• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.106 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.664 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Bojan valt wel enorm tegen, zeg. Voorlopig niet beter dan een pak-em-beet Krisztián Simon die Feyenoord een aantal jaar geleden huurde.

Daarnaast - net als Fischer - een jankebalk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bojan valt ook tegen, maar mag het? Die jongen is er net, spreekt alleen Spaans terwijl de rest dat niet echt kan op de Boer en Poulsen na. Zo makkelijk zal hij het niet hebben. Buiten dat spat zijn talent er wel vanaf, maar hij moet het nog omzetten in wekelijks bepalende acties. Maar om nu te roepen dat je liever Jozefzoon hebt Die is al helemaal mislukt bij Ajax.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Haha inderdaad, wacht het maar eens af. Gaat nog leuk worden. Evenals Fischer

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Die Fischer is inderdaad wel erg doelgericht (en net als Bojan gras-gericht )

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bojan moet ook in de spits of evt. als vervanger van Eriksen als die nog vertrekt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Onzin. Fischer valt bijna nooit, omdat hij altijd probeert te scoren. Gister viel hij wel, maar hij werd wel degelijk aangetikt, licht of niet.

Fischer mist trouwens overzicht, wat soms wel stoort. Al had hij gister wel een mooie voorzet, die bijna ingekopt werd toen het nog 0-1 stond.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Gisteren kuste Fischer bij het geringste contact het gras. Jammer, heeft zo'n speler niet nodig.

Bojan neem ik het nog niet zo kwalijk - dat is vaste prik bij de trainingen van Barcelona.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mij valt dat bij Fischer niet echt op. Een Boerrigter zal wel steeds te janken om niets, om er nog 1 te noemen. Overigens mis ik hem als speler wel. Iemand die eens snel diep gaat en een voorzet kan geven. Het is dat hij een vervelende gozer is geworden, maar als speler had ik hem er nog bij willen hebben. Fischer heeft nu nauwelijks concurrentie.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bojan valt ook tegen, maar mag het? Die jongen is er net, spreekt alleen Spaans terwijl de rest dat niet echt kan op de Boer en Poulsen na. Zo makkelijk zal hij het niet hebben. Buiten dat spat zijn talent er wel vanaf, maar hij moet het nog omzetten in wekelijks bepalende acties. Maar om nu te roepen dat je liever Jozefzoon hebt Die is al helemaal mislukt bij Ajax.

Nou Bojan heeft het helemaal niet zo moeilijk. Heb een interview met hem gelezen in Marca. Hier de verkorte Engelse versie. Bojan: I am very happy

Bovendien spreekt hij naast Spaans ook Italiaans. Net als Joop Stom, Dennis Bergkamp en Wim Jonk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Nou Bojan heeft het helemaal niet zo moeilijk. Heb een interview met hem gelezen in Marca. Hier de verkorte Engelse versie. Bojan: I am very happy

Ik weet werkelijk niet wat dit met mijn punt te maken heeft. Ik lees ook dat hij hier happy is, prima zaak. Maar neemt niet weg dat er communicatieproblemen zijn. En dat hij, zoals bijna elke nieuwkomer, zal moeten wennen aan Ajax en Nederlands voetbal. Het beste voorbeeld vind ik Ibrahimovic altijd. Die werd na zijn eerste seizoen al bijna afgeschreven tot miskoop. En is 10 jaar later al jaren 1 van de beste spelers van de wereld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

"People aren't arrogant here" .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

"People aren't arrogant here" .

Dat zegt misschien meer over hoe arrogant mensen in Spanje en Italie voor hem zijn

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Communicatieproblemen, jajaja. Zoals ik schrijf spreekt Bojan ook Italiaans en vast ook nog wel Engels.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo kan je het ook zien . Hij lijkt naar Italië te hinten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

Communicatieproblemen, jajaja. Zoals ik schrijf spreekt Bojan ook Italiaans en vast ook nog wel Engels.

Je bent wel eigenwijs zeg.

https://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Bojan-spreekt-met-zijn-voeten.htm

Site van Ajax, 2 dagen terug. Ik citeer het wel voor je:

Zijn huidige coach leerde destijds de Spaanse taal, hetgeen goed van pas komt aangezien Bojan geen Engels spreekt. ,,Medespelers proberen me zo goed mogelijk te helpen, maar zonder trainer Frank de Boer zou het veel lastiger voor me zijn'', stelt Bojan na afloop van de vrijdagtraining.

Dat hij best wat dingen snapt neemt niet weg dat communicatie met hem zeer lastig is op het veld.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Die jongen staat al jaren stil in zijn ontwikkeling, behalve dan zijn culturele ontwikkeling want hij geniet erg van de stad en cultuur. Zo'n artikel in het clubblad zegt mij niets, ik gebruik liever m'n verstand.

Bal = balón of pelota

et cetera dat heb je in een week onder de knie

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

De voetbaltaal is universeel. Je spreekt met je voeten. Bojan bakt er gewoon helemaal niets van.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Onzin. Fischer valt bijna nooit, omdat hij altijd probeert te scoren. Gister viel hij wel, maar hij werd wel degelijk aangetikt, licht of niet.

Fischer mist trouwens overzicht, wat soms wel stoort. Al had hij gister wel een mooie voorzet, die bijna ingekopt werd toen het nog 0-1 stond.

Fischer valt bijna nooit.

Da's hetzelfde als zeggen dat Suarez geen schwalbes maakt.

