- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat een onvoorstelbare slechte klotewedstrijd, als je tegen zo';n statisch Ajax al niet kan profiteren.. de counters/uitspeelmogelijkheden lagen voor het oprapen maar nee.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nog slechter dan de wedstrijd, bravo.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Slechte Klassieker zeg. Feyenoord bakte er sowieso niks van, Ajax alleen het laatste half uur van de eerste helft. Penalty ietswat makkelijk gegeven, maar ook wel dom ingekomen van Vormer. De winnende goal was van grote schoonheid. De tweede helft was werkelijk lachwekkend. Daar kon niemand van de 22 aanwezigen nog een bal normaal naar een teamgenoot overspelen.
Maar wel 3 punten, dat is belangrijk. Ook als je uit vorm bent.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik haal hem ook van stal, wat een idioten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben nooit zo happig op Supercup wedstrijden, al is het ook nog een aardig affiche
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De wedstrijd had geen winnaar verdiend, eerste 20 minuten Feyenoord beter, daarna Ajax. Tweede helft van beide kanten bedroevend. Nu is de Klassieker bijna nooit voetballend mooi maar zijn er wel altijd kansen, opstootjes of aparte momenten, als zelfs dat ontbreekt....
0 uit 3 nu, slechtste start ooit, maar was vooraf al bang voor weinig punten met dit competitieschema. Ook na de winterstop meteen een paar lastige wedstrijden dacht ik
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik merk trouwens wel dat Feyenoord dit seizoen wordt gestraft voor al die dubieuze pingels en rode kaarten in hun voordeel van vorig seizoen 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik hou mijn hart vast voor als Eriksen op het laatste moment weg gaat. Dan hou je alleen maar bejaardenvoetbal over op het middenveld. Schone liet maar weer eens zien dat hij in dit soort wedstrijden simpelweg tekort komt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik merk trouwens wel dat Feyenoord dit seizoen wordt gestraft voor al die dubieuze pingels en rode kaarten in hun voordeel van vorig seizoen
Valt wel mee met dat laatste.
Wat me vooral opvalt is dat nu tot tweemaal toe achter elkaar een scheids zich erg nadrukkelijk wil profiteren 'kijk mij eens kordaat optreden' terwijl de situaties gewoon dubieus zijn. Alhoewel dat al jaren aan de gang is in de hele competitie
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De wedstrijd had geen winnaar verdiend, eerste 20 minuten Feyenoord beter, daarna Ajax. Tweede helft van beide kanten bedroevend. Nu is de Klassieker bijna nooit voetballend mooi maar zijn er wel altijd kansen, opstootjes of aparte momenten, als zelfs dat ontbreekt....
0 uit 3 nu, slechtste start ooit, maar was vooraf al bang voor weinig punten met dit competitieschema. Ook na de winterstop meteen een paar lastige wedstrijden dacht ik
Opstootjes leken er te komen maar Kuipers reageerde daar gewoon heel erg goed op waardoor het in de kiem gesmoord werd. Eigenlijk moet je gewoon een arbiter als Higler op de klassieker zetten
.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Het dieptepunt was nog, toen de commentator van dienst zei, dat dit de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen was.
Dat moet ook weinig hoop bieden voor de komende weken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hou mijn hart vast voor als Eriksen op het laatste moment weg gaat. Dan hou je alleen maar bejaardenvoetbal over op het middenveld. Schone liet maar weer eens zien dat hij in dit soort wedstrijden simpelweg tekort komt.
Ik denk dat je de significantie van Siem de Jong ook niet moet onderschatten. Samen met Eriksen de MVP van dit Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het dieptepunt was nog, toen de commentator van dienst zei, dat dit de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen was.
Dat moet ook weinig hoop bieden voor de komende weken.
Helaas is dat wel correct, en Feyenoord was ook nog even een potje slecht.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik denk dat je de significantie van Siem de Jong ook niet moet onderschatten. Samen met Eriksen de MVP van dit Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Valt wel mee met dat laatste.
Wat me vooral opvalt is dat nu tot tweemaal toe achter elkaar een scheids zich erg nadrukkelijk wil profiteren 'kijk mij eens kordaat optreden' terwijl de situaties gewoon dubieus zijn. Alhoewel dat al jaren aan de gang is in de hele competitie
Zwolle uit en Twente thuis verwacht je toch minimaal 4 punten lijkt me? Zwolle is zijn belangerijkste spelers kwijt. (maar heeft kennelijk goed ingekocht: Mokotjo
) en Twente is ook weinig meer van over behalve Tadic.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Helaas is dat wel correct, en Feyenoord was ook nog even een potje slecht.
