• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.666 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Dat is echt weer een heel grote pauperzender met dezelfde meuk erbij. Al is er gelukkig nog geen reality te zien of andere slechte Nederlandse producten waar vooral RTL patent op lijkt te hebben. Kunnen Toine en Jan niet exclusief voor de open zenden werken, dan hoef ik er niet meer naar te kijken. En zoals Montorsi zegt (en Derksen ook): de zender is er enkel om de kijker naar de betaalkanalen te lokken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

In het veld?? Heb je zelf gevoetbald? Links, rechts, op de bal, doordekken, knijpen, eruit!, breed houden, overnemen. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad daar hoef je geen talenknobbel voor te hebben. Lijkt me niet zo lastig om dat te constateren.

Alleen heb je in het amateurvoetbal vaak een ploeg waar 1 taal wordt gesproken. Bij Ajax zijn er zoveel nationaliteiten dat het toch anders is.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Je kan leuk lullen maar of iemand kan ballen of niet hangt echt niet af of hij zich nou wel of niet verstaanbaar kan maken in het veld.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

nouja, Simpsons is wel iets om voor te blijven hangen...

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

david bohm schreef:

Bij mij zit Fox, het open kanaal dan op 11.

De programmering:

Dagelijkse TV Gids FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

Ze zijn gek op herhalingen.

Ja, UPC zeker?

ps. hebben ze niet gewoon een HD kanaal? Op zender 1 t/m 60 kom ik sowieso nooit.

edit: ik was iets te oordelend misschien.. zo te zien is het voornamelijk films en series (van een aardig niveau) wat ze gaan uitzending. Geen zender waarbij ze van gekkigheid niet meer weten wat ze uit moeten laten zien in ieder geval, dat vind ik al heel bijzonder anno 2013.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Je kan leuk lullen maar of iemand kan ballen of niet hangt echt niet af of hij zich nou wel of niet verstaanbaar kan maken in het veld.

...en van Bojan weten we dat hij goed kan ballen en barst van het talent, dus dat is het probleem niet.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ja, UPC zeker?

ps. hebben ze niet gewoon een HD kanaal? Op zender 1 t/m 60 kom ik sowieso nooit.

Ziggo. Volgens mij ook in HD.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alleen heb je in het amateurvoetbal vaak een ploeg waar 1 taal wordt gesproken. Bij Ajax zijn er zoveel nationaliteiten dat het toch anders is.

Aangezien Ajax een betaald voetbal organisatie is, zal het geen Babylonische toestand zijn.

De door jou, zoals ik van je gewend ben, met veel aplomb gepresenteerde zaken snijden eenvoudigweg geen hout.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Ziggo. Volgens mij ook in HD.

Mooi, bij UPC op 93.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Rond 1:41 geven ze aan op welke zender jij dus FOX kunt bekijken.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Brrr, die mensen van Fox zijn echt allemaal aalglad. Ook die twee directeuren (Rutten en Vd Vliet) hebben ook zo een kop erop zitten die je niet direct vertrouwt, zeker niet als ze je iets proberen te verkopen.

Ik zal eens kijken of ik HD heb, dacht dat ik enkel NL 1,2,3 (op 71,72,73) en EL in die kwaliteit heb.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Fox .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik ben nu even dat Telesport krantje aan 't kijken van de grootste kutkrant in Nederland:

Cijfers Ajax:

Vermeer 6.5, Ligeon 7, Alderweireld 6, Moisander 6.5, Blind 6, Schone 7, Poulsen 6, Eriksen 7, Bojan 6, Sigthorsson 7.5, Fischer 7.

Team 6.6

Ter vergelijking met de cijfers van PSV: Zoet 7, Brenet 6.5, Bruma 6.5, Rekik 7, Willems 6.5, Wijnaldum 7, Hiljemark 7, Maher 6.5, Jozefzoon 6.5, Matavz 6, Depay 6.5.

