• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.254 gebruikers
  • 9.388.912 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Insignificance schreef:

Kutkranten, kutsites. Gaat lekker, joentje.

(quote)

En niet te vergeten Frans Thijssen. Die stylist ging gewoon door tot z'n 39e. Alles op techniek en inzicht.

Neen. Geen kutkranten maar kutkrant.

En kutsites? Welke?

Ik doelde alleen op die uitspraak. Dat wisten we natuurlijk al jaren.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik onthoud Latuheru alleen als NEC ér .

Wat betreft die Ajax en PSV cijfers in de Televaag. Die lijken me bij allebei veel en veel te hoog. In beide gevallen mag het gemiddelde natuurlijk nooit boven een 6 uitkomen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Die 5.2 van NEC is trouwens nog belachelijk hoog.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Dat lijkt mij ook ja. Vraag me af wanneer je dat uberhaupt onder een 3 of 4 moet komen. Met 7 eigen goals?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat vraag ik me dus ook af.

Utrecht kreeg ook gewoon nog een 5.3.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Verzoek aan Joene om het smileygebruik eens te beperken tot niet elke zin in een bericht.

Verder, Ajax speelde natuurlijk wel tegen Feyenoord en PSV tegen GAE. Daar zal ook rekening mee worden gehouden qua cijfers.

Wel vreemd, TG en nu.nl beiden een 7 voor Schone, terwijl een 4 of 5 passender was. Bojan idem, speelde gewoon beroerd. Sowieso haalden maar heel weinig spelers gister op het veld een voldoende dat ruim boven de 6 hoort te liggen. Ligeon, Alderweireld, Poulsen en Sigthorsson zouden wel een 6,5 tot een 7 kunnen krijgen. De rest absoluut niet.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Duidelijk geen voetbalplaatjes en/of Topshots gespaard

Latuheru regelmatig in het stadion aan het werk gezien Moet wel zeggen dat het voor mij zo'n beetje de meest onopvallende speler van NEC toen was. Althans, zijn naam zegt me nu nog weinig, terwijl hij dus wel basisspeler was en een aanvallende positie had. Vreemd.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verzoek aan Joene om het smileygebruik eens te beperken tot niet elke zin in een bericht.

Verder, Ajax speelde natuurlijk wel tegen Feyenoord en PSV tegen GAE. Daar zal ook rekening mee worden gehouden qua cijfers.

Wel vreemd, TG en nu.nl beiden een 7 voor Schone, terwijl een 4 of 5 passender was. Bojan idem, speelde gewoon beroerd. Sowieso haalden maar heel weinig spelers gister op het veld een voldoende dat ruim boven de 6 hoort te liggen. Ligeon, Alderweireld, Poulsen en Sigthorsson zouden wel een 6,5 tot een 7 kunnen krijgen. De rest absoluut niet.

Het gaat om 't niveau. Niet om de naam van de tegenstander.

Waarom zevens geven, alleen omdat Ajax tegen Feyenoord speelde?

Ik heb in tijden niet zo'n enorme slechte tweede helft gezien als die, dat was echt van het allerlaagste niveau.

Maar verder zal 't me een worst wezen, ik lig er niet wakker om wat voor punten ze geven in die krant.

Maar dit was toch wel heel erg opmerkelijk.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

@RikElfrink 1h

#PSV wordt zelfs in de favorietenrol gedrukt door Milan-coach #Allegri. "We moeten alle zeilen bijzetten om geen goal tegen te krijgen."

Dit is wel heel erg genant, om je in te gaan dekken tegen PSV terwijl AC Milan werkelijk altijd in de CL speelt en de duidelijke favoriet is.

@RikElfrink 51m

AC Milan morgen: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Emanuelson; Montolivo, De Jong, Muntari; Boateng, Balotelli, El Shaarawy #psvmil

Geen misselijk team.

Nieuws uit Brabant en Zuid-Oost Nederland lees je op ED.nl

'I come from Manchester'

En deze man spoort echt niet:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Urby en De Jong

En Joene, natuurlijk maakt de tegenstander wel uit voor je beoordeling. Aan de hand van hoe goed je tegenstander is wordt oa je niveau bepaald. Als PSV morgen sterk speelt is dat een stuk knapper en horen ze een hoger cijfer te krijgen dan als ze datzelfde tegen NEC laten zien.

De cijfers die Ajax kreeg waren overigens vrij onzinnig. Wat ik al zei, een stel horen een onvoldoende te krijgen. Slechts een speler of 4 vond ik wel behoorlijk aan onze kant.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Slechts een speler of 4 vond ik wel behoorlijk aan onze kant.

Wie dan?

Ik vond eigenlijk (wederom) enkel Eriksen voldoen. En Ligeon, hoewel die verdedigend wel iets minder overtuigde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ligeon, Alderweireld, Poulsen en Eriksen, Sigthorsson. 5 dus.

