- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje, Nederland/Portugal, Frankrijk, Mexico graag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Spanje, Nederland/Portugal, Frankrijk, Mexico graag.
Maak er maar Portugal van, dan is het prima 
Nee echt, dit Oranje is niet goed genoeg om fluitend door topduels te komen. Dus ik ontloop liever een groep des doods. Geef de Belgen maar zo'n groep, houden ze hun mond ook weer even dicht 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Portugal, ook goed
. Maar drie Europese teams in één groep is onmogelijk zeker?
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4519 stemmen
Portugal, ook goed
. Maar drie Europese teams in één groep is onmogelijk zeker?
Max 2 ja, dus de Haantjes komen sowieso bij Brazilië, Argentinië of Colombia in.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Max 2 ja, dus de Haantjes komen sowieso bij Brazilië, Argentinië of Colombia in.
Uruguay niet?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Wie je als groepshoofd loot lijkt me niet zo heel relevant. Zou eerder hopen op niet al te sterke tegenstanders uit de andere twee poten, dat is veel belangrijker voor je kansen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat dat betreft is juist een sterk groepshoofd erg nuttig, die zal over het algemeen ook van de nr's 3 en 4 winnen (dat zie ik een pak-em-beet Belgie niet doen bijvoorbeeld). Als je zelf 2e wilt worden is dat wel zo handig.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Vossen trouwens ook compleet onzichtbaar gisteren, al kwam die natuurlijk wel op een moment in waarop er van een basisploeg nog amper sprake was.
Hij heeft de kans gehad op de aansluitingstreffer maar mistte tot 2 keer toe, gelukkig volgde erna een corner (door zijn verdienste) die er wel inging. Onze spelers hielpen hem ook niet toen ze het probeerden via de lange bal, iedereen die Vossen een beetje kent weet dat je over de grond moet combineren of hem in de rug laat spelen van iemand die wel goed in de lucht is. Mirallas (laatste 2 wedstrijden heel erg matig) had gewisseld moeten worden ipv Lukaku.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Nauwelijks. Ik zit geregeld in Schotland. Gisteren kon ik hier alleen Schotland en Engeland zien spelen. Schotland won en Engeland verloor, dus werd er nog een feestje van gemaakt. Die schotten misgunnen namelijk alles wat Engeland doet en hopen vurig dat ze verliezen. Frankrijk niet gezien, maar ik vind het er weer zo dik bovenop liggen. Net zoals al die andere kwalificates en o.a. zuid korea en noord korea die zo waren ingedeeld dat ze elkaar nooit konden treffen voor de finale.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Is dat belangrijk dan?
Prima lijstje. Hiddink graag, had niet verwacht dat hij ooit weer bondscoach zou worden (mocht het doorgaan).
Koeman krijgt zijn kans nog wel. Hopelijk blijft hij bij Feyenoord, maar ik verwacht dat hij naar een topcompetitie gaat.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/971329_613733642027118_146926230_n.jpg
Mooi elftal. Je zou er zo wereldkampioen mee worden
.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Laat ons wel niet vergeten dat Hazard gisteren centraal speelde, en dat die positie hem gewoon niet ligt. Dat zag je in Servië ook al. Zeker tegen een ploeg die wat kan tikken. Een Hazard moet je altijd op de flanken uitspelen. Mirallas vind ik eigenlijk veel te zwak op de flank, hij probeert wel maar je ziet aan alles wat hij doet dat hij nooit boven de middelmaat zal uitstijgen.
