- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Dat kapsel van Bendtner 
Je moet wel een extreem goede voetballer zijn (zie Zlatan) om zo'n kapsel te kunnen rechtvaardigen.
Edit: Assaidi scoort, hij leeft nog!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Pffff. Weer een fout waar Chelsea optimaal van profiteert...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat kapsel van Bendtner 
Je moet wel een extreem goede voetballer zijn (zie Zlatan) om zo'n kapsel te kunnen rechtvaardigen.
Edit: Assaidi scoort, hij leeft nog!
Maar Bendtner is ook een grootheid. Althans, dat vind hij zelf.
'Bendtner: "Weet je niet wie ik ben? Ik zou deze hele pizzeria kunnen kopen"' - SoccerNews.nl
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Fraai doelpunt ook weer.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Over en uit voor Arsenal. 
Heerlijke pegel van Mata.
Onterecht. Arsenal beter, alleen willen ze nu veel te ver door combineren.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Utrecht in de verlenging alsnog op 1-2. Jammer.
Cambuur van 2-0 voor naar 2-2 tegen NAC.
Bijna verlenging.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
David Moyes photobombs a Manchester United fan.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Altijd gaat het mis bij die vijfde pingel. 
Ah, de zesde van Lurling nu ook.
En Cambuur is door, paal in.
otherfool
-
- 18529 berichten
- 3403 stemmen
Is het wel Ronaldo? Veel van die voetballers zijn toch lid van bepaalde agentschappen die hun berichten beheren en plaatsen op twitter. Vooral om de mogelijkheid tot controversiële uitspraken te beperken.
Ik wens de heer Blatter gezondheid en een lang leven, met de zekerheid dat hij getuige zal blijven, zoals hij verdient, van de successen van zijn favoriete teams en spelers.
Wie het ook heeft geschreven, wat een prachtig bijtende frase 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Onterecht. Arsenal beter, alleen willen ze nu veel te ver door combineren.
Dieptepunt was wel wanneer bendtner in het strafschopgebied doodleuk de bal terug legt in plaats van te trappen. Wat een team heeft Chelsea zeg, van die Willian verwacht ik wel wat meer. Die zijn gewoon de titelkandidaat. Als je zoveel kan roteren en er bijna niets van kwaliteit verloren gaat. City wordt het sowieso niet, die zijn niet constant genoeg.
@ Otherfool: Ik zat er ook mee te lachen. Heerlijk stukje tekst.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Inderdaad krankzinnig.
Team tegen City: Cech, Cole, Terry, Cahill, Ivanovic, Lampard, Ramires, Schurrle, Oscar, Hazard, Torres.
Team tegen Arsenal: Schwarzer, Bertrand, Luiz, Cahill, Azpilicueta, Essien, Mikel, Willian, Mata, De Bruyne, Eto'o.
Alleen Cahill startte dus in beide wedstrijden, voor de rest een compleet nieuw elftal.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199698
Meneer is overal mislukt, behalve in Nederland. Dan kom je natuurlijk weer terug om je klasse te tonen, al ben ik bang voor een deceptie voor die jongen. In zijn tijd bij Heerenveen echt een geweldige voetballer.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die Brenet moeten ze nooit meer opstellen. Stond weer heerlijk te dekken de flapdrol.
Manolev is nog vele malen beter.
'Brenet en PSV akkoord over contract tot 2017' - FCUpdate.nl
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Maakt inderdaad nog veel domme fouten, is erg druistig. En een topback zal het niet worden maar kan als backup/invaller nog wel van waarde zijn.
En de situatie waar j0enne op doelde (het doelpunt van Groningen) is ook niet Brenets schuld. Als een middenvelder zo vrij een pass kan geven en hij als back één op één staat zonder rugdekking is dat niet te verdedigen voor een back .
Narsingh in de basis trouwens vanavond. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zag het bericht staan en moest meteen aan j0enne denken aangezien ik een paar van dat soort posts voorbij had zien komen. Was niet moeilijk om een leuke post te vinden in het archief. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV
Met als kers op de taart de dramatische Maher wederom.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
3 kansen, 3 goals.
Zelf gecreëerd, 1 kans.
Maar we waren wel beter...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tweede helft is PSV helemaal niks hoor. Geen enkele uitgespeelde kans gehad.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Prachtig interview met Fernando Ricksen net bij de Wereld draait door trouwens.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Vind PSV er redelijk kansloos af gaan. Alles is raak bij Roda maar die krijgen ook wel alle tijd. Zelf één kans gekregen inderdaad.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Tweede helft is PSV helemaal niks hoor. Geen enkele uitgespeelde kans gehad.
Dat zeg ik toch.
Ik heb alleen van jullie trainer geleerd dat het daar niet om gaat. We hebben toch meer balbezit vanavond.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar stond J0enne!

Heerlijk dit, absoluut heerlijk! Keihard op eigen veld onderuit tegen Roda 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Prachtig interview met Fernando Ricksen net bij de Wereld draait door trouwens.
Vrij indrukwekkend idd.
PSV. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ideaal scenario vanavond voor Roda dat scherp was in de afronding en daarom voor de rest achteruit kon leunen en afwachten wat PSV kon doen.
En dat was niet bijster veel...
Hoogstens 2/3 grote kansen en 30 hoekschoppen allemaal (-1) op het hoofd van Demouge.
Hendrik en Brenet echt nog te licht.en Matavz die ze nu wel een paar keer kreeg maar zelf faalde. Zuur debuut voor Bertrams die buiten het 3e doelpunt (had veel sneller moeten uitkomen) niet veel fout deed. Lichtpuntje (tje!) de terugkeer van Narsingh die de gevaarlijkste aanvaller was.
Angst en beven voor a.s. zaterdag.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Na de treurige vertoning van PSV het interview met Ricksen nog maar even teruggekeken. Indrukwekkend inderdaad.
En die en passant ook nog maar even de discussie Kira Eggers nieuw leven in blaast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.