashkiller voor bepaalde sites moeten hebben.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Gewoon geen flashplugin installeren.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar dan kun je ook geen spelletjes meer spelen 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ja, maar dan kun je ook geen spelletjes meer spelen 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Aha, thx! Die was me nog niet opgevallen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ja, dat was 'm. Ik kreeg 'm niet meer gevonden.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Kijk, dat zijn nou tips waar je iets aan hebt
Thanks!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dan ga ik dat eens proberen (die full blown shit van Mozilla)! Ook for free? En heeft dat ding een Calendar?
Daar hebben we 'm dan: de calendar-applicatie Mozilla Sunbird, te installeren als plugin in Mozilla en Firefox en ook te gebruiken als losse applicatie. Het is nog in beta-stadium dus nog niet geheel bugvrij.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Met enige regelmaat krijg ik een zeer irritante pop-up van Netscape, waarin gebruikersinfo wordt gevraagd. Ik heb nog nooit Netscape gebruikt, oid.
Als ik die 'cancel' sluit FireFox af. Het kreng trekt zich niks aan van firewalls etc.
Nog meer FireFox-gebruikers die daar last van hebben? Oplossing?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Die popup krijg je omdat Firefox crasht. Eén keer doen wat 'ie vraagt, paar keer op "next", en je kunt 'm uitschakelen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik heb de laatste dagen dat ik een paar foutmeldingen per dag van FF krijg: Connection timed out when attempting MovieMeter.nl. Zoiets dergelijks. Gewoon op OK klikken en nog 'ns je link aanklikken.
Wie heeft dit ook ?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Het duurt wel eens een beetje lang om op MM te komen, maar dat komt slechts af en toe eens voor.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Twee url's waar je mensen heen kunt sturen als je niet geloofd wordt wanneer je zegt de IE klote is:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik vond die link die Jordy laatst postte overtuigender.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Vooruit, als we dan toch links aan het posten zijn dan kan dit artikel uit de NYTimes er ook nog wel bij. Bemoedigend dat ook de eh.. 'gewone' kranten nu aandacht beginnen te besteden aan de opmars van IE-alternatieven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Voeg een 'close-button' toe aan de tabs in je browser:
http://extensionroom.mozdev.or...
Het sluiten van tabs gaat nu een stuk gemakkelijker. Het is een klein, sober vormgegeven x-je. Niet lay-out verpestend iig.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Voeg een 'close-button' toe aan de tabs in je browser
Kewl! Zat ik al op te wachten sinds Safari met zo'n button kwam en hij bij Firefox maar uitbleef.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Voor mensen die drie mousebuttons hebben, je kan het zo instellen dat je tabs kan sluiten door op de middelste button te klikken. Het wordt zelfs nog handiger wanneer je ook de "open link in new tab" functie op die knop zet.
Verder staat helemaal rechts toch ook al een "sluit tab" kruisje ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik vind zo'n kruisje bij de tab zelf veel handiger.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoe stel je die middelste button in OH ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Voor mensen die drie mousebuttons hebben, je kan het zo instellen dat je tabs kan sluiten door op de middelste button te klikken. Het wordt zelfs nog handiger wanneer je ook de "open link in new tab" functie op die knop zet.
Is dat niet standaard zo? Met de middelste muisknop kan ik tabs openen en sluiten, erg handig, en ik heb niets aan de instellingen veranderd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Soms laadt een enkel plaatje niet als je een bepaalde pagina bezoekt. Je kunt uiteraard een reload doen, of view image en dan terug gaan naar de pagina, maar er is ook de 'Showimage' extensie voor Firefox.
Als je die installeert heb je onder de rechtermuisknop naast view image nu ook show image.
Ik vind het wel handig.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Down them All is ook erg handig als je bijvoorbeeld 40 plaatjes op 1 pagina wilt downloaden.