• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.679 films
  • 12.256 series
  • 34.048 seizoenen
  • 648.507 acteurs
  • 199.192 gebruikers
  • 9.383.382 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

horizons schreef:

lol

Soccer 2 (1983)

(afbeelding)

YouTube - Commodore 64 - Nostalgia: International Soccer

Maar deze was beter op de commedore 64:

YouTube - Emlyn Hughes International Soccer - Commodore C64

Emelyn Hughes soccer. Helemaal kapot gespeeld.

Ah! Die laatste heb ik ook nog gespeeld op de Commodore! Toen iedereen al lang en breed een NES en Sega had kreeg ik de oude Commodore 64. Eerst een kwartier wachten, en dan nog deden die klotespellen het vaak niet, maar des te leuker als het dan een keer wel werkte.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik koop elk jaar weer de nieuwste versie van FIFA, maar ik speel al jarenlang niet meer online. Ik werd echt schijtziek van die gasten die meteen weggingen als ik een goal scoorde. Om maar te zwijgen over het feit dat iedereen een team kiest van minimaal 4,5* terwijl ik altijd AZ kies.

Onderhond

• 87601 berichten
  • 12862 stemmen

Kleine tip: GamesMeter. Siteje dat Jordy ooit gebouwd heeft.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Dit gaat gewoon over voetbal.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Ongetwijfeld het beste voetbalspel ooit gemaakt:

(afbeelding)

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hoe mensen achterlijk woest kunnen worden om zoiets triviaals -->

Dat houdt meestal wel op als je ouder dan 12 bent toch?

Blijkbaar kan het nog erger:

(quote)

Was het ook echt jouw spel?

Voetbal he Kijk eens in de Kuip bij de cornervlag bij een potje dat zo triviaal is... Voetbal haalt de oermens in de man naar boven Het was niet mijn disc natuurlijk. Ik lijk wel gek om geld uit te geven aan een voetbalgame, vrienden kopen ze wel en nemen hem dan mee. Ik game niet in mijn eentje, zonde van de tijd.