• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Ajax was echt slecht de tweede helft, maar gelukkig hanteert Feyenoord het "Alle ballen op Pellè" principe. Gelukkig hoef je dan niet bang te zijn dat Feyenoord uit normaal veldspel scoort. Wat me wel stoorde was dat Pellè relatief veel ballen kon aannemen.

Klopt, heel makkelijk op te anticiperen. Lukte het wel aardig vorig seizoen maar het doen met veldspel zorgt toch voor wat meer zekerheidjes. Voetbal lijkt echt nergens op.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

mjk87 schreef:

Ruud Vormer: 'Ik voelde niets, ik raakte niets' - AD.nl

Iemand hier nog iets op te zeggen? Van Rhijn zal het eens zijn.

Dat zei van Rhijn vorig jaar ook toen Boëtius lekker ging duikelen. Wel lekker dat het nu ook aan de andere kant gebeurt, al moet ik nu even de beelden terug kijken. Helaas geen herhaling van dit soort momenten in het stadion. Beetje jammer dat "dubieuze beslissingen" of overtredingen nooit worden herhaald in het stadion, dan moet je het altijd thuis weer terug kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen Neymar

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Huh, speelt Duitsland?

Ginkeltje is toch een Hollander, reppie!?

Overigens kippenvel bij het toezingen van Mourinho, dat kan alleen bij Chelsea

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Enige oude club waar hij wordt toegezongen inderdaad .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

1-0 Barca. Het is al klaar.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Die eerste aanval meteen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh Chelsea en Mourinho..... Dus Chelsea is nu ook een "we" team? How about Inter en Real eigenlijk? Praat je dan ook nog in de we vorm?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De hele 'wedstrijd' was 1 grote randzaak, met voetbal had het niks te maken.

Tsjah, Feyenoord had gewoon een goed eerste kwartier en Ajax speelde daarna een half uur erg goed en creëerde veel kansen.

De tweede helft leek nergens meer op, dus dat gevoel zal wel overheersen bij veel mensen. Zoals ik Bruggink net nog hoorde zeggen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Oh Chelsea en Mourinho..... Dus Chelsea is nu ook een "we" team? How about Inter en Real eigenlijk? Praat je dan ook nog in de we vorm?

Dat heb ik met die teams toch nooit gedaan? Wel gesupporterd natuurlijk, maar verbonden gevoeld niet. De combo Chelsea (sympathiekste team van Europa) en Jose (sympathiekste coach van Europa) doet mijn hart echter hevig sneller kloppen. Dus ja, dat is mijn team.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

? Wordt steeds mooier.. morgen heeft ie z'n enkel gebroken

Ik zie net toch overduidelijk dat Vormer Fischer op de hakken loopt, je ziet zelfs overduidelijk dat Fischer zijn voet uit de schoen vliegt doordat Vormer op zijn hak gaat staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Levante .

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Lionel Messi qua goals dit seizoen op gelijke hoogte gekomen met David Texeira.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

? Wordt steeds mooier.. morgen heeft ie z'n enkel gebroken

Boehoe; het is wat het is; een terechte pingel. Het is niet dat je daar eerst iemand voor doormidden moet zagen Als je iemand dusdanig op de schoen trapt dat hij van je hak gaat ben je dusdanig uit je actie gehaald dat het gewoon een overtreding is. Volledig onnodig ook, want Fischer had nog twee man voor zich staan.

Trouwens wel fijn dat onze Rotterdamse vrienden ook eens mogen ervaren wat het is om legio (on)terechte pingels tegen te krijgen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Messi is er ook aan begonnen .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

'Ik zou nooit vallen als het geen penalty is, dat zou ik nooit doen'

Nee. Maar wel constant rollebollen als er een zogenaamde overtreding op 'm wordt begaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pijnlijk dit .

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Dat gaat weer lekker zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha die Navas

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Barcelona gewoon weer 4-0.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Oh ja, een jongetje hield de bal meer dan 2700 keer hoog voor de wedstrijd. Een nieuw record volgens mij, de vorige had uit mijn hoofd 2408 keer hoog gehouden voordat ie van het veld moest.

(afbeelding)

Het gaat om het idee, niet om de kwaliteit van het plaatje

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En 5-0. Als ze doordrukken de tweede helft zou het een beste seizoensopener worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

wat een slechte kwaliteit van het plaatje

edit dat mensen nog de Spaanse competitie volgen, 2 ploegen die weer op 400 punten voorsprong eindigen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Oh ja, een jongetje hield de bal meer dan 2700 keer hoog voor de wedstrijd. Een nieuw record volgens mij, de vorige had uit mijn hoofd 2408 keer hoog gehouden voordat ie van het veld moest.

Was wel wat saai hoor Gebruikte alleen de voeten; had gehoopt dat hij na de 1000 ook wat met de knieën of het hoofd ging werken. Maar goed, ik doe het hem niet na.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Swerts.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En nummer zes, nog voor de rust.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

j0enne schreef:

'Ik zou nooit vallen als het geen penalty is, dat zou ik nooit doen'

Nee. Maar wel constant rollebollen als er een zogenaamde overtreding op 'm wordt begaan.

Klassieker ja, nu al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is die Kieft briljant als co-commentator naast Sierd bij Barca. Sierd krijgt van alles een erectie van hier tot Tokyo, en Kieft krijgt er een slappe van

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Het gaat om het idee, niet om de kwaliteit van het plaatje

Toegegeven, hij's leuk

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Boehoe; het is wat het is; een terechte pingel. Het is niet dat je daar eerst iemand voor doormidden moet zagen Als je iemand dusdanig op de schoen trapt dat hij van je hak gaat ben je dusdanig uit je actie gehaald dat het gewoon een overtreding is. Volledig onnodig ook, want Fischer had nog twee man voor zich staan.

Trouwens wel fijn dat onze Rotterdamse vrienden ook eens mogen ervaren wat het is om legio (on)terechte pingels tegen te krijgen.

Voor sommige vormen van contact hoef je geen overtreding te geven, laat staan een penalty. Dit ging nergens over.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.