- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die heb je nu dus met Armenteros, maar Immers zie ik niet uit de basis gehaald worden helaas.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
omdat die twee pubers twee leuke potjes spelen tegen ADO en ander stel koekebakers?
Damn wat zijn we toch weer opportunistisch zeg..
Bovendien is het een oefenpotje. Hier kun je dus zien hoe ver zij nou daadwerkelijk zijn en zij hebben de afgelopen wedstrijden wel aangetoond dat zij beter in vorm zijn dan de eerdergenoemde.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Er MOET een vervanger voor Immers komen.
Gevonden!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Bovendien is het een oefenpotje. Hier kun je dus zien hoe ver zij nou daadwerkelijk zijn en zij hebben de afgelopen wedstrijden wel aangetoond dat zij beter in vorm zijn dan de eerdergenoemde.
Dus als Van Gaal Sneijder een keer niet oproept schreeuwen we met zijn allen van de daken dat dat nergens op slaat, Wesley altijd moet spelen (ook naar 3 jaar(!!!!) geen perpernoot te hebben geraakt), maar De Vrij en Indi na twee mindere potjes direct eraf halen...?
Ben ik nou zo slim...?
Edit:
En daarnaast, we lachen met zijn allen keihard om de waterdragers die Van Gaal oproept, maar nu beweer je wel dat Bruma en Rekik (wie? -> Bruma en Rekik!) een basisplaats moeten krijgen na twee (hoeveel? -> twee!) wedstrijdjes tegen de degradanten van de Eredivisie.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En het systeem om kaarten te bestellen ligt plat...
Wat een zooitje toch ook. Was te verwachten.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dus als Van Gaal Sneijder een keer niet oproept schreeuwen we met zijn allen van de daken dat dat nergens op slaat, Wesley altijd moet spelen (ook naar 3 jaar(!!!!) geen perpernoot te hebben geraakt), maar De Vrij en Indi na twee mindere potjes direct eraf halen...?
Ben ik nou zo slim...?
Edit:
En daarnaast, we lachen met zijn allen keihard om de waterdragers die Van Gaal oproept, maar nu beweer je wel dat Bruma en Rekik (wie? -> Bruma en Rekik!) een basisplaats moeten krijgen na twee (hoeveel? -> twee!) wedstrijdjes tegen de degradanten van de Eredivisie.
Maar ik vind ook die commotie rond Sneijder overdreven, want het is maar een oefenpotje. Het is niet de finale van het WK. Pleur daar gewoon dat duo van PSV er neer want ik zie Indi en De Vrij het echt niet beter doen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Sneijder speelt altijd?
2012/2013 Galatasaray 12 3 Süper Lig
2012/2013 Internazionale 5 1 Serie A
2011/2012 Internazionale 20 4 Serie A
2010/2011 Internazionale 25 4 Serie A
2009/2010 Internazionale 26 4 Serie A
2008/2009 Real Madrid 22 2 Primera División
2007/2008 Real Madrid 30 9 Primera División
2006/2007 Ajax 30 19 Eredivisie
Deze cijfers zijn veelzeggend, vooral als je hem een beetje gevolgd hebt, en dus weet dat hij zo'n 70% van zijn wedstrijden erg vroeg (zelfs in de rust) is gewisseld.
En nogmaals, hoe opportunistisch ben je bezig om direct je centrale verdedigingsduo te vervangen na twee aardige wedstrijdjes? Als Van Gaal een debutantje oproept na een stuk of 10 wedstrijden roepen we met zijn allen dat het nergens op slaag en diegene eerste maar eens twee jaar constant moet presteren, Europees voetbal moet spelen en hij de veters van zijn voorgangers nog niet mag strikken. En nu gaan we twee jochies van 19(?) direct in Oranje plaatsen..
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Maar ik zag Sneijdertje in die Supercup wel weer een stuk of 4 ballen geven waarbij pakhembeet De Guzman zijn benen op 6 plaatsen had gebroken, alleen al aan de gedachte. Overigens speelde ook Arjen Floppen niet zoveel de laatste jaren (nog minder dan Sneijdertje). Die twee steken er echter zover bovenuit qua klasse dat dat niks uit zou moeten maken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Sneijder speelt altijd?
