- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Valt wel mee, hoor. Ik keek dit weekend Heerenveen - Heracles via een stream en vroeg een vriend die via FOX keek hoever hij voorliep. Bleken maar vier seconden te zijn.
Knap, heb ik in tig jaar streamen nog nooit gehad. Overigens heeft de officiële stream online ook een achterstand, dus ik hoop niet dat je daarmee vergelijkt?
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Nee, echt vergeleken met televisie. Overigens zal de officiële NOS-stream vanavond - zoals vanouds - vast weer een halve tot driekwart minuut achterlopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@rep:
Weet niet wat voor brakke pc jij hebt maar enkele seconden is normaal met streaming hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik heb nog nooit 4 seconden verschil gehad, heb alle mogelijke streamsoorten wel zo'n beetje gehad
Heeft weinig met de pc te maken lijkt me. Had van de week ook al minstens een halve minuut voorsprong met Cambuur-Groningen. Die vrienden vonden het niet leuk dat ik elke goal meldde op whatsapp.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Sky-journalist Gianluca Di Marzio meldt dat een transfer van Bale naar Real dichtbij is: 93 miljoen pond + Coentrao.
En Di Marzio is doorgaans redelijk goed geïnformeerd.
Twitter / dimarzio: Gareth #Bale very close to ...
Die gekke Levy.
Fortune
-
- 4324 berichten
- 2782 stemmen
Maak daar maar Mexico van.
Dan heb ik statistieken gezien van moord en geweld in westerse landen of iets dergelijks maar in ieder geval een veel gewelddadiger land ten opzichte van Nederland dat zich totaal niet uit in sport op enkele uitzonderingen daar gelaten zoals altijd.
Dat is iets totaal anders, zit totaal geen competitiviteit in een all-star game. Een showcase in optima forma.
Helemaal waar, al zou je bij vriendschappelijke wedstrijden bij voetbal nog steeds geweld en dergelijke kunnen verwachten.
Fortune
-
- 4324 berichten
- 2782 stemmen
Als ik Barca of Real wil kijken dan zit er niet veel anders op dan streamen.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Als ik Barca of Real wil kijken dan zit er niet veel anders op dan streamen.
Sport1 heeft toch nog steeds de rechten voor de Primera División?
Fortune
-
- 4324 berichten
- 2782 stemmen
Oh ja, klopt. Dat is nog wel te overwegen. Al doe ik het dan voor 1 van de 6 zenders. In Engeland wordt volgens mij alles gewoon uitgezonden. Mja, eerlijk gezegd, totaal geen zin in nog meer vaste lasten ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan heb ik statistieken gezien van moord en geweld in westerse landen of iets dergelijks maar in ieder geval een veel gewelddadiger land ten opzichte van Nederland dat zich totaal niet uit in sport op enkele uitzonderingen daar gelaten zoals altijd.
Het klopt wat je zegt hoor, maar Mexico brengt fictieve cijfers de wereld in. Is een heel groot probleem daar, het is dan in verhouding met de inwoners, in de VS wel hoger omdat er meer mensen wonen.
Helemaal waar, al zou je bij vriendschappelijke wedstrijden bij voetbal nog steeds geweld en dergelijke kunnen verwachten.
Klopt, mindset is hier totaal anders. In de VS zijn sportwedstrijden gewoon leuke gezinsuitjes, vooral honkbal. Af en toe wel een opstootje maar dat is echt zeer zelden. Hockey nog het meest, maarja Canadezen he?
.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Zouden depri en joene slecht geslapen hebben? Leuk potje vanavond hoor, PSV-Milan. Ik zit er klaar voor straks.
.
Alleen beroerd geslapen van het feit dat ik iig de eerste helft mis. 
Een gedeelte langs de lijn en hopelijk een groot deel van de tweede helft wel zien.
Ben echt razend benieuwd hoe dit PSV zich houdt. Denk dat Milan voor een gelijkspel komt, hopelijk wordt er dus niet te naïef aangevallen waardoor ze op de counter gaan toeslaan.
Wel ontzettend balen dat je Bakkali mist vanavond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonde dat Bakkali er niet bij is, wat Milan dus niet kansloos meer maakt. Anders was het slechts een formaliteit voor de Eindhovense formatie. En ja, ik ben serieus.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zonde dat Bakkali er niet bij is, wat Milan dus niet kansloos meer maakt. Anders was het slechts een formaliteit voor de Eindhovense formatie. En ja, ik ben serieus.
YouTube - South Park - Mr Mackey - Drugs are bad MKAY

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Als je die spelers ziet, Balotelli, El Shaarawy, Boateng, Montolivo, Muntari, Mexes en Nigel de Jong.
Boateng geeft één zetje aan Maher en hij ligt al op de grond.
De verdediging is wel niet al te best.
Abate kan echt alleen maar heel erg hard rennen, wat wel heel erg vervelend kan zijn voor Depay als die daar telkens achteraan moet lopen.
