• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, in Nederland stukken beter met PSV en Ajax, Duitsland met Bayern en Dortmund, Engeland met Man U, Chelsea en City.

Logisch dat er niet veel titelkandidaten zijn, vooral in de grotere competities. Gaat ook niet alleen om de titelstrijd natuurlijk.

Ik bedoel meer dat die 2 in Spanje 3 kwart van hun potjes altijd met grote cijfers winnen. Niet voor niets dat beiden steeds wel de 100 punten ongeveer behalen. Dat zie je in andere competities (omgerekend) echt niet. Wat is er leuk aan wekelijks met 4-0 tot 7-0 je potjes te winnen? De enige competitie die een nog saaiere titelrace krijgt zal Duitsland wel zijn met dit Bayern.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik bedoel meer dat die 2 in Spanje 3 kwart van hun potjes altijd met grote cijfers winnen. Niet voor niets dat beiden steeds wel de 100 punten ongeveer behalen. Dat zie je in andere competities (omgerekend) echt niet. Wat is er leuk aan wekelijks met 4-0 tot 7-0 je potjes te winnen? De enige competitie die een nog saaiere titelrace krijgt zal Duitsland wel zijn met dit Bayern.

Bedoel je het zo, dan heb je gelijk. Het is allemaal wel twee vingers in de neus, Real was na het rampzalige begin vorig jaar al zo goed als kansloos natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real Betis voor

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

Naomi Watts schreef:

Real Betis voor

Ajaccio ook

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Real Betis voor

Het is toch juist voor de competitie beter, als Real wint.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Het is toch juist voor de competitie beter, als Real wint.

Aangezien ik Atletico supporter ben kan Real niet genoeg verliezen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ajaccio ook

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Bedoel je het zo, dan heb je gelijk. Het is allemaal wel twee vingers in de neus, Real was na het rampzalige begin vorig jaar al zo goed als kansloos natuurlijk.

Ja. In het gros van de potjes zit voor die 2 teams geen uitdaging. Zelfs subtoppers als Valencia of Sevilla worden vaak zat met 5-0 of 0-5 van het veld geblazen. Dat zie ik nergens anders, behalve dan met Bayern vorig seizoen. Spanje is toe aan veranderingen. Ik las ook dat die er geloof ik gaan komen, met nieuwe tv geld verdeling in Spanje volgend jaar. Barca en Real krijgen nu zoveel gigantisch meer dan de rest (die 2 samen geloof ik al een 40% van het totale budget) dat het niet meer te doen is voor de rest. Je ziet ook deze zomer dat erg veel spelers de PD verlaten, als ze spelen bij teams onder de top 2. Want er valt toch niks te winnen.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Aangezien ik Atletico supporter ben kan Real niet genoeg verliezen .

Dan is het te hopen, dat iemand anders bij kan blijven.

Beetje hoop voor het komende seizoen zonder de topspits? Het is te hopen dat Villa zijn draai kan vinden.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Pogba

Hopelijk valt de blessure van Claudio mee, toch mijn favo Juve speler dit moment.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

In de Supercoppa tussen Juventus en Lazio scoort Pogba de 1-0 nadat hij een minuut in het veld staat (viel in voor de geblesseerde Marchisio).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dan is het te hopen, dat iemand anders bij kan blijven.

Beetje hoop voor het komende seizoen zonder de topspits? Het is te hopen dat Villa zijn draai kan vinden.

In Villa heb ik als spits altijd vertrouwen, die maakt zijn goals wel. Hopelijk Adrian ook weer in vorm, en we hebben gek Costa ook nog .

Dus heb er weer alle vertrouwen in, al kan dat vannacht om kwart voor 1 weer helemaal anders zijn

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mag toch hopen dat Real en PSG nog winnen, anders is mijn TOTO naar de klote!

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Diego Costa. Held van beroep. Trekt vast wel weer iemand aan z'n oor. Met zijn handschoentjes aan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gaat opeens snel bij Juve - Lazio ... van 1-0 naar 4-0 in 5 minuten.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

En zo sterk speelt Juve niet eens; die goal van Lichtsteiner was dramatisch verdedigd door Lazio.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kut Real.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mazzel voor Real, winnende goal vlak voor tijd. Anders had het kampioenfeest al naar Barcelona kunnen gaan

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu tijd voor het echte werk. Frente Atleti!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Aftrap om 23.00 uur. Die lui zijn niet wijs in Spanje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze hoeven toch niet te werken morgen .

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

Voetbal om 23 uur Twee jaar terug met die supercup werden we nog bijna de kroeg uitgezet omdat het zolang duurde, gelukkig scoorde Messi nog in de 89e minuut en werd het geen verlenging.

Enfin, The Happy One is ook weer terug: Mourinho strooit met kushandjes: 'Weet dat ze van me houden' - voetbalzone.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het ook lekker. Spaanse tijden . Al is de 23:00 wedstrijd nieuw, hopelijk blijft dit door het hele seizoen zo. Heerlijk!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Genoeg Nederlandse kijkers die afhaken bij zulke tijden. Niet veel mensen zijn in staat om tot 01.00 voetbal te kijken wanneer ze om 07.00 weer moeten opstaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Diego Costa!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Genoeg Nederlandse kijkers die afhaken bij zulke tijden. Niet veel mensen zijn in staat om tot 01.00 voetbal te kijken wanneer ze om 07.00 weer moeten opstaan.

Daar houden ze in Spanje geen rekening mee hoor . Meeste Nederlanders geven ook geen zier om Atletico natuurlijk.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Barcelona wint met 7-0, Real zal vanavond ook wel 5-0 ofzo winnen. De meest boring titelstrijd van alle competities is weer begonnen hoor.

Wat dacht je van Celtic nu Rangers eruit is?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En weer 1-1 .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Dit doet me wel denken aan Ajax-Sparta een jaar of 4 terug. 0-0 na een kans of 40

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.