Team 6.6

Bojan was een 2, Schone een 4, Fischer een 4 en Blind een 4.5.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12874 stemmen

Toch nog even over Fellaini:

I'll let you shag my wife

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

@ j0enne: Wie waren de beoordelaars? Dat vind ik het enige echt nette aan die krant, wel eerlijk zijn wie waar zit. Daar haal je al heel veel uit. Maar ja, die dikke heeft ook maar één bal goed geraakt. Ik ben overigens wat VI weer uit de hoge hoed tovert, die zitten er ook wel eens naast.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ene Bart Latuheru.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

Volgens mij gaan ze een aantal prima series uitzenden hoor. Sowieso The Walking Dead, Ripper Street en The Simpsons

Edit:

Series - FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

Daar is natuurlijk vast een publiek voor te vinden

Zijn dezelfde series die er altijd al op waren. Enige verschil is dat die huilebalk nu een voetbal talkshow heeft. En films werden er geloof ik nooit op uitgezonden.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

j0enne schreef:

Ene Bart Latuheru.

Nooit van gehoord. Blijkbaar wel meer dan 400 duels in de Eredivisie. Zowaar geen eens een oud- Ajacied die de cijfers geeft, het is ongelooflijk. Maar ja, we moeten het ermee doen, want zij bepalen wie Voetballer van het Jaar wordt.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Nooit van gehoord.

Apart, je bent toch van 'mijn' leeftijd zie ik..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Zijn dezelfde series die er altijd al op waren. Enige verschil is dat die huilebalk nu een voetbal talkshow heeft. En films werden er geloof ik nooit op uitgezonden.

Ook films gaan ze uitzenden als je de site mag geloven.

Film - FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

o.a. A History of Violence / A Simple Plan / Cop Land / Harold & Kumar / Death Sentence / Scream

Niet bijster origineel misschien, maar ik wil ze best een kans geven. Tv kijk ik voetbal na vrijwel nooit, films al helemaal niet. Weinig zin om halverwege de film op HvN en Piet Paulusma te moeten wachten. Maar zoals gezegd, misschien doet Fox dit wel niet

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Bartje Latuheru, ik zie hem nog menig linksback voorbijsnellen met z'n korte pootjes

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Apart, je bent toch van 'mijn' leeftijd zie ik..

Ja, al volg ik voetbal eigenlijk pas sinds ongeveer 2001 wat intensiever buiten Ajax. Dus deze man heb ik niet bewust meegemaakt. En zeker namen bij kleinere clubs of opstellingen ben ik niet heel goed in. Dan moet je een vriend van me hebben, die dreunt zo nog het elftal van heel NEC op uit dat jaar.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ja, al volg ik voetbal eigenlijk pas sinds ongeveer 2001 wat intensiever buiten Ajax. Dus deze man heb ik niet bewust meegemaakt. En zeker namen bij kleinere clubs of opstellingen ben ik niet heel goed in. Dan moet je een vriend van me hebben, die dreunt zo nog het elftal van heel NEC op uit dat jaar.

Duidelijk geen voetbalplaatjes en/of Topshots gespaard

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Het is je vergeven. Zomaar uit het niets vanaf 1995 elke voetbalclub gaan volgen is een beetje teveel van het goede natuurlijk.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Schitterend Vitesse-elftal toen, met types als Edward 'pleeborstel' Sturing, Sjonnie van de Brommer, Martin Laamers, de onpasseerbare Raymond 'Man United' van der Gouw en natuurlijk wijlen Mr. Vitesse Theo Bos. Vanuit de eerste divisie zo Europa in op het onooglijke Monnikenhuizen (volgens mij viel het licht nog uit tijdens het Europese debuut), prachtig!

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Het is je vergeven. Zomaar uit het niets vanaf 1995 elke voetbalclub gaan volgen is een beetje teveel van het goede natuurlijk.

'97 eigenlijk eerder, toen ze verloren van Juventus tweemaal na dat jaar ervoor al.

@ Montorsi, klopt, nooit die dingen gespaard. Je mist blijkbaar veel dan.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Kutkranten, kutsites. Gaat lekker, joentje.

otherfool schreef:

Schitterend Vitesse-elftal toen

En niet te vergeten Frans Thijssen. Die stylist ging gewoon door tot z'n 39e. Alles op techniek en inzicht.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Edward Sturing met z'n blok-kapsel, dat heeft hij echt 50 jaar gehad. Nog steeds denk

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Maar er is dan ook niemand die het zo kan hebben als hem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.