Verder kan ik enkel oordelen over de eerste helft. Ik vond het niveau maar zwakjes en het blijft een oefenwedstrijd. Zweden-Portugal beginnen kijken en zitten genieten van die strijd. Heerlijk het moment waarop Portugal achter kwam. Ronaldo keek bedroefd naar zijn ploegmaats en leek het niet te kunnen bevatten wat er gebeurde. Alsof hij in tranen zou uitbarsten. " ale, jongens, hoe kan dat nu"; zie je hem denken. De angst dat hij, de grote Cristiano Ronaldo, er niet bij zou zijn komend WK. Maar dan maakt hij een fantastische goal, hij pakt die bal mee en verliest bijna geen snelheid, en dan zie je die onoverwinnelijke blik van trots, arrogantie en wilskracht. En je weet het, die man hoort thuis op het hoogste podium. Heerlijke wedstrijd. Heerlijke voetballer. Je hoeft zelfs geen fan van te zijn.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Camps over Ronaldo ... prachtig verwoordt wat mij betreft.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Wie heeft de grootste Na het WK weten we meer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Laat ons wel niet vergeten dat Hazard gisteren centraal speelde, en dat die positie hem gewoon niet ligt. Dat zag je in Servië ook al. Zeker tegen een ploeg die wat kan tikken. Een Hazard moet je altijd op de flanken uitspelen. Mirallas vind ik eigenlijk veel te zwak op de flank, hij probeert wel maar je ziet aan alles wat hij doet dat hij nooit boven de middelmaat zal uitstijgen.
Begrijp de negativiteit om Mirallas niet zo goed. Was gisteren één van de weinigen die er zin in had. Zijn acties lukken zeker niet altijd, maar vaak ook wel en hij is snel dus altijd een leuk wapen. Zie hem wel eerder als invaller om het open te breken als het niet echt loopt. Net als Mertens. Die was gisteren ook maar bleekjes, terwijl hij als invaller meestal erg goed is.
Maar ik zou normaal ook zeker starten met Hazard en De Bruyne op de flank.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Ik vermoed iemand van het Afrikaans continent
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Van der Vaart trouwens 4 weken aan de kant...
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Begrijp de negativiteit om Mirallas niet zo goed. Was gisteren één van de weinigen die er zin in had. Zijn acties lukken zeker niet altijd, maar vaak ook wel en hij is snel dus altijd een leuk wapen. Zie hem wel eerder als invaller om het open te breken als het niet echt loopt. Net als Mertens. Die was gisteren ook maar bleekjes, terwijl hij als invaller meestal erg goed is.
Maar ik zou normaal ook zeker starten met Hazard en De Bruyne op de flank.
Ja, hij heeft alles gegeven. Dat ga ik zeker niet betwijfelen. Neem nu die actie op de rechterflank waarbij hij wat overstapjes doet, allemaal leuk en aardig, maar vervolgens is hij zijn man voorbij en tikt hij de bal net buiten. Hij kreeg wel een vrije trap maar de bal ging buiten. Die actie is tekenend voor het spel van Mirallas. Hij probeert wel maar het ziet er allemaal zo ongelukkig uit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
?De Ballon d?Or? Ik zou voor Messi, Messi, Messi, Xavi en Iniesta kiezen? - voetbalzone.nl

@UberFotbalFacts 47m
Cristiano Ronaldo:
Top Scorer of UCL
Top Scorer of La Liga
Top Scorer of 2013
Top scorer of 2013-14
Top Scorer of PORTUGAL TEAM.
https://pbs.twimg.com/media/BZgNe0BCIAAH3rz.jpg:large

mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4519 stemmen
Natuurlijk, ook die, maar was in de haast, dus die verwachten.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
?De Ballon d?Or? Ik zou voor Messi, Messi, Messi, Xavi en Iniesta kiezen? - voetbalzone.nl

@UberFotbalFacts 47m
Cristiano Ronaldo:
Top Scorer of UCL
Top Scorer of La Liga
Top Scorer of 2013
Top scorer of 2013-14
(afbeelding)
Wat een heerlijke speler is het toch ook. Snap niet dat ie zoveel haters heeft.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Lekker trouwens die nutteloze potjes.
Khedira, Valdes, Eriksen, Sigthorsson, Siem de Jong, Willems, Hummels, Schmelzer, van der Vaart en vast nog meer geblesseerd geraakt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wat een heerlijke speler is het toch ook. Snap niet dat ie zoveel haters heeft.
