• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.800 acteurs
  • 199.141 gebruikers
  • 9.380.056 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

PSV haalde ook een bal van de lijn weg en Tyton voorkwam met snel uitkomen ook dat Groningen hem vrij voor het inschieten had. Wel alles noemen hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha hebben we Quido weer. En achteraf weer zijn zogenaamde gelijk halen als PSV 1-1 speelt ofzo.

Hoe zou ik mijn gelijk kunnen (en sowieso willen) halen als ik een makkelijke middag voorspel maar het 1-1 wordt?

Buiten dat wachten ik en velen met mij nog altijd op inhoudelijke bijdragen van jouw kant als er kritiek komt of wat dan ook i.p.v. dit soort debiele en onzinnige dooddoeners. Wat dat betreft troll je net zoveel als OF.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hoe zou ik mijn gelijk kunnen (en sowieso willen) halen als ik een makkelijke middag voorspel maar het 1-1 wordt?

Buiten dat wachten ik en velen met mij nog altijd op inhoudelijke bijdragen van jouw kant als er kritiek komt of wat dan ook i.p.v. dit soort debiele en onzinnige dooddoeners. Wat dat betreft troll je net zoveel als OF.

Ik troll niet, ben serieus. Jij zit werkelijk altijd iedereen behalve je eigen club omhoog te lullen. Om na afloop wel weer te verkondigen dat dit er wel in zat ofzo als het weer 1-1 is geworden.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Natuurlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beentjes wijd Tyton; slecht ingeschoten natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Prima stand hoor. Als PSV niet wint, dan was dit voetbalweekend nog zo erg niet. Ajax kan ieder geval Twente uit afstrepen.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

Wat je zegt A&L, 20 punten uit de komende 8 wedstrijden (moeten er eigenlijk 22 worden, ADO uit calculeer ik een gelijkspel in) en je doet helemaal mee en het zwaarste programma van allen heb je dan gehad. Feyenoord, Utrecht, Vitesse uit als echt lastige potjes, PSV en Twente dan nog thuis. En Zwolle zal tegen die tijd toch wel een keer uit vorm zijn

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Gatenkaas bij PSV achterin zeg. Het is dat die aanvallers van Groningen steeds de ballen verkeerd aannemen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat knulletje van Groningen heeft een minuut nodig om de bal aan te nemen en nog is Hendrix e'm kwijt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, epic schwalbe van Locadia.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Mooi.

Wel extra zuur dat Feyenoord niet gewoon met 1-5 heeft gewonnen.

Zwolle gaat ook lekker...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Het kan zelfs dit worden:

FC Twente 19

PSV 18

Ajax 18

PEC Zwolle 18

Feyenoord 17

Vitesse 17

FC Groningen 17

AZ 16

Heerenveen 15 (één wedstrijd minder)

Met wat pech kan je ineens van plek 2 naar plek 8 zakken.

Haha dit gaat gewoon uitkomen. Nouja, AZ moet zo nog. De rest klopt

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Bedankt Brenet. Totaal weer aan jezelf te danken.

Kutzooi.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vitesse dus de winnaar van dit weekend.

Feyenoord zal wel enorm balen en Ajax mag ook wel tevreden zijn. Punt op PSV ingelopen en Twente uit gehad. PSV heeft het weer eens laten liggen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Zwolle gaat Ajax voorbij op doelsaldo

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Uiteindelijk prima weekend. Uitwedstrijd tegen Twente doorgekomen zonder dat de rest uitloopt, en zelfs een puntje op PSV ingelopen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Onthutsend zwak PSV. Het moet Cocu zorgen baren dat er geen enkele structuur in het spel zit. PSV heeft teveel positioneel zwakke spelers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig hoef je in deze competitie niet echt te balen na ee nslecht resultaat omdat er nog genoeg punten gemorst gaan worden. Het is niet meer sinds the good old days dat dit soort momenten zeldzaam waren, en je moest balen als je zo'n kans niet verzilverd had.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Volgende week uiteraard weer verliezen.

Donderdag uit naar Dinamo Zagreb en zondag al om 12:30 naar Roda JC.

