• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.049 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.409 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ze gaan richting de 10?

Ongelofelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Ze gaan richting de 10?

Ongelofelijk.

En dan komen zo Iniesta en Neymar nog, die dan nog gaan ballen tegen een compleet verslagen Levante .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Voor sommige vormen van contact hoef je geen overtreding te geven, laat staan een penalty. Dit ging nergens over.

Dit ging om iemand op de hakken lopen waardoor zijn schoen uitvliegt. Vind ik persoonlijk tig keer duidelijker een penalty dan eventjes aan het shirtje trekken en vervolgens vallen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Voor sommige vormen van contact hoef je geen overtreding te geven, laat staan een penalty.

Eens

Dit ging nergens over.
Oneens. Snel dat Rotterdamse brilletje afzetten NR, want wanneer je iemand zijn schoen half uittrapt in de 16 is het gewoon een pingel. Klaar.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dit ging om iemand op de hakken lopen waardoor zijn schoen uitvliegt. Vind ik persoonlijk tig keer duidelijker een penalty dan eventjes aan het shirtje trekken en vervolgens vallen.

Uitvliegt! Ze halen hem as we speak van de parkeerplaats af, compleet uit elkaar gerukt door de teennagel van Vormer.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Uitvliegt! Ze halen hem as we speak van de parkeerplaats af, compleet uit elkaar gerukt door de teennagel van Vormer.

Wat is dit voor onzin Montorsi. Hij trapt iemands schoen uit, lijkt me een meer dan duidelijke zaak. Frustraties zitten diep merk ik

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eens

(quote)
Oneens. Snel dat Rotterdamse brilletje afzetten NR, want wanneer je iemand zijn schoen half uittrapt in de 16 is het gewoon een pingel. Klaar.

Je laat eerder vanavond nog een foto zien van hoe Vormer Fischer 'raakt', met het puntje.. leg mij eens uit hoe dan je hele schoen uit kan? Buiten de valpartij die er op volgde gerekend..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Je laat eerder vanavond nog een foto zien van hoe Vormer Fischer 'raakt', met het puntje.. leg mij eens uit hoe dan je hele schoen uit kan? Buiten de valpartij die er op volgde gerekend..

Kijk de beelden gewoon.. je ziet Vormer op zijn hak trappen, waardoor de schoen naar beneden zakt en je Fischer zijn hak tevoorschijn ziet komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik heb je ook een video laten zien met de betreffende seconden erbij. Zelfs Andrea Bocelli wist hoe laat het was..... Ergste is ook nog dat je serieus meent dat dit geen pingel is Instant classic; voer voor het 'memorabele uitspraken topic'

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wat is dit voor onzin Montorsi. Hij trapt iemands schoen uit, lijkt me een meer dan duidelijke zaak. Frustraties zitten diep merk ik

Ik vind het schaamteloos hoe dezelfde mensen die vorig jaar het hards riepen om de hoeveelheid onterechte penalties van Feyenoord het hier zo terecht vinden. Dit is hetzelfde als zeggen dat die pingel van Guidetti toen tegen Ajax terecht was.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

(met kiespijn)

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik heb je ook een video laten zien met de betreffende seconden erbij. Zelfs Andrea Bocelli wist hoe laat het was..... Ergste is ook nog dat je serieus meent dat dit geen pingel is Instant classic; voer voor het 'memorabele uitspraken topic'

Mja, zegt mij genoeg dat van alle fora waar ik kom (en dat zijn geen Feyenoordfora) er twee mensen zijn die het een pingel vinden.. jullie. 100 procent zeker dat wanneer hij aan de andere kant gegeven was geweest er hier had gestaan: 'Weer een onterechte pingel voor Feyenoord, de hoeveelste is dat?'

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik vind het schaamteloos hoe dezelfde mensen die vorig jaar het hards riepen om de hoeveelheid onterechte penalties van Feyenoord het hier zo terecht vinden. Dit is hetzelfde als zeggen dat die pingel van Guidetti toen tegen Ajax terecht was.

Dat is weer een heel ander verhaal. Jij zit hier te oreren dat het een onterechte pingel is, de grootste leugen sinds 'I did not have a sexual relationship with that woman'.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

Mja, zegt mij genoeg dat van alle fora waar ik kom (en dat zijn geen Feyenoordfora) er twee mensen zijn die het een pingel vinden.. jullie.

Dat andere forum is van de NVBS?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

de enige leugen die ik lees is dat Fischer's schoen uitvliegt, de rest is puur een kwestie van mening.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Mja, zegt mij genoeg dat van alle fora waar ik kom (en dat zijn geen Feyenoordfora) er twee mensen zijn die het een pingel vinden.. jullie. 100 procent zeker dat wanneer hij aan de andere kant gegeven was geweest er hier had gestaan: 'Weer een onterechte pingel voor Feyenoord, de hoeveelste is dat?'

Ik beschouw mezelf objectief in die kwesties. Zo vond ik beide pingels tegen Ajax dit seizoen terecht. Die eerste tegen jullie vorige week was discutabel. Zo goed?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eens

(quote)

Begint-ie weer over een brilletje.

Volgens mij waren alle objectieve commentatoren het er wel over eens dat het niets was. Dat is nog geen bewijs, maar zegt me wel wat meer dan jouw betuiging.

Voor Fischer geldt: betere veters kopen.

Maar goed, nu fluit de arbitrage een keer in het voordeel van jullie en in het nadeel van Feyenoord en nog beginnen jullie over de scheids.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

de enige leugen die ik lees is dat Fischer's schoen uitvliegt, de rest is puur een kwestie van mening.

