- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Mwoh, behalve die kopgoal heb ik hem weinig goeds zien doen. Met Hoesen daar kwam direct meer tempo en diepgang in het spel voorin. En Bojan is inderdaad nog wat ondermaats ja.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Bojan was nog slechter dan Immers.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Overigens wel content met het feit dat we vandaag tegen Feyenoord speelden en niet tegen PEC Zwolle. Die hadden gewoon met 2-4, 2-5 gewonnen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Heerenveen ondertussen gewoon 2-3 achter. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bojan was nog slechter dan Immers.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Doelpuntjes hoor daar bij Heerenveen, nu weer een heerlijke van Linssen. 2-4.
Gaan ze net winnen daar waar wij volgende week bij Heracles op bezoek moeten.
Ik voorspel dan ook 't eerste puntenverlies zo na die wedstrijd tegen Milan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het indekken is alvast begonnen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Twente al 2-0 na 10 minuten. Ook een zeer makkelijk gegeven pingel zeg.
Ohhhhh, pizza komt ook weer luidkeels van de tribune. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Musa bezorgt Feyenoord-opponent treurige dag - FCUpdate.nl
1-0 verliezen bij de kampioen is toch niet zo heel slecht. Feyenoord gaat het erg lastig krijgen. Vooral als we kijken hoe ze vandaag speelden.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat, is Jeroen 'zware botten' Verhoeven nog altijd in het betaald voetbal 'actief'?!?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als je het niveau van Ajax-Feyenoord ziet, en je constateert inderdaad dat die jongen met die zware botten ook nog betaald voetbal kan spelen, dan begin ik toch zwaar te twijfelen of ik ook niet eens op voetbal moet gaan. Misschien kan ik ook nog miljonair worden. Ook al heb ik altijd basketbal gespeeld. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om in het doel te staan en een paar balletjes tegen te houden? Of een goede pass naar een medespeler te geven?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Drie punten en houdoe! De eerste helft was vanuit Ajax zijn perspectief na minuut vijftien nog wel te behappen; paar prima acties, steekballetjes en doelpogingen. Met wat geluk had je onze Rotterdamse vrienden met een 4-1 achterstand naar de thee gestuurd. De tweede helft gaan we het maar niet te breed over hebben; van beide kanten was het bij vlagen abominabel slecht. Blind en Bojan waren gruwelijk onder de maat na de rust. Met wat meer creativiteit of secuurheid had Feyenoord ons echt wel pijn kunnen doen de tweede helft; soms lagen er zeeën van ruimte na knullig balverlies of knullige positionering.
Spannend was het wel, en dus de opluchting des te groter toen Kenneth de bal uit de lucht plukte in de laatste minuut (al ging hij wel weer 1x in de fout deze klassieker bij een hoge bal....)
Dat kan beter!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En de derde ligt er ook alweer in. FC Utrecht gaat NEC achterna. Al heeft Utrecht nog één puntje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Eén geruststelling voor Feyenoord: ze hebben straks de nrs. 2,3 en 4 al gehad.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En Ligeon; prima indruk achter gelaten vandaag! Staat vaak diep genoeg om deel te nemen aan het aanvalsspel, durfde Nelom en Vilhena op te zoeken en verdedigde relatief solide. Wel twee keer balverlies op een gevaarlijke plek; scheelt dat Feyenoord zo traag als stroop schakelt of gewoon de klasse ontbeert om er wat mee te doen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
We liggen ook op een stabiele koers; vorig seizoen behaalden we 1 punt uit deze drie wedstrijden.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En nummer 4. Castaignos is aan 't vlammen. 2x al. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat zegt Koetje me nu: Krasnodar al 25 wedstrijden zonder nederlaag in Rusland? 
Succes Feyenoord; dat is me niet niks.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En Ligeon; prima indruk achter gelaten vandaag! Staat vaak diep genoeg om deel te nemen aan het aanvalsspel, durfde Nelom en Vilhena op te zoeken en verdedigde relatief solide. Wel twee keer balverlies op een gevaarlijke plek; scheelt dat Feyenoord zo traag als stroop schakelt of gewoon de klasse ontbeert om er wat mee te doen.
Dit was een heerlijke wedstrijd voor Boetius en Manu geweest.
Van Beek deed het niet slecht, net als de rest van de verdediging. De rest ondermaats, terwijl de eerste 15 minuten zo hoopvol waren - zelfs Immers deed het toen vrij goed.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nu dus wel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Musa bezorgt Feyenoord-opponent treurige dag - FCUpdate.nl
1-0 verliezen bij de kampioen is toch niet zo heel slecht. Feyenoord gaat het erg lastig krijgen. Vooral als we kijken hoe ze vandaag speelden.
Piggy moet echt eens minder aan het Nederlands elftal denken en meer aan Feyenoord.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
De laatste verliespartij, na die van vandaag dus, was op 30 november 2012. 
Niet niks.
En dan alles he, competitie, beker, oefenpotjes etc.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Met een 1-1 uit en 0-0 thuis redt Feyenoord het ook.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De afwezigen zouden de missing link zijn geweest; als ik een euro krijg voor iedere keer dat ik zulke sprookjes hoor na een nederlaag.... Ik heb Manu nog helemaal niks constants zien presteren tegen Ajax of een andere Eredivisie ploeg. En wie zegt dat Boetius Ligeon zou hebben ingepakt; die speelde vandaag een dijk van een wedstrijd).
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
De hele voorbereiding gespeeld, maar uiteraard speelt Van Ginkel niet nu. Wel op de bank, dus wellicht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De afwezigen zouden de missing link zijn geweest; als ik een euro krijg voor iedere keer dat ik zulke sprookjes hoor na een nederlaag.... Ik heb Manu nog helemaal niks constants zien presteren tegen Ajax of een andere Eredivisie ploeg. En wie zegt dat Boetius Ligeon zou hebben ingepakt; die speelde vandaag een dijk van een wedstrijd).
Niks mis met wat NR zegt toch. Boetius en Manu zijn type spelers die houden van ruimte voor zich, en dat kwam vaak voor in deze wedstrijd (wat je zelf ook zei).
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
En Lampard toont even waarom hij wel speelt 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Met die vrijheid en ruimte, soepkip. Ik heb het verder niet over een winst.
We missen sowieso creativiteit voorin. Vilhena op de plek van Immers zou al een verbetering zijn in dat opzicht.
Edit: Bottleneck benoemt het ook al.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Lampaaaaaaard 
Wel matig gekeept. Daarover gesproken, gaat zo te lezen lekker met Jeroentje Joppiesaus...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.