Slaat natuurlijk nergens op, bij Ajax werd 't altijd verplaatst naar 16:30.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Kai schreef:

Onthutsend zwak PSV. Het moet Cocu zorgen baren dat er geen enkele structuur in het spel zit. PSV heeft teveel positioneel zwakke spelers.

Zwak? PSV had in de eerste helft al met 0-2 verdomme voor moeten staan. Na rust ook nog genoeg kansen, dan valt die 1-0 natuurlijk weer wat te verwachten was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die 4 uur gaan het verschil maken .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een onzin zeg. Ajax speelde de laatste jaren bijna alles om 12.30 na Europa Cup wedstrijden. Daar werd door Ajax juist erg over geklaagd. Pas dit seizoen valt het weer mee.

Ajax komende 2 duels thuis tegen RKC en dan Vitesse. Sowieso de komende 2 maanden geen heel lastig programma. Ajax-Vitesse mag je ook wel eens winnen. Vorig jaar verloor Ajax 2x van Vitesse, dus dat zal de lastigste wedstrijd worden.

Nu de rentree van Dickie in de Eredivisie.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Die Brenet moeten ze nooit meer opstellen. Stond weer heerlijk te dekken de flapdrol.

Manolev is nog vele malen beter.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

Zo, 10 wedstrijden gespeeld, de nrs. 1,2.3.5.7.8,9 al gehad. De nrs. 14,15,16,17,18 nog te spelen. En dan maar één puntje achter de koploper.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zwak ja. Voorin hebben ze op de flanken veel kwaliteit, maar speelt met name Bakkali met oogkleppen op. Maher is nog niet ingepast en Toivonen is nooit een teamspelers geweest.

Het voetbal van PSV is gericht op reactie en niet op dominantie. Kijk alleen al naar de 'ren-je-rot-show' van vanmiddag.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

In balbezit is PSV best aardig, alleen heb je voorin met Depay en Bakkali twee spelers lopen die erg goed kunnen voetballen, maar veel te egoïstisch zijn. Die hadden vandaag zomaar een stuk of vijf, zes keer iemand vrij voor doel kunnen zetten, maar in plaats daarvan ging men steeds voor eigen succes.

Belachelijk slechte competitie dit, overigens. 10 wedstrijden gespeeld en de nummer één heeft al elf verliespunten. Dat je als 'topclub' elke uit-wedstrijd (en thuis inmiddels ook bijna) met angst en beven tegemoet moet gaan ...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Zo, 10 wedstrijden gespeeld, de nrs. 1,2.3.5.7.8,9 al gehad. De nrs. 14,15,16,17,18 nog te spelen. En dan maar één puntje achter de koploper.

Waarbij we bijna alle lastige duels uit hebben gespeeld

Dat programma viel me van de zomer al op. Loodzware start, daarna prima te doen en na de winter bijna alle moeilijke potjes in eigen huis. Alleen nog naar Feyenoord en Vitesse toe voor een uitwedstrijd in de top.

Neemt overigens niet weg dat het nergens op slaat dat Ajax van die 10 duels er maar 5 wint. En uit 3 punten uit 5 duels is ook zielig. Maar goed, de concurrentie heeft verre van geprofiteerd. Feyenoord en PSV hebben niet een heel zwaar programma gehad nog.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Wij 1,3,7,9,11,14,15,16,17,18. Te triest voor woorden dat je dan zo ontzettend veel puntverlies hebt geleden.

Gaat nog lekker worden voor de winterstop met uitwedstrijden naar Roda JC, NAC, FC Utrecht, Feyenoord.

Wat mis ik Lens nu zeg.

Matavz en Locadia is echt pure bagger.

stinissen (crew films & series)

• 23462 berichten
  • 76957 stemmen

Heerlijk PSV echt heerlijk

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

De 1-0 viel trouwens ook nog eens uit een onterechte vrije trap.

Blom floot bovendien belachelijk, die gele kaart van Bruma is echt een lachertje, maar vervolgens mocht Groningen tegen alles wat bewoog trappen zonder ook maar een kaart te krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.