Zie je mij niet zeggen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens mij waren alle objectieve commentatoren het er wel over eens dat het niets was. Dat is nog geen bewijs, maar zegt me wel wat meer dan jouw betuiging.

En de scheidsrechter bevestigde na afloop nogmaals dat het wel degelijk een pingel was. Objectief en iemand die daadwerkelijk in het vak zit.

Voor Fischer geldt: betere veters kopen.

nog beginnen jullie over de scheids.

Lees het topic er maar eens op terug

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Bedankt dat je mijn grapje leuk vindt.

Iemand die zijn fout niet toe wil geven, bedoel je? Zelden een scheids gehoord die publiekelijk zijn fout toegaf.

Blijft staan dat Vormer niet als een debiel z'n voetje half moet uitsteken, ook al raakt hij hem nauwelijks. Er stonden nog 2 Feyenoorders voor Fischer, was echt nergens voor nodig.

Materny schreef:

Lees het topic er maar eens op terug

Gedaan. 2 Ajacieden, jij die reageert op mjk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Gedaan. 2 Ajacieden, jij die reageert op mjk.

Paar uurtjes eerder En for the record, hij reageerde op Vormer en niet op de scheids.

Montorsi schreef:

'Zonder inmenging van de scheidsrechter...'

Nicolage Rico schreef:

Nu weer. Niks aan de hand.

depri83 schreef:

Dikke schwalbe!

j0enne schreef:

Oh. Lekkere schwalbe van Fischer...

Lefgozer schreef:

Even kijken of de Ajacieden net zoals vorige week weer moord en brand schreeuwen. Leek een zuivere schwalbe van Fischer.

Wat een eensgezindheid! Nu nog gezamenlijk om het kampvuur met wat marshmallows luid zingend 'Kumbayah'.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

PSV-ers, Feyenoorders, een AZ-er en de rest van de wereld, zal er dan toch een kern van waarheid inzitten?

Dat kampvuur doven we uiteraard op de auto van Kuipers.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Nicolage Rico schreef:

PSV-ers, Feyenoorders, een AZ-er en de rest van de wereld, zal er dan toch een kern van waarheid inzitten?

Dat kampvuur doven we uiteraard op de auto van Kuipers.

Als 50.000 man roept dat de scheids' moeder een hoer is, dan zal er ook wel... Nee toch zeker? Overigens was Snoeks overtuigd ervan dat Vormer hem raakte en vroeg zich alleen af of dit niet heel zwaar gestraft was en Ron de Rijk was ook niet zeker wat dat betreft. Overigens was de goal van Pelle dan ook gewoon buitenspel, al begrijp ik wel dat de grens daar geen vlag omhoog stak.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Laten we eerlijk zijn, elke Ajacied zou pissig zijn als ze die pingel die vandaag in ons voordeel werkte in ons nadeel was geweest. Hij werd gewoon makkelijk gegeven. Maargoed, dat vond ik vorige week bij AZ ook met de penalty tegen. Schijnbaar kan je beide pingels volgens de regelgeving wel geven. Er was wel contact tussen Vormer en Fischer, maar wel licht. Ik snap overigens ook totaal niet dat Vormer als een idioot binnen kwam vliegen. Dan lok je het natuurlijk wel meer uit bij de scheids.

Er is maar weinig positiefs over deze wedstrijd te zeggen, behalve dat het 3 punten op weet te leveren en Ajax mentaal sterk genoeg was om 0-1 nog om te buigen tot een zege. Verder snel vergeten en op naar Heerenveen aankomende vrijdag. Meevaller dat Heerenveen vandaag verloor, dan raken zij hun goede vorm ook een beetje kwijt. Wat een geweldige goals scoorde Heracles trouwens in Friesland, zie net de beelden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ancelotti doet het ook. Casillas op de bank .

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Overigens, over die pingel van vorige week. Die was terecht. Maar zoals ik toen al verwachtte (en zei op dit forum): komende week gaan we weer heel veel shirtjetrekken zien, zonder dat wordt ingegrepen. Vandaag al weer vaak gezien, zonder dat de scheids op zijn fluit blies, terwijl het vasthouden volgens de reglementen gewoon een overtreding is en met een vrije schop bestraft dient te worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Barcelona wint met 7-0, Real zal vanavond ook wel 5-0 ofzo winnen. De meest boring titelstrijd van alle competities is weer begonnen hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

elke Ajacied zou pissig zijn als ze die pingel die vandaag in ons voordeel werkte in ons nadeel was geweest.

Absoluut, het is namelijk een knullige en ongelukkige overtreding met de grote teen. Maar ook dat kunnen terechte strafschoppen zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)
Absoluut, het is namelijk een knullige en ongelukkige overtreding met de grote teen. Maar ook dat kunnen terechte strafschoppen zijn.

Ik stoor me er ook aan als pingels te makkelijk worden gegeven. Vond ik vorige week en nu ook, al was ik er vandaag natuurlijk blij mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Barcelona wint met 7-0, Real zal vanavond ook wel 5-0 ofzo winnen. De meest boring titelstrijd van alle competities is weer begonnen hoor.

Nee, in Nederland stukken beter met PSV en Ajax, Duitsland met Bayern en Dortmund, Engeland met Man U, Chelsea en City.

Logisch dat er niet veel titelkandidaten zijn, vooral in de grotere competities. Gaat ook niet alleen om de titelstrijd natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.