Mexes is een redelijke verdediger. Zapata ben ik niet kapot van, en dan Emanuelson ook nog op linksback.
De keeper is trouwens ook erg matig, soms een aantal fantastische reddingen maar over 't algemeen een grabbelaar.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die El Shaarawy is drukker met zijn kapsel dan met de wedstrijd. Heeft al een tijd niets meer laten zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het grote probleem van dit PSV is dat je nog steeds niet weet hoe goed ze zijn. Ze hebben nu 2 duels tegen Zulte en potjes tegen ADO, NEC en GAE gespeeld. In die 5 duels zijn ze eigenlijk niet getest, omdat de tegenstanders vrij matig waren en omdat PSV de bovenliggende partij was. Al die tegenstanders gaven veel ruimte weg en lieten PSV hun spel spelen. Het is afwachten wat ze tegen Milan gaan doen, maar ook bv dit weekend uit bij Heracles of over een paar weken tegen Ajax. Duels waarin ze meer worden getest en waarbij je ook kan zien of ze mentaal sterk zijn. Hoe reageert PSV als ze eens op achterstand komen? Of als de tegenstander fysiek sterk is?
Milan lijkt me als team minder sterk, maar individueel veel meer. En dan is het gewoon afwachten of Rekik en Bruma het nog zo makkelijk krijgen als de laatste weken. PSV krijgt nu veel lof en bv Feyenoord en in mindere mate Ajax meer kritiek, maar die 2 teams hebben wel een veel lastiger programma tot nu toe.
Wel heb ik, zelfs al is het PSV, veel zin in dat potje vanavond. Krosnodar-Feyenoord en die Grieken tegen AZ donderdag zijn ook interessant. Tenminste potjes waar het om gaat.
david bohm
-
- 3085 berichten
- 3451 stemmen
Gisteravond had ik een uitstekende stream van Manchester City tegen Newcastle United, geen één onderbreking en aardige scherpte van de beelden.
Sterk debuut van Pellegrini trouwens, mooi voetbal.
Dat Fox programma van een half uur is echt vreselijk. Zelden zo´n rommelig programma gezien. Ontelbaar veel presentatoren in een krap halfuurtje. Nee, dat is geen blijvertje
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Bij de bookmakers is het nagenoeg fifty-fifty (en daar gaat het om grote sommen geld..), en meestal komen Italianen naar een uitwedstrijd voor 'een punt'.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Het grote probleem van dit PSV is dat je nog steeds niet weet hoe goed ze zijn. Ze hebben nu 2 duels tegen Zulte en potjes tegen ADO, NEC en GAE gespeeld.
nee, dat weet je van geen enkele NL ploeg dan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV trof 3 ploegen die rechterrijtje niveau zijn, Feyenoord trof bv al Ajax en Twente, Ajax trof al Feyenoord en AZ, Heerenveen trof al AZ. Dat zijn toch teams waar je meer tegen getest wordt.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Mwa. Staat allemaal in weinig in verhouding tot een Milan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard, Milan is nog weer een trapje hoger. Maar zelfs nationaal is PSV nog niet getest.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
De keeper is trouwens ook erg matig, soms een aantal fantastische reddingen maar over 't algemeen een grabbelaar.
Blijft raar dat ze Storari naar Juventus hebben laten gaan een jaartje of drie geleden. Die is toch echt stukken beter dan die kale grabbelaar.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Blijft raar dat ze Storari naar Juventus hebben laten gaan een jaartje of drie geleden. Die is toch echt stukken beter dan die kale grabbelaar.
Abbiati is nog redelijk solide. Amelia daarentegen. Hopelijk blijft Gabriel zich positief ontwikkelen. Heeft goede reflexen, maar komt nog wel eens zenuwachtig over. Is ook nog jong, natuurlijk.
Feit is wel dat er bij een club als Milan toch een betere keeper in het doel hoort te staan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gevalletje Mihai Nesu als je pech hebt, ai ai.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Als je die spelers ziet, Balotelli, El Shaarawy, Boateng, Montolivo, Muntari, Mexes en Nigel de Jong.
Tja het is allemaal niet echt meer wereldtop wat er nu speelt bij Milan. Wereldtoppers als Zlatan, Thiago Silva of daarvoor zelfs Sheva en Maldini spelen er al een tijdje niet meer en van spelers als Muntari of onze eigen Urby en De Jong wordt ik ook niet warm of koud van. Alleen Balotelli, El Shaarawy, Boateng zijn nog wel aardig en onvoorspelbaar. Als PSV hun in bedwang kan houden, kunnen ze thuis een prima resultaat behalen. Gok op een 2-1 uitslag vanavond.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
PSV- Milan 3-0 met Bakkali
PSV- Milan 1-1 zonder Bakkali
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die Bakalli hype is werkelijk geniaal om te volgen 
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ja, die gaat echt helemaal nergens meer over. Een mannetje van 17 dat vier of vijf potjes heeft gespeeld tegen matige tegenstanders zal PSV wel even naar een 3-0-overwinning loodsen tegen Milan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.