Die knul gaat bij 't geringste contact al huilend naar de grond.

Arias, die heeft pas aanpassingsproblemen. Is bijna de enige buitenlander en spreekt alleen maar Portugees.

Rekik weet van de vele trainingen bij Manchester City hoe hij Balotelli kan bespelen. "Een beetje zuigen, wat schelden in het Italiaans en een paar tikjes uitdelen", geeft de door PSV gehuurde Citizen aan. "Soms is hij daar gevoelig voor."

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bottleneck schreef:

Valt bij Fischer echt wel mee. Als dat zo was had hij ook kunnen gaan liggen na die panna in de 16; een Suarez was op zo'n moment 9 uit 10 keer gaan liggen.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik weet werkelijk niet wat dit met mijn punt te maken heeft. Ik lees ook dat hij hier happy is, prima zaak. Maar neemt niet weg dat er communicatieproblemen zijn. En dat hij, zoals bijna elke nieuwkomer, zal moeten wennen aan Ajax en Nederlands voetbal. Het beste voorbeeld vind ik Ibrahimovic altijd. Die werd na zijn eerste seizoen al bijna afgeschreven tot miskoop. En is 10 jaar later al jaren 1 van de beste spelers van de wereld.

Het beste voorbeeld dat jij 'altijd' vindt Ibrahimovic is ook achterhaald. Daar heeft Ajax van geleerd. Destijds kregen spelers uit het buitenland een flat in Diemen-Zuid en het nummer van de pizza-koerier en dat was de begeleiding. Is compleet veranderd.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12874 stemmen

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Lijkt me logisch. Had Everton Fellaini niet gekocht voor om en bij de 20 miljoen euro?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Het beste voorbeeld dat jij 'altijd' vindt Ibrahimovic is ook achterhaald. Daar heeft Ajax van geleerd. Destijds kregen spelers uit het buitenland een flat in Diemen-Zuid en het nummer van de pizza-koerier en dat was de begeleiding. Is compleet veranderd.

Het gaat er gewoon om dat spelers tijd nodig hebben om te wennen aan de club, Nederland en Ajax. Plus, dat het gewoon lastig is als je niet de taal van de teamgenoten spreekt. Kan je hoog of laag springen, maar het is gewoon zo. In de rust van een wedstrijd spreken de spelers ook vast hoe het beter moet. Dat krijgt Bojan niet mee. In het veld kunnen ze hem maar heel weinig toeschreeuwen, want de rest begrijpt hij toch niet. Lijkt me niet zo lastig om dat te constateren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

j0enne schreef:

Rekik weet van de vele trainingen bij Manchester City hoe hij Balotelli kan bespelen.

"Een beetje zuigen..... Soms is hij daar gevoelig voor."

oh

Materny schreef:

(quote)

Valt bij Fischer echt wel mee. Als dat zo was had hij ook kunnen gaan liggen na die panna in de 16; een Suarez was op zo'n moment 9 uit 10 keer gaan liggen.

Oke, maar in vergelijk met Suarez, die stond dan ook wel heel lonely aan de top wat dat betreft

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

gillie24 schreef:

De voetbaltaal is universeel. Je spreekt met je voeten. Bojan bakt er gewoon helemaal niets van.

Precies.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het gaat er gewoon om dat spelers tijd nodig hebben om te wennen aan de club, Nederland en Ajax. Plus, dat het gewoon lastig is als je niet de taal van de teamgenoten spreekt. Kan je hoog of laag springen, maar het is gewoon zo. In de rust van een wedstrijd spreken de spelers ook vast hoe het beter moet. Dat krijgt Bojan niet mee. In het veld kunnen ze hem maar heel weinig toeschreeuwen, want de rest begrijpt hij toch niet. Lijkt me niet zo lastig om dat te constateren.

In het veld?? Heb je zelf gevoetbald? Links, rechts, op de bal, doordekken, knijpen, eruit!, breed houden, overnemen. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad daar hoef je geen talenknobbel voor te hebben. Lijkt me niet zo lastig om dat te constateren.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Wist niet dat het een open kanaal van Fox zou worden. Heb inderdaad beeld op dit moment, vanaf 18:00 uur vandaag beginnen ze met uitzenden. Zodoende vind ik deze extra zender wel erg fijn met veel series(oa Walking Dead, Da Vinci's Demons), films en voetbal! Zolang ze ook maar niet met de volgorde van de samenvattingen klooien vind ik het niet zo erg. Het aantal keren dat ik per seizoen zondag om 19:00 uur de samenvattingen zie is ook maximaal op 2 handen te tellen.

Het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is FOX al sinds het begin van digitale tv te ontvangen (kijk het alleen nooit)? Op 29 ofzo komt het geloof ik. Of ik ben in de war met een andere zender, dat kan ook. Snap de heisa dan ook niet? Misschien opnieuw marketen in verband met de voetbalzender.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Fox Life ja.. dit is (geloof ik) weer wat anders.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het louter een promokanaaltje wordt voor de betaalzenders. Weer een zender erbij die we niet nodig hebben, joepie..

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Bij mij zit Fox, het open kanaal dan op 11.

De programmering:

Dagelijkse TV Gids FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

Ze zijn gek op herhalingen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Volgens mij gaan ze een aantal prima series uitzenden hoor. Sowieso The Walking Dead, Ripper Street en The Simpsons

Edit:

Series - FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

Daar is natuurlijk vast een publiek voor te vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.