• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.055 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Zou dat misschien een hééééééél, hééééééél klein beetje te maken kúnnen hebben met het feit dat 99% van de media die andere politieke kant vertegenwoordigd?

Telegraaf is rechts, Volkskrant links, NRC liberaal, Trouw confessioneel. Nou, dat lijkt me alles al wel. NOS is iets aan de linkse kant, RTL is wat rechtser. Vara en Avro redelijk links, KRO en Tros redelijk rechts. Dus nee, ik denk het niet.

Geenstijl is wel geradicaliseerd sinds Weesie daar weg is. Het is nu vooral heel hard schoppen tegen vooral de PvdA (die krijgen nog de schuld van de uitschakeling op het EK) en de grachtengordelkliek, soms terecht, des te vaker is het zoeken om het zoeken.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Iedere moderne burger zou blij moeten zijn met een medium GeenStijl, of je je nu in de inhoud/stijl kan vinden of niet.

Persoonlijk vind ik dat ze soms wel effe wat te ver gaan, maar ach, we leven in een schijndemocratie maar GeenStijl is één van de weinige dingen die nog overeind blijft staan van het John Locke gedachtegoed.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Volgens FCUpdate:

Jasper Cillessen

Lucas Bijker (Cambuur), Rasmus Bengtsson, Jeffrey Bruma, Daryl Janmaat

Victor Pálsson, Mateusz Klich, Maarten Martens

Dusan Tadic, Mike van Duinen, Lucas Piazón

Prima lijst, ik zou ze zo inruilen voor de 11 van Ajax.

Alleen de keuze van Van Duinen? De man scoorde tot nu toe 3 keer in 10 wedstrijden. Oké, dat is bij ADO, maar dit lijkt me wel heel erg gebaseerd op zijn actie tegen FC Twente. Een Finnbogasson is wat mij betreft de onbetwiste nummer 1 spits op dit moment.

Met de voorzetten van Tadic legt die er zo 40 in.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Diego Costa slaat uitnodigingen Brazilië af en kiest voor Spanje - voetbalzone.nl

Daar ga je dan, met Spanje naar 't WK net in 't land waar je geboren en getogen bent...

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Opa Joseph, vanaf 1,57

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

AFC Ajax ‏@AFCAjax 1h

Line-up #Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Klaassen; Andersen, Hoesen, Fischer.

Is het om ze ritme op te laten doen of zou De Boer echt bang zijn te verliezen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens mij heeft ie niet veel andere keus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Laat Fischer er maar proberen drie in te leggen vanavond. Wellicht dat hij dat net even nodig heeft.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Spelers uit de Rotterdam Omgeving die stoer doen. Wat hilarisch....

Maar zij hebben hun plaatje van de eeuw geschoten. Gefeliciteerd

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

AFC Ajax ‏@AFCAjax 1h

Line-up #Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Klaassen; Andersen, Hoesen, Fischer.

Is het om ze ritme op te laten doen of zou De Boer echt bang zijn te verliezen?

Wat dacht je van je al wankele basisploeg wat vertrouwen op te laten zien? Ajax speelt kut, dus zo'n potje is goed voor je vertrouwen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Fischer met de 1-0, prima actie. Ik geloof zijn eerste Ajax goal sinds Ajax-Roda op speelronde 1 van dit seizoen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een blunder. 1-1

Die speler maakt hem trouwens goed af.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Zelfs tegen abcd weet Denswil het te verkloten

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar het is ook moeilijk spelen tegen een tegenstander die met elf man op eigen helft staat!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Maar het is ook moeilijk spelen tegen een tegenstander die met elf man op eigen helft staat!

Jij bent ongetwijfeld de man waar mensen hard om moeten lachen op verjaardagen. Hilarisch.

PS: 2-1 Hoesen

PS: En 3-1. Siem.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rep_robert schreef:

Zelfs tegen abcd weet Denswil het te verkloten

Geen zorgen, blijkbaar is het goed voor z'n vertrouwen.

Een wedstrijd als deze kan je alleen maar verliezen.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Hoppa, na rust erop en erover..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Die pass van Denswil bij de 2-1 was wel weer erg mooi. Die jongen komt er wel, maakt gewoon fouten die al die beginners maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij bent ongetwijfeld de man waar mensen hard om moeten lachen op verjaardagen. Hilarisch.

Het was nou niet bepaald een poging tot humor.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het was nou niet bepaald een poging tot humor.

Het is bij jou zo lastig te herkennen, aangezien je 100% verzuurd doet.

Ronaldo repliceert: ?Dit bewijst hoeveel respect de FIFA voor mij heeft? - voetbalzone.nl

Zegt Ronaldo hier nu tussen de regels door dat die individuele prijzen gemanipuleerd worden door Blatter?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

En ADO wordt uitgeschakeld door MVV... 2-0 al.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Ajax op 4-1, gaat ze makkelijker af dan de vorige keer.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Nou, zo goed is het allemaal niet.. Pff

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, dit was weer anderhalf uur matig, traag en vervelend. Hopelijk omdat Ajax zich heeft gespaard voor komende zaterdag. Was niet best.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Afgaande op het spel van laatste weken en vanavond is dat vergeefse hoop ben ik bang..

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

martijn011 schreef:

Nou, zo goed is het allemaal niet.. Pff

Op de stand afgaande leek het wel een betere wedstrijd van Ajax. Kon de wedstrijd zelf niet zien maarja. Toch vind ik het een keurige uitslag. Eens kijken of het Feyenoord ook lukt om verder te komen in de KNVB beker zonder Pelle. Ben benieuwd.

En natuurlijk ook benieuwd wat de regio (Kozakken Boys) gaat doen. Staan nu 1-0 voor op FC Utrecht.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

4-1 tegen een amateurploeg en dan concluderen dat 't goed is? Raar, want normaal gesproken moet je toch zeker een treffer of 5 maken en geen tegendoelpunten.

Ritzmaier is wel erg lekker bezig bij Cambuur zeg.

Da's positief.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

j0enne schreef:

4-1 tegen een amateurploeg en dan concluderen dat 't goed is? Raar, want normaal gesproken moet je toch zeker een treffer of 5 maken en geen tegendoelpunten.

Ritzmaier is wel erg lekker bezig bij Cambuur zeg.

Da's positief.

Ja oke, daar zit ook wel wat in maar als je kijkt wat de meeste topclubs in de eredivisie presteren vind ik dit wel een nette uitslag. Natuurlijk is het beter als je zo'n club met 6-0 inmaakt maar afgaande op de prestaties van nu vind ik het een nette uitslag. Ze zijn in ieder geval door.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ronaldo repliceert: ?Dit bewijst hoeveel respect de FIFA voor mij heeft? - voetbalzone.nl

Zegt Ronaldo hier nu tussen de regels door dat die individuele prijzen gemanipuleerd worden door Blatter?

Is het wel Ronaldo? Veel van die voetballers zijn toch lid van bepaalde agentschappen die hun berichten beheren en plaatsen op twitter. Vooral om de mogelijkheid tot controversiële uitspraken te beperken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.