• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Wat een onvoorstelbare slechte klotewedstrijd, als je tegen zo';n statisch Ajax al niet kan profiteren.. de counters/uitspeelmogelijkheden lagen voor het oprapen maar nee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Slechte Klassieker zeg. Feyenoord bakte er sowieso niks van, Ajax alleen het laatste half uur van de eerste helft. Penalty ietswat makkelijk gegeven, maar ook wel dom ingekomen van Vormer. De winnende goal was van grote schoonheid. De tweede helft was werkelijk lachwekkend. Daar kon niemand van de 22 aanwezigen nog een bal normaal naar een teamgenoot overspelen.

Maar wel 3 punten, dat is belangrijk. Ook als je uit vorm bent.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Daar is maar één emoticon voor:

Ik haal hem ook van stal, wat een idioten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Of de Super Cup: Juventus - Lazio.

Ben nooit zo happig op Supercup wedstrijden, al is het ook nog een aardig affiche

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

De wedstrijd had geen winnaar verdiend, eerste 20 minuten Feyenoord beter, daarna Ajax. Tweede helft van beide kanten bedroevend. Nu is de Klassieker bijna nooit voetballend mooi maar zijn er wel altijd kansen, opstootjes of aparte momenten, als zelfs dat ontbreekt....

0 uit 3 nu, slechtste start ooit, maar was vooraf al bang voor weinig punten met dit competitieschema. Ook na de winterstop meteen een paar lastige wedstrijden dacht ik

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik merk trouwens wel dat Feyenoord dit seizoen wordt gestraft voor al die dubieuze pingels en rode kaarten in hun voordeel van vorig seizoen

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik hou mijn hart vast voor als Eriksen op het laatste moment weg gaat. Dan hou je alleen maar bejaardenvoetbal over op het middenveld. Schone liet maar weer eens zien dat hij in dit soort wedstrijden simpelweg tekort komt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik merk trouwens wel dat Feyenoord dit seizoen wordt gestraft voor al die dubieuze pingels en rode kaarten in hun voordeel van vorig seizoen

Valt wel mee met dat laatste.

Wat me vooral opvalt is dat nu tot tweemaal toe achter elkaar een scheids zich erg nadrukkelijk wil profiteren 'kijk mij eens kordaat optreden' terwijl de situaties gewoon dubieus zijn. Alhoewel dat al jaren aan de gang is in de hele competitie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

De wedstrijd had geen winnaar verdiend, eerste 20 minuten Feyenoord beter, daarna Ajax. Tweede helft van beide kanten bedroevend. Nu is de Klassieker bijna nooit voetballend mooi maar zijn er wel altijd kansen, opstootjes of aparte momenten, als zelfs dat ontbreekt....

0 uit 3 nu, slechtste start ooit, maar was vooraf al bang voor weinig punten met dit competitieschema. Ook na de winterstop meteen een paar lastige wedstrijden dacht ik

Opstootjes leken er te komen maar Kuipers reageerde daar gewoon heel erg goed op waardoor het in de kiem gesmoord werd. Eigenlijk moet je gewoon een arbiter als Higler op de klassieker zetten .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Het dieptepunt was nog, toen de commentator van dienst zei, dat dit de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen was. Dat moet ook weinig hoop bieden voor de komende weken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik hou mijn hart vast voor als Eriksen op het laatste moment weg gaat. Dan hou je alleen maar bejaardenvoetbal over op het middenveld. Schone liet maar weer eens zien dat hij in dit soort wedstrijden simpelweg tekort komt.

Ik denk dat je de significantie van Siem de Jong ook niet moet onderschatten. Samen met Eriksen de MVP van dit Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Het dieptepunt was nog, toen de commentator van dienst zei, dat dit de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen was. Dat moet ook weinig hoop bieden voor de komende weken.

Helaas is dat wel correct, en Feyenoord was ook nog even een potje slecht.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik denk dat je de significantie van Siem de Jong ook niet moet onderschatten. Samen met Eriksen de MVP van dit Ajax.

Zekers Naomi. Maar zonder Eriksen en bv met Poulsen en Schone wordt het voor Siem ook een moeilijk verhaal.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Valt wel mee met dat laatste.

Wat me vooral opvalt is dat nu tot tweemaal toe achter elkaar een scheids zich erg nadrukkelijk wil profiteren 'kijk mij eens kordaat optreden' terwijl de situaties gewoon dubieus zijn. Alhoewel dat al jaren aan de gang is in de hele competitie

Zwolle uit en Twente thuis verwacht je toch minimaal 4 punten lijkt me? Zwolle is zijn belangerijkste spelers kwijt. (maar heeft kennelijk goed ingekocht: Mokotjo ) en Twente is ook weinig meer van over behalve Tadic.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Helaas is dat wel correct, en Feyenoord was ook nog even een potje slecht.

Dat zeg je toch ook niet in zo'n wedstrijd, als commentator zijnde.

Overigens verdiende deze wedstrijd geen winnaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat zeg je toch ook niet in zo'n wedstrijd, als commentator zijnde.

Overigens verdiende deze wedstrijd geen winnaar.

