• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.056 gebruikers
  • 9.374.277 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha ja hoor. Je werd helemaal wild van dit PSV en Ajax kon een voorbeeld nemen aan het nu al legendarische Eindhovense voetbal uit de eerste weken. Dat de tegenstand toen bestond uit Zulte, Eagles en NEC gaven wij al aan, maar dat telde voor jou niet. Want Ajax was me toch hopeloos en PSV was een genot. Dat was in de periode dat PSV wel eens de CL kon gaan winnen volgens de ook al legendarische broertjes Van der Kerkhof.

Veel gelul in de ruimte en kenmerkend voor je steeds smallere kijk op de wereld/feiten. Haal de posts maar terug.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Niet Materny napraten he, Ajax&Litmanen1

Verdomme, die gozer zit te roepen wat ik wilde zeggen

Buiten dit alles is Toivonen trouwens helemaal geen echt goede speler. Mist basistechnieken die je van een speler van PSV mag verwachten, om nog maar te zwijgen over zijn gebrek aan werklust en duelkracht.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Veel gelul in de ruimte en kenmerkend voor je steeds smallere kijk op de wereld/feiten. Haal de posts maar terug.

Knap dat je op basis van een voetbaltopic iemand zijn kijk op de wereld kan beoordelen. En ik weet nog wat je destijds allemaal vond en zei. Als jij dat wil ontkrachten, dan haal zelf maar je posts terug. En niet te selectief doen he.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

kos schreef:

Maher mag de schoenen van Toivonen nog niet strikken natuurlijk.

Toivonen is 1 van de zeldzame spelers in de Eredivisie die een hogere competitie aan kan.

Dan moest die verdomme gewoon naar Norwich City verkassen, maar nee hoor, daar voelt meneer zich veel te groot voor.

Ik heb 'm lang verdedigd maar ik kots op 'm.

Het is toch schrijnend wat hij elke week laat zien. Werkelijk geen ene flikker voert die uit, gister ook weer schuldig aan die 2 doelpunten. De lamlul.

Ola Toivonen tekent volgende week in principe een nieuw contract voor één jaar bij PSV. Dat heeft technisch manager Marcel Brands gezegd.

"Hij zat gisteren na de wedstrijd steenkapot in de kleedkamer. Hij zat er helemaal doorheen."

PSV wordt gewoon weer keihard in de maling genomen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

1. Toivonen zal voor een jaar verlengen als hij niet is verkocht in de winterstop. Dus het is weer twee maanden aanmodderen totdat de transferwindow is gesloten en dan heeft hij nog een contract voor een maandje of vijf. Die gaat echt niet bijtekenen als clubs met tekengeld voor zijn neus gaan zwaaien. Kan met niet schelen wat Raiola en Brands nu zeggen.

2. Als hij wel bijtekent zit je nog een extra jaar aan hem en zijn vorstelijk salaris vast. Als hij Norwich al niet goed genoeg acht, welke betere club gaat voor hem komen met zijn spel van de laatste anderhalf jaar?

3. Als iedereen fit is waar moet hij dan spelen? Depay, Narsingh, Schaars, Wijnaldum en Maher zullen ook moeten spelen en Toivonen wil niet in de spits... (en dan heb je inderdaad ook nog types als Hiljemark en Park).

Stuur die man toch gratis weg in de winterstop!

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Verdomme, die gozer zit te roepen wat ik wilde zeggen

Buiten dit alles is Toivonen trouwens helemaal geen echt goede speler. Mist basistechnieken die je van een speler van PSV mag verwachten, om nog maar te zwijgen over zijn gebrek aan werklust en duelkracht.

Overigens had ie dat eerst wel vond ik. Maar tegenwoordig is daar weinig meer van over inderdaad.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Brands: 'wat er ook gebeurt, Cocu maakt het seizoen bij PSV af'

Kijken wat er gebeurt in de winterstop als ze na Vitesse, Feyenoord en Utrecht maar circa vier punten erbij hebben (wat geen gekke gedachte is) en dus in het rechter rijtje staan. Marcel kan wel stoere praat brengen, maar iedereen weet wel beter.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Goed dat Toivonen niet transfervrij lijkt te gaan vertrekken. Nu nog, net als de rest van het team wat meer urgentie uitstralen. Te beginnen met een andere invulling van het middenveld.

Ook goed, hoe nodeloos ook, dat de directie zich achter Cocu schaart. Knee-jerk decisions hebben ons de laatste jaren ook niet verder geholpen.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Materny schreef:

Brands: 'wat er ook gebeurt, Cocu maakt het seizoen bij PSV af'

Dat is toch voetbaljargon voor 'volgende week ligt hij eruit'?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Wat was dan de andere optie voor PSV? Aangezien hij niet meer bij Jong PSV kan spelen .

Materny schreef:

Toivonen is in de winter weg voor een zakcentje. Wat Montorsi zegt, terug naar Jong PSV is geen optie en

Tuurlijk kan hij wel bij jong PSV spelen... Waarom niet? El Hamdaoui.... Eyong Enoh doet het op dit moment ook fulltime bij jong Ajax......

. Wat een ongelooflijke laffe bende daar in Eindhoven zeg...

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Heeft al 15 wedstrijden in het eerste gespeeld (2 beker, 13 competitie) en mag dus niet meer voor Jong PSV uitkomen.

Het lijkt mij veel, 13 gespeeld van de 14 (dacht dat hij vaker afwezig was) en VI meldt er ook pas 11, maar veel andere sites zeggen dat hij al op 13 zit.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(quote)

Tuurlijk kan hij wel bij jong PSV spelen... Waarom niet? El Hamdaoui.... Eyong Enoh doet het op dit moment ook fulltime bij jong Ajax......