Die geef ik een voldoende, waarvan Eriksen en Ligeon een goede. De rest onvoldoende.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Bij VI vallen ook steeds vaker pijnlijke stiltes in het publiek he?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Bij Jong PSV trouwens 300/400 man in 't stadion bij Eindhoven. Wat een ellende

Wel 1-0 voor tegen Oss.

Zometeen City kijken!

Aguero weer lekker in de basis!

Van de nieuwelingen Fernandinho en Navas!

Oh. Manolev mag vanaf nu transfervrij weg.

Ze willen 'm dus heel graag lozen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi heeft een podium gevonden als kantineheld bij V.I

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Die meneer doet al net zo zuur als Willem de Klager.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

Haha daar kwam echt niks zinnigs uit

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

j0enne schreef:

Ik heb in tijden niet zo'n enorme slechte tweede helft gezien als die, dat was echt van het allerlaagste niveau.

Een kwart van alle helften van de Eredivisie is van dat niveau, alleen zie je ze lang niet allemaal.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Moet wel toegeven dat deze foto veelzeggend is...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Een kwart van alle helften van de Eredivisie is van dat niveau, alleen zie je ze lang niet allemaal.

Het was alleen wel schrikbarend voor een potje tussen de nummer 1 en 3 van vorig seizoen.

Van die 2e helft ben ik ook geschrokken, zeker van Ajax, dat een half uur voor de rust erg sterk speelde, maar na de rust echt alles kwijt was van dat niveau. Zo slecht heb ik Ajax niet vaak zien spelen onder de Boer. Het was niet dat de tegenstander ons het voetballen onmogelijk maakte, het was echt eigen onkunde. Dat vind ik nog erger. Zo slechte passing zie je niet vaak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

Moet wel toegeven dat deze foto veelzeggend is...

mjk87 (moderator films)

• 14566 berichten
  • 4537 stemmen

Sneijder

Even Fox gezien. Een lelijke kale studio, een kale man en een enge glimlach. Ze hebben de beelden ja, maar verder is het ook niet echt aantrekkelijk.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

@RikElfrink 1h

#PSV wordt zelfs in de favorietenrol gedrukt door Milan-coach #Allegri. "We moeten alle zeilen bijzetten om geen goal tegen te krijgen."

Dit is wel heel erg genant, om je in te gaan dekken tegen PSV terwijl AC Milan werkelijk altijd in de CL speelt en de duidelijke favoriet is.

@RikElfrink 51m

AC Milan morgen: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Emanuelson; Montolivo, De Jong, Muntari; Boateng, Balotelli, El Shaarawy #psvmil

Geen misselijk team.

Nieuws uit Brabant en Zuid-Oost Nederland lees je op ED.nl

'I come from Manchester'

En deze man spoort echt niet:

(embed)

Emanuelson komt toch wel lichtjes als een verrassing. Had Constant daar verwacht. Prima keuze, wel. Emanuelson heeft ook aangegeven dat hij zich wil gaan richten op de linksbackpositie. Muntari boven Poli en Nocerino (en zelfs Nocerino is de laatste tijd zwak): tja, typische Allegri-keuze weer. Waarom toch geen Poli? Was overduidelijk de betere van de drie gedurende de gehele voorbereiding. Boateng op de flank komt ook niet meer als een verrassing - had daar liever Niang gezien.

Alsnog moet een 0-2 er wel in zitten. Hopelijk krijgt Petagna ook nog wat speeltijd.

En Vermeegen, doe niet zo kinderachtig. Keek vroeger als kind met plezier naar hem, maar wat dit nou weer voor verbitterde reactie is?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Doe ik de TV aan om VI te bezichtigen. Zie ik dat PEC in zijn eentje de top 5 van deze week heeft veroverd. Wat er gebeurt hier allemaal?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

Doe ik de TV aan om VI te bezichtigen. Zie ik dat PEC in zijn eentje de top 5 van deze week heeft veroverd. Wat er gebeurt hier allemaal?

14 september het eerste puntverlies voor PEC

mjk87 (moderator films)

• 14566 berichten
  • 4537 stemmen

nclo schreef:

Een grapje ofzo dacht ik eerst. Want ja, Zwolle speelde prima, maar NEC was ook wel zo absurd zwak dat die cijfers van Zwolle ook iets te hoog zijn ingeschaald. Laat ik het zo zeggen, had dat Ajax of PSV geheten, dan had er geen 5 man in de top 5 gestaan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Harco schreef:

Keek vroeger als kind met plezier naar hem,

Dat werkte toen goed met die Spaan (of onze eigen standaarden lagen toen nog laag), apart zijn ze allebei hopeloos

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Dat werkte toen goed met die Spaan (of onze eigen standaarden lagen toen nog laag), apart zijn ze allebei hopeloos

Een kinderhand is snel gevuld, hè.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

City gewoon 2-0.

Taylor nog even in blessuretijd van de eerste helft met

een slaande beweging waar die rood voor kreeg.

Niks aan de hand.

Jong PSV met de eerste overwinning. 4-0.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.