Nee, klinkt inderdaad wel erg vreemd ja. Feyenoord zag er ook beter uit omdat Ajax er in de tweedeh elft niets van bakten. Al had Ajax totale controle natuurlijk in het tweede bedrijf van de eerste helft.

Of het nou wil of conditie was wat ze opbrak. Je mag hopen op het eerste.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Zwolle uit en Twente thuis verwacht je toch minimaal 4 punten lijkt me? Zwolle is zijn belangerijkste spelers kwijt. (maar heeft kennelijk goed ingekocht: Mokotjo ) en Twente is ook weinig meer van over behalve Tadic.

Die belangrijke spelers hebben wij prima kunnen vervangen door idd Pluim in te ruilen voor Mokotjo, Avdic voor Fernandez en daarbij is de selectie goed versterkt wat de breedte van de selectie alleen maar ten goede komt. Daar komt ook nog eens bij dat ruwe diamanten als Drost en Saymak rond deze periode echt bepalend beginnen te worden. Dus zijn wij verzwakt? In geen enkel opzicht niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Zwolle-uit zag ik de bui al hangen maar Twente thuis had ik inderdaad op 3 punten gerekend. De raarste wedstrijd die ik de afgelopen twee jaar gezien heb

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)
Zekers Naomi. Maar zonder Eriksen en bv met Poulsen en Schone wordt het voor Siem ook een moeilijk verhaal.

Hij valt nooit bijzonder op, gewoon sporadisch maar Eriksen is een heel belangrijk mechanisme in het elftal van Ajax. Een van de x-factoren dat je kampioen bent geworden afgelopen jaren. Je kan veel stappen terug doen en je zou idd kunnen schrikken hoe ver het niveau dan zakt. On a sidenote, top dat je je gezicht hier weer laat zien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Die belangrijke spelers hebben wij prima kunnen vervangen door idd Pluim in te ruilen voor Mokotjo, Avdic voor Fernandez en daarbij is de selectie goed versterkt wat de breedte van de selectie alleen maar ten goede komt. Daar komt ook nog eens bij dat ruwe diamanten als Drost en Saymak rond deze periode echt bepalend beginnen te worden. Dus zijn wij verzwakt? In geen enkel opzicht niet.

Het meeste wat ik van Zwolle weet is dat ik er een scharrel heb gehad, dus blijkbaar zat ik er (voorlopig) flink naast. Zeer knap en fris zoals jullie begonnen zijn. Al zal zelden een ploeg de punten zo kado hebben gekregen dan jullie bij NEC.......

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij valt nooit bijzonder op, gewoon sporadisch maar Eriksen is een heel belangrijk mechanisme in het elftal van Ajax. Een van de x-factoren dat je kampioen bent geworden afgelopen jaren. Je kan veel stappen terug doen en je zou idd kunnen schrikken hoe ver het niveau dan zakt. On a sidenote, top dat je je gezicht hier weer laat zien.

Daar ben ik dus zeer bang voor. Als ie weg gaat, wat ik nog steeds verwacht dan zie ik geen vierde titel komen eerlijk gezegd. Als ik als topclub nog 15 miljoen over had zou ik geen twee seconden hoeven twijfelen. Sowiso bizar hoe makkelijk PSV zijn jaren opzichtig falende spelers zo makkelijk kwijt raakt en dat de Ajax spelers niet weg komen voorlopig, maar dat terzijde.

En thanks! na een half jaar ga je jullie toch missen naomi

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemd inderdaad, vooral bij zo'n Marcelo gevalletje .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, klinkt inderdaad wel erg vreemd ja. Feyenoord zag er ook beter uit omdat Ajax er in de tweedeh elft niets van bakten. Al had Ajax totale controle natuurlijk in het tweede bedrijf van de eerste helft.

Of het nou wil of conditie was wat ze opbrak. Je mag hopen op het eerste.

Tja wel ongelooflijk het verval in de tweede helft in vergelijking met dat tweede bedrijf in de eerste helft.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vreemd inderdaad, vooral bij zo'n Marcelo gevalletje .

Maar ook Mertens. Dat is echt zo'n speler die er tegen VVV drie maakt en in de topwedstrijden nooit thuis geeft. Geen idee wat Napoli daar mee aan moet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral vreemd dat een club als Napoli 'm aankoopt inderdaad.

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Dat stropdasje van Jan de Jonge Dat doet echt pijn aan de ogen, nog meer dan het spel van Ajax de tweede helft. De eerste helft had nog zijn momenten, maar daarna was het echt armoe troef. Alleen Hoesen en Serero deden nog wat leuks. En ondanks zijn twee goals kan die dikke er nog steeds maar weinig van.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Jezus zeg, wat worden er in deze speelronde veel Megrelishvilitjes toegepast Gister al met die back van PSV, die Texeira van FC Groningen en vandaag dus die Wildschut en die Jansen bij NAC. Ik zie een trend aankomen die Aad de Mos op zijn geweten heeft.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Die 'dikke' was nog altijd vele malen beter dan Bojan en Schöne en zijn kopbal was magistraal.

Bojan deed werkelijk alles fout. Ben nu al helemaal klaar met die gast.

Ligeon wel een uitstekende eerste helft gespeeld en mag van mij blijven staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.