. Wat een ongelooflijke laffe bende daar in Eindhoven zeg...

Het heeft idd veel te lang geduurd en PSV heeft dit niet goed aangepakt (dreigen maar niet handelen) maar hij heeft nu toegezegd niet transfervrij te zullen vertrekken. Heeft dus geen enkel nut of doel meer om hem terug te zetten.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

mjk87 schreef:

Heeft al 15 wedstrijden in het eerste gespeeld (2 beker, 13 competitie) en mag dus niet meer voor Jong PSV uitkomen.

Het lijkt mij veel, 13 gespeeld van de 14 (dacht dat hij vaker afwezig was) en VI meldt er ook pas 11, maar veel andere sites zeggen dat hij al op 13 zit.

Telt Europees dan niet?

Ik baalde dat die gister geel geen had gepakt... Was die namelijk geschorst in het beslissende duel.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het heeft idd veel te lang geduurd en PSV heeft dit niet goed aangepakt (dreigen maar niet handelen) maar hij heeft nu toegezegd niet transfervrij te zullen vertrekken. Heeft dus geen enkel nut of doel meer om hem terug te zetten.

Aha, maar het kwaad is dan al geschiedt lijkt me. Hij had nooit tot die 15 duels mogen komen. Lijkt me wanbeleid eerste klas dit allemaal. Toivonen zelf krabbelt alleen terug omdat waarschijnlijk de i teresse tegenvalt. Beide partijen hebben geen ballen

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Aha, maar het kwaad is dan al geschiedt lijkt me. Hij had nooit tot die 15 duels mogen komen. Lijkt me wanbeleid eerste klas dit allemaal. Toivonen zelf krabbelt alleen terug omdat waarschijnlijk de i teresse tegenvalt. Beide partijen hebben geen ballen

Met het aantal duels heeft het niks te maken. De directie moet hun beloftes nakomen (dus Toivonen terugzetten) of die belofte niet maken. In dat kader is het wanbeleid en zorgt het alleen maar voor onrust in een tijd dat die moeite beter aan andere zaken besteed kan worden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Eens. Hij had niet eens tot 1 duel moeten komen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

PEC verlengt met jeugdinternational: 'Wij zien in hem een sleutelspeler' - voetbalzone.nl

Yeah. Hier ben ik nou blij mee. Hij heeft zich het afgelopen seizoen kunnen ontwikkelen tot een beslissende speler, dus deze aanbieding heeft hij meer dan verdiend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twente achter

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gijp lult weer de hele overwinning weg van Ajax. Kan hij niet gewoon in Spanje gaan wonen? Hele Nederlandse voetbal intetesseert hem niks.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Gijp lult weer de hele overwinning weg van Ajax. Kan hij niet gewoon in Spanje gaan wonen? Hele Nederlandse voetbal intetesseert hem niks.

Treurig inderdaad. Prima kerel, maar die afkeer van hem tegen ons voetbal is wel sneu ja. Hij zoekt weer opzichtig naar redenen waarom Barcelona niet zo goed was ipv Ajax te complimenteren. Gelukkig doet Derksen dat wel en Boskamp deels ook.

Kijk voor de gein welke namen er bij Barcelona in de basis stonden. Dat waren zo 8, 9 absolute topspelers. En dan miste Ajax ook nog hun belangrijkste aanvallers.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Er zit wel wat waarheid in wat Gijp zegt, maar de gehele tweede helft konden ze zonder problemen opbouwen omdat de Amsterdamse pressie er volledig vanaf was. Dus zijn argumenten slaan op basis van die tweede helft nergens op.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Eerst ziet die blinde vink niet dat er een Twente speler één meter buitenspel staat, en vijf minuten later bij de goal wederom een buitenspel situatie

1-1

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En de 1-2; mazzelgoaltje. Komen de Tukkers weer goed weg.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

moviemafketel schreef:

Ach gossie, krijgt je cluppie geen complimentjes van meneer Van der Gijp?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gadverdamme wat komt Twente weer goed weg. Ruim buitenspel bij het eerste doelpunt, tweede een klutsgoal en in de laatste minuten nog twee 100% kansen weten te overleven. Bah bah.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Jammer. Staan nu ook al op 7 punten. Kut Duitsers weer met hun stink geluk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tsjah, daar is bewust voor gekozen zei de Nederlandse bond toch recent? Dure les wellicht, al hebben we wel vaker poules des doods weten te overleven de laatste 10 jaar.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Interessant artikel inderdaad, kan me in de kritieken van de BBC ook wel vinden.

Andere kant, ik neem aan dat de KNVB dit ook allemaal wel wist? Of is die lijst zo lastig dat men in Zeist niet wist dat spelen in Indonesië schade aan de Fifa ranglijst toe zou brengen? In dat geval hebben ze liggen slapen en zijn ze echt dom. Maar het kan ook een bewuste commerciële keuze zijn geweest. Ik had het ieder geval niet gedaan, hecht veel meer waarde aan een gunstige WK loting. En dus had je groepshoofd moeten zijn.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Nee dat spelen tegen Indonesie en China is gewoon superstom geweest., dat zei iedereen gelijk al. Puur je marktwaarde uitbuiten en dat verkiezen boven het sportieve aspect. Maar er staat nog meer in dit artikel he.. het lijkt erop dat Spanje bewust 7 keer heeft gewisseld in een poging om de behaalde punten tegen Zuid-Afrika niet mee te laten tellen FIFA. Want zelfs bij winst zou de ranking dalen, dus hebben ze doelbewust geprobeerd de uitslag ongeldig te laten verklaren, zodat de hele wedstrijd niet meetelt voor die ranking. Gewiekste actie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.