- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Frank Lampard. 
Er is nu serieus nog een keeper onderweg om op de bank bij Utrecht plaats te nemen mocht Verhoeven nog ineens geblesseerd raken. 
Komt omdat Verhoeven een paar minuten voor de wedstrijd te horen kreeg dat die moest keeper omdat Ruiter geblesseerd was uitgevallen.
Edit.
Hij is aangekomen!
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Ruud Vormer: 'Ik voelde niets, ik raakte niets' - AD.nl
Iemand hier nog iets op te zeggen? Van Rhijn zal het eens zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ruud Vormer: 'Ik voelde niets, ik raakte niets' - AD.nl
Iemand hier nog iets op te zeggen? Van Rhijn zal het eens zijn.

Een 'van Rhijntje' dus, want hij raakt wel degelijk (licht) de voet.Of het genoeg is om belet te worden in je actie of schot is voer voor discussie.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hij is aangekomen!
Heb je het nu over Verhoeven of de reserve-keeper?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

Dit is nu al 't trieste spandoek ooit. Lekkere reclame!
Ook daar is maar één emoticon voor: 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
Haha ja echt precies hetzelfde...
Deze foto maakt nog duidelijker wat een duikelmoment het was. Jammer.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
En nummer 4. Castaignos is aan 't vlammen. 2x al.
Speelde vorige week ook al erg goed.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als in; hij zegt dat er geen contact was terwijl het er wel degelijk (licht) was; net zoals Ricardo een week geleden zei..... Zeg dan als Vormer zijnde dat je hem heel lichtjes toucheerde, maar niet dat je hem niet raakte.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Er is nogal een groot verschil tussen iemand z'n shirt beetpakken wat ineens 20 centimeter groter is of een halve teen op de voet van duikelende Fisher.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Er is nogal een groot verschil tussen iemand z'n shirt beetpakken wat ineens 20 centimeter groter is of een halve teen op de voet van duikelende Fisher.
Absoluut. Zie je mij ook niet anders beweren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(afbeelding)
Dit is nu al 't trieste spandoek ooit. Lekkere reclame!
Ook daar is maar één emoticon voor:
Groter worden die epic fails niet
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Pfff wat een save van McGregor...
Ouderwets Sexy Football bij Chelsea!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
FC Utrecht.
Stap a.u.b. gewoon van dat veld.
Dat ohhh, pizza was trouwens de eerste keren leuk, maar nu is 't eigenlijk gewoon te triest voor woorden.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
Als in; hij zegt dat er geen contact was terwijl het er wel degelijk (licht) was; net zoals Ricardo een week geleden zei..... Zeg dan als Vormer zijnde dat je hem heel lichtjes toucheerde, maar niet dat je hem niet raakte.
Tsja.. als Vormer daadwerkelijk merkt dat ie Fischer raakt vind ik het knap.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tsja.. als Vormer daadwerkelijk merkt dat ie Fischer raakt vind ik het knap.
AJA FEY Sighthorsson - Video Dailymotion
0.25/0.26 zie je de schoen (wanneer frame voor frame) van zijn hak gaan en is de sok volledig zichtbaar. Terechte pingel.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Reclame van Burger King naast Verhoeven. 
Ook nog 6-0.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wat te denken van die fitnessreclame op zijn shirt. 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
AJA FEY Sighthorsson - Video Dailymotion
0.25/0.26 zie je de schoen (wanneer frame voor frame) van zijn hak gaan en is de sok volledig zichtbaar. Terechte pingel.
? Wordt steeds mooier.. morgen heeft ie z'n enkel gebroken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Je hoeft in ieder geval voorlopig niet meer te horen over makkelijk gegeven pingels voor Feyenoord en dat Feyenoord amper penalties tegenkrijgt.
Maar goed de oorzaak ligt uiteindelijk bij Vormer die zo raar achterlangs vliegt. Sowieso een zwaar teleurstellende aankoop.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vormer heeft daardoor enorme geldingsdrang. Ideale opvolger voor Clasie maar stop er eens mee ze beiden op te stellen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
? Wordt steeds mooier.. morgen heeft ie z'n enkel gebroken
Hij schijnt het W.K. al afgezegd te hebben, mocht Denemarken door de kwalificatie komen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Daar is-ie hoor, Ginkeltje!
Matige 2e helft trouwens, al hadden we nog wel een pingel moeten hebben natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Vormer heeft daardoor enorme geldingsdrang. Ideale opvolger voor Clasie maar stop er eens mee ze beiden op te stellen.
Nee, Vormer komt gewoon tekort. Veel te traag in balbehandeling en heeft in geen enkel aspect bovengemiddelde kwaliteiten.
De ideale bankzitter, wellicht, al zijn dat voor mij vooral jeugdige talenten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Lopen elkaar inderdaad vaker in de weg dan dat ze elkaar aanvullen, draait voor geen meter daar,
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen wonder dat ie te traag in balbehandeling is aangezien er geen systeem is. Dat is nou net de basis voor snelle balbehandeling. Zit totaal geen lijn in het spel van Feyenoord, geen visie, geen filosofie.
Clasie en Vormer zijn precies hetzelfde soort voetballers, lopen elkaar echt in de weg idd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Daar is-ie hoor, Ginkeltje!
Matige 2e helft trouwens, al hadden we nog wel een pingel moeten hebben natuurlijk.
Huh, speelt Duitsland?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geen wonder dat ie te traag in balbehandeling is aangezien er geen systeem is. Dat is nou net de basis voor snelle balbehandeling. Zit totaal geen lijn in het spel van Feyenoord, geen visie, geen filosofie.
Clasie en Vormer zijn precies hetzelfde soort voetballers, lopen elkaar echt in de weg idd.
Ajax was echt slecht de tweede helft, maar gelukkig hanteert Feyenoord het "Alle ballen op Pellè" principe. Gelukkig hoef je dan niet bang te zijn dat Feyenoord uit normaal veldspel scoort. Wat me wel stoorde was dat Pellè relatief veel ballen kon aannemen.
Goed: Ligeon, Eriksen(op een mispeer na) en het centraal verdedigers duo heeft ook weinig weggegeven. Ook Poulsen heeft zijn nuttige momenten gekend.
Slecht: Kenneth Vermeer, Schöne, Fischer en onze vriend Bojan, die er weinig van lijkt te kunnen.
Wisselvallig: Blind, wisselt de ene goede actie af met een hele slechte. Sightorsson was af en toe lomp, slecht en lijkt vooral niet te kunnen timen op de goede voorzetten van Ligeon. Maar vervolgens maakt hij het toch wel af met een fantastische kopbal.
Voor mij verder een wedstrijd van de randzaken.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Voor mij verder een wedstrijd van de randzaken.
De hele 'wedstrijd' was 1 grote randzaak, met voetbal had het niks te maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gaan we het ook nog hebben over het buitenspeldoelpunt van Pelle en zijn vermeende overtreding vlak daarvoor? (Blind kreeg er een pingel voor tegen)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.