• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.679 films
  • 12.256 series
  • 34.048 seizoenen
  • 648.507 acteurs
  • 199.192 gebruikers
  • 9.383.382 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

horizons schreef:

lol

Soccer 2 (1983)

(afbeelding)

YouTube - Commodore 64 - Nostalgia: International Soccer

Maar deze was beter op de commedore 64:

YouTube - Emlyn Hughes International Soccer - Commodore C64

Emelyn Hughes soccer. Helemaal kapot gespeeld.

Ah! Die laatste heb ik ook nog gespeeld op de Commodore! Toen iedereen al lang en breed een NES en Sega had kreeg ik de oude Commodore 64. Eerst een kwartier wachten, en dan nog deden die klotespellen het vaak niet, maar des te leuker als het dan een keer wel werkte.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik koop elk jaar weer de nieuwste versie van FIFA, maar ik speel al jarenlang niet meer online. Ik werd echt schijtziek van die gasten die meteen weggingen als ik een goal scoorde. Om maar te zwijgen over het feit dat iedereen een team kiest van minimaal 4,5* terwijl ik altijd AZ kies.

Onderhond

• 87601 berichten
  • 12862 stemmen

Kleine tip: GamesMeter. Siteje dat Jordy ooit gebouwd heeft.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Dit gaat gewoon over voetbal.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Ongetwijfeld het beste voetbalspel ooit gemaakt:

(afbeelding)

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hoe mensen achterlijk woest kunnen worden om zoiets triviaals -->

Dat houdt meestal wel op als je ouder dan 12 bent toch?

Blijkbaar kan het nog erger:

(quote)

Was het ook echt jouw spel?

Voetbal he Kijk eens in de Kuip bij de cornervlag bij een potje dat zo triviaal is... Voetbal haalt de oermens in de man naar boven Het was niet mijn disc natuurlijk. Ik lijk wel gek om geld uit te geven aan een voetbalgame, vrienden kopen ze wel en nemen hem dan mee. Ik game niet in mijn eentje, zonde van de tijd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

%%%%%% schreef:

Ik had gehoopt dat de meesten ondertussen zijn overgestapt op FM of op zijn minst Pes. Dit valt tegen...

Flipperkasten doe ik wel in een arcadehal, dat hoef ik niet in een voetbalspel te zien

The Oceanic Six schreef:

Haha, ik ken het ook wel hoor. Kan soms aardig pissig worden onder het gamen. Maar ik bedenk me altijd dat ik dan mijn eigen spullen sloop, dus dat doe ik maar nooit

Een schijfje kapot maken vind ik weer onzin. Daar moet je trouwens nog aardig je best op doen, want ze breken niet zo snel.

Hij deed ook aardig zijn best hoor haha. Gelukkig fitnessen we Maar ik ken wel mensen die hun controller uit het raam hebben gegooid en ik heb bijvoorbeeld wel eens een deuk in de tafel geslagen met mijn controller. Ik heb de meest kalme mensen helemaal zien ragen door Fifa. Het haalt het slechtste in de mens naar boven hehe. Mensen die dagelijks Fifa doen en zeggen dat ze niet helemaal gek worden lullen uit hun nek. Ik leg tegenwoordig een kussen naast me neer, kan ik mijn agressie lekker op botvieren.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Toch Bakkal

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Niet verkeerd.

Maar hopelijk haalt Koeman Immers eruit en niet Vilhena.

Boëtius ook terug. Het seizoen gaat eindelijk beginnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige zet. Gelukkig zeg. Als het idd consequenties geeft voor Immers. Anders gaat Koeman weer pijnlijk de fout in.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4525 stemmen

Bakkal, uitstekende speler voor Feyenoord. Had hem ergens nog wel graag bij Ajax gezien i.p.v. Duarte, veel diepgang en scorend vermogen. Aardig interview ook met hem in VI deze week.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Laten we het erop houden dat het een vooruitgang tov Immers is maar eigenlijk niet goed/constant genoeg voor de top van Nederland. Kan ontzettend goede wedstrijden spelen maar is grote periodes ook totaal onzichtbaar. Is buiten het seizoen 2007/2008 nooit zeker geweest van een vaste basisplaats bij PSV. Maar een gewaardeerde prof die nooit zeurt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker voetbalavondje vanavond trouwens.

18:45 Ajax ? - ? PEC Zwolle

19:45 ADO Den Haag ? - ? Vitesse

19:45 Cambuur ? - ? Heracles

20:45 Twente ? - ? PSV Eindhoven

Eigenlijk zijn alle duels de moeite wel waard als affiche. Maar voor mij wordt het uiteraard Ajax-PEC en Twente-PSV.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Fijn dat ze wel Leicester City - Wigan uitzenden maar geen Sunderland - Arsenal of Stoke - Manchester City...

Wat een schande zeg. Kut FOX.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Schijnt iets met regelgeving te maken hebben maar bij sport1 hadden ze daar nooit last van.