Is niet zo moeilijk toch? Veel mensen houden niet van arrogantie, anderen juist wel.
Ik denk dat iedereen wel van hem geniet als voetballer zijnde.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bezwijken of vasthouden aan principes? Mag toch wel hopen op dat tweede denk?
Hull City-eigenaar wil ontevreden fans compenseren - FCUpdate.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker trouwens die nutteloze potjes.
Khedira, Valdes, Eriksen, Sigthorsson, Siem de Jong, Willems, Hummels, Schmelzer, van der Vaart en vast nog meer geblesseerd geraakt.
Ondanks dat Ajax flink getroffen is vind ik dit altijd enorm gezeik. Het kan net zo goed bij de club als bij de nationale ploeg gebeuren. Die duels moeten toch worden gespeeld, dus klagen heeft gewoon geen zin. Voor hetzelfde geld breekt er 1 zijn been op de training in een interlandperiode, terwijl hij bij de club traint.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Lang leve Cristiano Ronaldo, de Eric Heiden, Mensen Ernst en Eddy Merckx van het voetbal. Wat een klasse, wat een gedrevenheid, wat een kalmte als het er echt toe doet. Bovenal: wat een enorme eer naar hem te mogen kijken, dit wonder op noppen, dit raspaardje met het vuur in de sloffen. Een onbeschrijflijk genie, wat een onwaarschijnlijk weergaloos goede voetballer, er zijn geen woorden meer voor te vatten. Ik heb altijd van mijn jongste jaren gedacht dat er nooit iemand beter dan Pluisje ging worden. Het blijft een wonderlijk gevoel te weten dat je er al die tijd gewoon naast hebt gezeten.
Jammer dat Ronaldo één klein onderdeel van de teamsport voetballen nauwelijks beheerst, namelijk het samenspelen. Die goals kunnen me gestolen worden, die kan willekeurig wie maken, het gaat erom hoe je als team voetbalt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ondanks dat Ajax flink getroffen is vind ik dit altijd enorm gezeik. Het kan net zo goed bij de club als bij de nationale ploeg gebeuren. Die duels moeten toch worden gespeeld, dus klagen heeft gewoon geen zin. Voor hetzelfde geld breekt er 1 zijn been op de training in een interlandperiode, terwijl hij bij de club traint.
Tijdens de clubtrainingen is er altijd een mate van verstandhouding wat betreft tackelen en inkomen. Maar als je ziet hoe de Colombianen zich hebben gedragen... Risico's zijn er altijd, alleen in dit soort weken een stuk meer.
Nu mis je dadelijk waarschijnlijk Siem en Sigi tegen Barca; spelers die het verschil kunnen maken als het überhaupt al kan. Want als Barca ooit te pakken is in de Arena, dan is het nu (Messi, Sanchez, Valdes en wellicht Xavi afwezig).
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen

@UberFotbalFacts 47m
Cristiano Ronaldo:
Top Scorer of UCL
Top Scorer of La Liga
Top Scorer of 2013
Top scorer of 2013-14
(afbeelding)
Ronaldo 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tijdens de clubtrainingen is er altijd een mate van verstandhouding wat betreft tackelen en inkomen. Maar als je ziet hoe de Colombianen zich hebben gedragen... Risico's zijn er altijd, alleen in dit soort weken een stuk meer.
Nu mis je dadelijk waarschijnlijk Siem en Sigi tegen Barca; spelers die het verschil kunnen maken als het überhaupt al kan. Want als Barca ooit te pakken is in de Arena, dan is het nu (Messi, Sanchez, Valdes en wellicht Xavi afwezig).
Tsja, je had ook tegen Celtic geblesseerd kunnen raken. Die beukten er ook op los.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Koeman: 'er is echt geen ploeg in Nederland beter dan wij'
Ze spelen één fantastische wedstrijd tegen AZ en Koetje slaat door.
Een 'J0ennetje' is hier op de plaats. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.