• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.104 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

ASWH hield mijn oude cluppie Jodan Boys anders op 2-2 onlangs, dus die kunnen echt wel wat!

Zaterdag staat overigens ook de topper Hoek - ASWH op het programma. Ik neem dan ook aan dat beide teams midweeks hun basisklanten rust geven.

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Dat vreselijke gehuil over niet onderschatten is inderdaad al vrij stuitend (maar dat doen heel veel coaches), maar de amateurs betichten van voetbalgogme (veel nog wel) vind ik dus echt hilarisch.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

@RikElfrink 19m

Zoet haalt #PSV-#PEC (zaterdag) niet, #Tyton mogelijk wel klaar om dan te spelen.

Het is te hopen.

‏@RikElfrink 21m

#Narsingh morgen bij de selectie van PSV tegen Roda JC en fit genoeg om te starten.

En dit is ook goed nieuws.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Montorsi schreef:

ASWH hield mijn oude cluppie Jodan Boys anders op 2-2 onlangs, dus die kunnen echt wel wat!

Oeh, Jodan Boys en Joden Boys in 1 week.

Welcome to Instant Rimshot - instantrimshot.com

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Dat vreselijke gehuil over niet onderschatten is inderdaad al vrij stuitend (maar dat doen heel veel coaches), maar de amateurs betichten van voetbalgogme (veel nog wel) vind ik dus echt hilarisch.

Behoorlijk stuitend inderdaad.

otherfool schreef:

(quote)

Oei, we noteren achtereenvolgens 'beter als (sic) Stekelenburg', 'een sensatie', 'klaar voor de Europese top' en 'groot talent'. Blijft alleen jammer dat A&L nooit Van der Hoorn heeft opgehemeld

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

otherfool schreef:

'We moeten echt oppassen vanavond' - In de Hekken - indehekken.net

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Elftal vh seizoen vooralsnog?

----------- Velthuizen---------

Janmaat---- Rekik-------Viergever------Blind

--Ebicilio------Piazon-------Klich

-----Tadic----------Pelle-------Finnbogason--

bank: Marsman, Leerdam, Johansson, van der Velden, Linssen, Bjelland

Laat de ongetwijfeld talloze reacties en boe-roepers maar komen.

Volgens FCUpdate:

Jasper Cillessen

Lucas Bijker (Cambuur), Rasmus Bengtsson, Jeffrey Bruma, Daryl Janmaat

Victor Pálsson, Mateusz Klich, Maarten Martens

Dusan Tadic, Mike van Duinen, Lucas Piazón

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Daar zit er zelfs eentje in waar ik nog nooit van gehoord heb, Bijker??

De rest kan ik me op zich best in vinden. Al heeft Cillessen nog wel erg weinig gespeeld lijkt me.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

'de rechtbank hield bij de strafmaat rekening met het feit dat Lucas Bijker inmiddels is begonnen aan een voetbalcarrière.

Het is toch te triest voor woorden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Zulke psychopaten moet je toch niet op de velden toelaten... wat een misselijk mannetje.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ja ja, welkom in het rechtssysteem van Nederland. Wat mogen we toch trots zijn..

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Je krijgt nog net niet een lintje tegenwoordig als je crimineel bent.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Klopt. En het interessante aan zoiets is natuurlijk dat behalve geenstijl geen andere media dit soort nieuws überhaupt (nog) meldt.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Geenstijl is dan ook het rioolputje van de journalistiek.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het feit dat ze het rioolnieuws als enige in Nederland nog (durven?) publiceren maakt je nog geen rioolputje natuurlijk.

Maar het verbaasd me niets dat jij ook het type bent dat dit soort nieuws het liefst verzwijgt.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Er worden elke dag meisjes geslagen door gasten, dan zou je geen ruimte meer over hebben op TT pagina 101.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Minken schreef:

Er worden elke dag meisjes geslagen door gasten, dan zou je geen ruimte meer over hebben op TT pagina 101.

Misschien moet je het artikel eens lezen.

Maar goed, je opmerking is wel volledig in de lijn met de opmerking die ik net plaatste

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Heel erg hoor wat hij heeft gedaan, maar het ging er toch om dat bepaalde media dingen niet melden?

Zo zijn er dagelijks wel tientallen van dit soort schrijnende gevallen, beetje selectief, nietwaar?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Minken schreef:

Heel erg hoor wat hij heeft gedaan, maar het ging er toch om dat bepaalde media dingen niet melden?

Zo zijn er dagelijks wel tientallen van dit soort schrijnende gevallen, beetje selectief, nietwaar?

Dat zeg ik toch ook? Dit soort ellende moet gewoon op de voorpagina van de krant. Maar nee, daar staat tegenwoordig dat Gordon zijn hond is weggelopen en de nieuwe tieten van Tatjana.

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

schram101 schreef:

Het feit dat ze het rioolnieuws als enige in Nederland nog (durven?) publiceren maakt je nog geen rioolputje natuurlijk.

Maar het verbaasd me niets dat jij ook het type bent dat dit soort nieuws het liefst verzwijgt.

Bwahah, ja dat is echt nieuws, dat gekleurde gelul van geenstijl.

Pure haatpropaganda.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nee lekker alles bedekken met de mantel der liefde of zelfs gewoon verzwijgen, dat schiet lekker op..

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Geenstijl mag dat best plaatsen, maar als 1 op de 10 gevallen deze uitkomst heeft, en 9 of 10 een zware straf, dan vind ik dat je als media verplicht bent die andere 9 gevallen ook te tonen. Doe je dat niet, dan kleur je de maatschappij anders in dan deze is, verblind je mensen en dat is voor iedereen nadelig, aangezien deze boze burger ook weer mag stemmen op partijen die daar gebruik van maken, en daar wordt niemand wijzer van.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

schram101 schreef:

Nee lekker alles bedekken met de mantel der liefde of zelfs gewoon verzwijgen, dat schiet lekker op..

Zo'n gelul. Je moet alles benoemen, maar niet op de compleet achterlijke manier van GS. Zelfs de Telegraaf is nog genuanceerder.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zo'n gelul. Je moet alles benoemen, maar niet op de compleet achterlijke manier van GS. Zelfs de Telegraaf is nog genuanceerder.

Welke media benoemt 'alles' dan? Ben wel benieuwd welke krant jij leest.

En ik heb natuurlijk nergens beweerd dat GS genuanceerd is. Want dat zijn ze niet, gelukkig niet zelfs, dat maakt ze juist zo sterk.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Nou nee, dat maakt hen extreem eenzijdig, gekleurd en er zitten zelfs politiek motieven achter.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Thuis tegen Vitesse die mafkees van een Nijhuis weer als scheids. Dat wordt weer genieten.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

kos schreef:

en er zitten zelfs politiek motieven achter.

Zou dat misschien een hééééééél, hééééééél klein beetje te maken kúnnen hebben met het feit dat 99% van de media die andere politieke kant vertegenwoordigd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.