Deels ook doordat hij vaak wel een paar weekjes geblesseerd is. Verder is Stafen de Vrij altijd aan vervanging toe, BMI mag wel blijven staan. En zeker een Bruma heeft natuurlijk wel meer gespeeld dan vier goede potjes met zijn redelijke ervaring in Duitsland, al was hij bij HSV niet onomstreden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Sneijder speelt altijd?
Deze cijfers zijn veelzeggend, vooral als je hem een beetje gevolgd hebt, en dus weet dat hij zo'n 70% van zijn wedstrijden erg vroeg (zelfs in de rust) is gewisseld.
En nogmaals, hoe opportunistisch ben je bezig om direct je centrale verdedigingsduo te vervangen na twee aardige wedstrijdjes? Als Van Gaal een debutantje oproept na een stuk of 10 wedstrijden roepen we met zijn allen dat het nergens op slaag en diegene eerste maar eens twee jaar constant moet presteren, Europees voetbal moet spelen en hij de veters van zijn voorgangers nog niet mag strikken. En nu gaan we twee jochies van 19(?) direct in Oranje plaatsen..
Maar, als je het niet erg vindt trek ik mij ff terug uit deze zeer vermakelijke discussie, aangezien ik tot mijn grote schrik zie dat het al 10 uur is en nog niet eens heb ontbeten. Groetjes!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Begrijp me goed, ik vind ook dat Sneijder altijd spelen moet, maar die selectieve verontwaardiging gaat natuurlijk nergens over. Iedereen in dit topic is zo verschrikkelijk opportunistisch, dat gaat nergens meer over..
En btw, niet alleen De Vrij, maar ook Bruma, Ivanovic, Puyol, T. Silva, Vidic en Dante hebben het moeilijk tegen Ronaldo.
Eetse 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Die heb je nu dus met Armenteros, maar Immers zie ik niet uit de basis gehaald worden helaas.
Al heeft hij 1 been staat hij nog in de basis (ja als een ooievaar. haha
)
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En het systeem om kaarten te bestellen ligt plat...
Wat een zooitje toch ook. Was te verwachten.
2 kaartjes nog in de pocket.
Is nu al uitverkocht.
Edit.
Ik zie dat Oranje pas om half 10 begint tegen Portugal.
Da's mooi, kunnen we nog 't eerste half uur en nog een kwartiertje van de tweede helft zien van België - Frankrijk aangezien dat om 9 uur begint.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Al heeft hij 1 been staat hij nog in de basis (ja als een ooievaar. haha
)
Toch heeft hij er extra concurrentie bij met Armenteros.
Ik verwacht dat Armenteros op de linkervleugel gaat spelen tot Boëtius helemaal fit is. Daarna kan hij gebruikt worden als back-up voor Pellè en als concurrent voor Immers. Niet verkeerd dus, al moet er dan nog wel een speler bij.
Het AD meldt dat van Geel er nog een aanvaller bij wil. Hopelijk uit het rijtje dat ik eerder noemde, al zal het Charisteas wel weer worden.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
*zucht* En Anderlecht geeft maar spitsen af 
Mbokani en De Sutter verkocht, Armenteros weg. Blijft over een wisselvallige Cyriac... Wachten op Mitrovic dan maar, maar die komt pas eind augustus...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Wat is je mening verder over Armenteros, Jawaddedadde?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Heeft eigenlijk te weinig gespeeld om goed te kunnen beoordelen. En de weinige keren dat hij speelde heeft hij alleszins geen verpletterende indruk gemaakt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Zal de Kromme dan toch slaan op zijn kromme teksten?
Van Hanegem: 'Liever El Hamdaoui dan Armenteros' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Toch heeft hij er extra concurrentie bij met Armenteros.
Ik verwacht dat Armenteros op de linkervleugel gaat spelen tot Boëtius helemaal fit is. Daarna kan hij gebruikt worden als back-up voor Pellè en als concurrent voor Immers. Niet verkeerd dus, al moet er dan nog wel een speler bij.