Dat zeg je toch ook niet in zo'n wedstrijd, als commentator zijnde.
Overigens verdiende deze wedstrijd geen winnaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeg je toch ook niet in zo'n wedstrijd, als commentator zijnde.
Overigens verdiende deze wedstrijd geen winnaar.
Nee, klinkt inderdaad wel erg vreemd ja. Feyenoord zag er ook beter uit omdat Ajax er in de tweedeh elft niets van bakten. Al had Ajax totale controle natuurlijk in het tweede bedrijf van de eerste helft.
Of het nou wil of conditie was wat ze opbrak. Je mag hopen op het eerste.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zwolle uit en Twente thuis verwacht je toch minimaal 4 punten lijkt me? Zwolle is zijn belangerijkste spelers kwijt. (maar heeft kennelijk goed ingekocht: Mokotjo
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zwolle-uit zag ik de bui al hangen
maar Twente thuis had ik inderdaad op 3 punten gerekend. De raarste wedstrijd die ik de afgelopen twee jaar gezien heb
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij valt nooit bijzonder op, gewoon sporadisch maar Eriksen is een heel belangrijk mechanisme in het elftal van Ajax. Een van de x-factoren dat je kampioen bent geworden afgelopen jaren. Je kan veel stappen terug doen en je zou idd kunnen schrikken hoe ver het niveau dan zakt. On a sidenote, top dat je je gezicht hier weer laat zien.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het meeste wat ik van Zwolle weet is dat ik er een scharrel heb gehad, dus blijkbaar zat ik er (voorlopig) flink naast. Zeer knap en fris zoals jullie begonnen zijn. Al zal zelden een ploeg de punten zo kado hebben gekregen dan jullie bij NEC.......
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hij valt nooit bijzonder op, gewoon sporadisch maar Eriksen is een heel belangrijk mechanisme in het elftal van Ajax. Een van de x-factoren dat je kampioen bent geworden afgelopen jaren. Je kan veel stappen terug doen en je zou idd kunnen schrikken hoe ver het niveau dan zakt. On a sidenote, top dat je je gezicht hier weer laat zien.
Daar ben ik dus zeer bang voor. Als ie weg gaat, wat ik nog steeds verwacht dan zie ik geen vierde titel komen eerlijk gezegd. Als ik als topclub nog 15 miljoen over had zou ik geen twee seconden hoeven twijfelen. Sowiso bizar hoe makkelijk PSV zijn jaren opzichtig falende spelers zo makkelijk kwijt raakt en dat de Ajax spelers niet weg komen voorlopig, maar dat terzijde.
En thanks! na een half jaar ga je jullie toch missen naomi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemd inderdaad, vooral bij zo'n Marcelo gevalletje
.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Nee, klinkt inderdaad wel erg vreemd ja. Feyenoord zag er ook beter uit omdat Ajax er in de tweedeh elft niets van bakten. Al had Ajax totale controle natuurlijk in het tweede bedrijf van de eerste helft.
Of het nou wil of conditie was wat ze opbrak. Je mag hopen op het eerste.
Tja wel ongelooflijk het verval in de tweede helft in vergelijking met dat tweede bedrijf in de eerste helft.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vreemd inderdaad, vooral bij zo'n Marcelo gevalletje
.
Maar ook Mertens. Dat is echt zo'n speler die er tegen VVV drie maakt en in de topwedstrijden nooit thuis geeft. Geen idee wat Napoli daar mee aan moet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral vreemd dat een club als Napoli 'm aankoopt inderdaad.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Dat stropdasje van Jan de Jonge
Dat doet echt pijn aan de ogen, nog meer dan het spel van Ajax de tweede helft. De eerste helft had nog zijn momenten, maar daarna was het echt armoe troef. Alleen Hoesen en Serero deden nog wat leuks. En ondanks zijn twee goals kan die dikke er nog steeds maar weinig van.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jezus zeg, wat worden er in deze speelronde veel Megrelishvilitjes toegepast
Gister al met die back van PSV, die Texeira van FC Groningen en vandaag dus die Wildschut en die Jansen bij NAC. Ik zie een trend aankomen die Aad de Mos op zijn geweten heeft. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Die 'dikke' was nog altijd vele malen beter dan Bojan en Schöne en zijn kopbal was magistraal.
Bojan deed werkelijk alles fout. Ben nu al helemaal klaar met die gast.
Ligeon wel een uitstekende eerste helft gespeeld en mag van mij blijven staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.