Belachelijk!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

depri83 schreef:

Laten we het erop houden dat het een vooruitgang tov Immers is maar eigenlijk niet goed/constant genoeg voor de top van Nederland. Kan ontzettend goede wedstrijden spelen maar is grote periodes ook totaal onzichtbaar. Is buiten het seizoen 2007/2008 nooit zeker geweest van een vaste basisplaats bij PSV. Maar een gewaardeerde prof die nooit zeurt.

Klopt hoor. Bakkal is nu niet bepaald de verlosser. Maar wel een intelligente voetballer, met diepgang en scorend vermogen.

Daarnaast is de bank van Feyenoord ook meer dan redelijk. Met o.a. Kongolo, Mathijsen, Immers, Vormer, Manu en Armenteros.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Onderhond schreef:

Kleine tip: GamesMeter. Siteje dat Jordy ooit gebouwd heeft.

Laatste voetbalgame die ik gekocht heb is FiFA '98... Zeker niemand hier die nog WK '90 op de ouderwetse Gameboy heeft gespeeld?

Nouja, blij dat de komkommertijd weer een beetje over is, zin in de potjes van vanavond. Met Bakkal èn Armenteros erbij is Feyenoord er toch wel op vooruit gegaan. Voor mij eigenlijk de favoriet voor de tweede plek (Ajax wordt gewoon weer kampioen met een punt of 6, 7 voorsprong).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

depri83 schreef:

Schijnt iets met regelgeving te maken hebben maar bij sport1 hadden ze daar nooit last van.

Belachelijk!

Kreeg net dit bericht van FOX omdat ik vroeg waarom ze geen Arsenal of City uitzonden:

PL heeft een contractvoorwaarde gesteld voor alle landen dat voor de zatmid er maar 1 wedstrijd live uitgezonden mag worden.

Dus ik stuurde direct terug: 'Sinds wanneer? Dat moet dan sinds dit seizoen zijn aangezien je vorig seizoen WEL uit meerdere duels kon kiezen op Sport 1'.

Reageren ze met: 'Ja dat klopt. Sinds dit seizoen.'

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Kreeg net dit bericht van FOX omdat ik vroeg waarom ze geen Arsenal of City uitzonden:

PL heeft een contractvoorwaarde gesteld voor alle landen dat voor de zatmid er maar 1 wedstrijd live uitgezonden mag worden.

Dus ik stuurde direct terug: 'Sinds wanneer? Dat moet dan sinds dit seizoen zijn aangezien je vorig seizoen WEL uit meerdere duels kon kiezen op Sport 1'.

Reageren ze met: 'Ja dat klopt. Sinds dit seizoen.'

Wat een zinloze voorwaarde!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Wat een flater, dat Fox.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Oh Van Persie dat was een schitterende geweest.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Wat een walgelijke speler blijft die Young ook.

Pingel en rood. Lachwekkend. En eerder al geel gekregen voor een schwalbe.

Van Persie. 1-0.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Wat een geweldenaar toch, die Van Persie.

Eén van de beste spitsen van NL ooit, al is dat een understatement.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Vervelende duikelaar die Young idd.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een geweldenaar toch, die Van Persie.

Eén van de beste spitsen van NL ooit, al is dat een understatement.

Welnee. Van Persie is een hele goede, maar heeft te weinig gewonnen om in de galerij van de allergrootsten opgenomen te kunnen worden.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4525 stemmen

Ik vind Persie ook geen echte spits, wel een aanvaller en een hele goede zelfs. Bij een spits denk ik aan Ruud of Zlatan, niet aan Robin.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Welnee. Van Persie is een hele goede, maar heeft te weinig gewonnen om in de galerij van de allergrootsten opgenomen te kunnen worden.

Hij is nog bezig hè. Daarnaast speelt hij nu voor het eerst in een team dat structureel prijzen pakt.

Voorlopig toch een UEFA Cup en de PL.

Uiteraard moet je voornamelijk naar de kwaliteiten van een speler kijken. Van Persie behoort zeker tot de top 5 beste spitsen van Nederland ooit, voor mij zelfs top 3.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind dat er toch wel in de jaren 60-nu heel wat meer bepalender jongens rond hebben gelopen die zich een Nederlandse spits mochten noemen en die prijzen wonnen en op eindtoernooien hebben geschitterd.

Daar hoort van Persie echt niet bij, hoe sierlijk hij speelt en hoe goed hij ook is.

Zijn CV is behoorlijk leeg en hij is nu pas bezig aan zijn 2e seizoen in de absolute top van de wereld.

Een speler als Kluivert was in zijn topjaren echt wel een klasse of 2 nog beter.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Een speler als Kluivert was in zijn topjaren echt wel een klasse of 2 nog beter.

Hou toch op.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

mjk87 schreef:

Ik vind Persie ook geen echte spits, wel een aanvaller en een hele goede zelfs. Bij een spits denk ik aan Ruud of Zlatan, niet aan Robin.

Er zijn vele soorten spitsen. Een echte spits is iemand die niet veel voetballend vermogen heeft, maar wel veel scoort?

Kluivert was ook niet zo'n "echte" spits als van Nistelrooij en Huntelaar, bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.