Denk ik ook, dan ben je straks met Boëtius, Manu, Schaken en Armenteros aardig op weg en het liefst wat huidige flankspelers dumpen. Ben alleen bang dat er niet snel afgestapt zal worden van zo'n niet-voetballende nummer 10. Het is jammer dat bijv. Vormer zo tegenvalt anders had je een goed koppel kunnen hebben met Clasie en had je niet een aanvallende middenvelder nodig gehad die veel defensief werk verricht zoals Immers nu. Vilhena moet prima uit de weg kunnen op die plek, van Armenteros weet ik dat niet zo zeker, is toch veel meer een spits en geen concurrentie voor Immers.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Vilhena hoort eigenlijk op 10, inderdaad. El Ahmadi naast Clasie en we hebben het beste middenveld van de Eredivisie. 
Ben bang dat geen club spelers als Verhoek, Goossens en Cissé wil hebben.
Naja, ADO, NEC en Roda JC wellicht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
El Ahmadi terug zou ideaal zijn
gaat nooit gebeuren natuurlijk (al speelt 'ie weinig momenteel) maar denk dat je dan een hoop problemen zou oplossen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ja, Armenteros vervangt Immers zeker niet. Eerst op links en ben benieuwd wat er gaat gebeuren als JPB fit is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja, en met Manu (als er nog een buitenspeler bij zou komen verdwijnt hij naar plek c).
Je zou met El Ahmadi gelijk meer venijn en techniek in de ploeg hebben dan nu:
Boëtius/Armenteros - Pelle/Armenteros - Schaken
El Ahmadi - Vilhena - Clasie
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zal de Kromme dan toch slaan op zijn kromme teksten?
Van Hanegem: 'Liever El Hamdaoui dan Armenteros' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Zou leuk zijn, maar dan mogen ze wel 4-4-2 gaan spelen met Mhami en Pelle. Alhoewel een 4-1-3-2 met Boetius en Armenteros op de flanken, Vilhena als AM en Clasie als DM me ook wel wat lijkt.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Zou graag zien dat Koeman 4-4-2 durft te spelen as zondag. Schaken lekker banken, die is toch weer hopeloos uit vorm, en een versterkt middenveld, met Armenteros naast Pelle. Met buitenspelers spelen moet je eigenlijk alleen doen als je 2 goeie op kunt stellen, niet als je moet terugvallen op Cisse of (nog erger) Verhoek.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zou leuk zijn, maar dan mogen ze wel 4-4-2 gaan spelen met Mhami en Pelle. Alhoewel een 4-1-3-2 met Boetius en Armenteros op de flanken, Vilhena als AM en Clasie als DM me ook wel wat lijkt.
Hm al het vuile werk voor Clasie, dan verzuipt-ie.. doet-ie nu al met matige middenvelders naast 'm.
Zou graag zien dat Koeman 4-4-2 durft te spelen as zondag. Schaken lekker banken, die is toch weer hopeloos uit vorm, en een versterkt middenveld, met Armenteros naast Pelle. Met buitenspelers spelen moet je eigenlijk alleen doen als je 2 goeie op kunt stellen, niet als je moet terugvallen op Cisse of (nog erger) Verhoek.
Lijkt me een heel kleine kans dat Koeman zondag opeens 4-4-2 gaat spelen, zal wel Armenteros - Pelle - Schaken worden.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Lijkt me een heel kleine kans dat Koeman zondag opeens 4-4-2 gaat spelen, zal wel Armenteros - Pelle - Schaken worden.
Zal inderdaad wel niet, maar ik vraag me af of het zin heeft.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
El Ahmadi terug zou ideaal zijn
gaat nooit gebeuren natuurlijk (al speelt 'ie weinig momenteel) maar denk dat je dan een hoop problemen zou oplossen.
Nee, gaat niet gebeuren, is meer wishful thinking. Al zou-ie weg mogen, dan geloof ik niet dat hij zelf terug wil - nu al.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het kwartje is nu na zoveel (vruchteloze) jaren en veel en veel te laat toch eindelijk gevallen. Urby in de VI: 'Ik richt me op de linksback positie'.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nu Drenthe nog, al geef ik die in geen enkel opzicht nog hoop voor een leuke toekomst in de voetbalwereld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.