- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
(afbeelding)

Dit doet me wel denken aan Ajax-Sparta een jaar of 4 terug. 0-0 na een kans of 40
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Promes beeldt standbeeld uit: 'Mooi dat hij hier aanwezig was' - voetbalzone.nl
Man met gevoel voor 'historie'. 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
(afbeelding)

Dit doet me wel denken aan Ajax-Sparta een jaar of 4 terug. 0-0 na een kans of 40

YouTube - Hoogtepunten Sparta - Ajax (4-0)

depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Paar uurtjes eerder
En for the record, hij reageerde op Vormer en niet op de scheids.
Wat een eensgezindheid! Nu nog gezamenlijk om het kampvuur met wat marshmallows luid zingend 'Kumbayah'.
Wil mijn ongelijk van een minuut na het gebeuren wel toegeven. Kan me voorstellen dat Kuipers hem geeft en dat Fischer er na het contact voor gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker goaltje hoor Rodriguez. 1-3. En nu slapen, buenas noches.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
In de pocket. Derde plaats nu al zo goed als binnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen

Fox volgend jaar de samenvattingen? Heb ik even iets gemist? En het is de NOS zelf die het zo even tussen neus en lippen door meldt in dit bericht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waar uit dit teletekst-bericht haal jij dat FOX volgend jaar de eerste openbare samenvattingen bezit?
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
"De samenvattingen", en in die combinatie. Sowieso, als ze alleen de rechten op stukjes hebben of niet de zondagavond ermee vullen, waarom zou een NOS dan zoiets melden? Niet als reclame, want dat is verboden in ieder geval.
Al heeft de NOS het inmiddels aangepast. Slip of the tongue daar? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toen ik het las, stond er al nergens meer "de samenvattingen", vandaar 
Maar in principe heeft FOX sowieso al de rechten op de samenvattingen, alleen mogen ze die nu op hun openbare net pas na de NOS uitzenden. De kans dat ze uiteindelijk ook de rechten op de 'eerste samenvattingen' binnenhalen, acht ik overigens vrij groot.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Schöne in elftal van de week volgens de Telegraaf? 
Een 7? Een 3 lijkt mij eerder op zijn plaats. En waar zijn Bojan en Immers?
Die rechtsback van AZ bevalt mij wel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wist niet dat het een open kanaal van Fox zou worden. Heb inderdaad beeld op dit moment, vanaf 18:00 uur vandaag beginnen ze met uitzenden. Zodoende vind ik deze extra zender wel erg fijn met veel series(oa Walking Dead, Da Vinci's Demons), films en voetbal! Zolang ze ook maar niet met de volgorde van de samenvattingen klooien vind ik het niet zo erg. Het aantal keren dat ik per seizoen zondag om 19:00 uur de samenvattingen zie is ook maximaal op 2 handen te tellen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
(afbeelding)
Bojan krijgt van NuSport een 7
Hoogste cijfer gedeeld met Eriksen en Pelle.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
nec ontslaat pastoor | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport
Bojan een 7? Hahahaha! Een 2! En dan ben ik nog mild!
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
'Of dit PSV de Champions League kan winnen? Ja, waarom niet?' - voetbalzone.nl
Met terugwerkende kracht bied ik mijn excuses aan voor alle opmerkingen over de grenzeloze naïviteit van Johan Cruijff.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
In de nieuwste VI staat het hele samenvattingsgebeuren en zo van FOX vrij goed uitgelegd in een interview met twee FOX bobo's.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Feyenoord weer stoer bezig gisteren. Eerst het gedoe op de perstribune. Daarna wat pet/sjaal supporters beroofd. Gezien de maat hebben ze eerst een kind overvallen

En iemand trein. Ook erg stoer...

Toch jammer dat dit soort acties het imago van supporters weer teniet doen. En vooral wanneer ze het overal op het internet gooien.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
(afbeelding)
Die rechtsback van AZ bevalt mij wel.
Edit: Ook Achenteh er in
De enige man aan de kant van PEC die ik niet vond uitblinken. De Televaag heeft weer eens toegeslagen. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat gedoe op de perstribune is natuurlijk gewoon een klasse actie. Maar om nou shirtjes af te pakken is vrij kansloos. Al dacht ik dat bij jullie iedereen in de blote buik stond.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Feyenoord weer stoer bezig gisteren. Eerst het gedoe op de perstribune. Daarna wat pet/sjaal supporters beroofd. Gezien de maat hebben ze eerst een kind overvallen
(afbeelding)
En iemand trein. Ook erg stoer...
(afbeelding)
Toch jammer dat dit soort acties het imago van supporters weer teniet doen. En vooral wanneer ze het overal op het internet gooien.
Dat je nog aandacht schenkt aan een stel halve zolen... schokkender vind ik dat ze zulke types bij AT5 een platform gaven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Bij Telegraaf en Nusport zijn ze dronken en blind tegelijk. Had dan die Ligeon erin gezet.
Dat gedoe op de perstribune is natuurlijk gewoon een klasse actie. .
of dat groene rookbommetje 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Die Ligeon lijkt me stukken beter dan Van Rhijn. Net als dat Manolev stukken beter was dan die Arias.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Hoe was het eigenlijk na de wedstrijd afgelopen eergisteren?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Bij Telegraaf en Nusport zijn ze dronken en blind tegelijk. Had dan die Ligeon erin gezet.
of dat groene rookbommetje
Daar doelde ik ook op 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Hoe was het eigenlijk na de wedstrijd afgelopen eergisteren?
Bij ons niet zo best
-edit- oh dat was eergister.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nee zal wel niet haha, had er alleen niets van meegekregen,
En Pastoor ontslagen zie ik, leek zowat wel of de spelers het erom deden; bijna dezelfde selectie maar geen schim van de eerste seizoenshelft van vorig jaar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
'Wat moet Cocu blij zijn dat Bojan niet voor PSV heeft gekozen' - voetbalzone.nl
Inhoudelijk is het al jaren niet meer nodig om te reageren op die debiele Willem, maar ik wil hem bij deze mijn medelijden en medeleven aanbieden. Dat hij ooit maar zijn levensvreugde terug mag vinden en een weekje niet aan Ajax hoeft te denken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.