• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.871 acteurs
  • 199.141 gebruikers
  • 9.380.122 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Strootman zal wel juichen. Juventus geeft een 0-2 bij Fiorentina weg en staat nu vlak voor tijd 4-2 achter.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Wat mis ik Lens nu zeg.

Matavz en Locadia is echt pure bagger.

Altijd leuk dat men na een nederlaag terugvalt op degene die vroeger de lepralijders waren volgens menig supporter. Zo was Lens alleen met zichzelf bezig, egoistisch en had geen winnersmentaliteit viel hier vaak genoeg te lezen. Ook nu schijnt her en der Narsingh volgens velen de verlosser te zijn; het missende puzzelstukje. Zo goed was hij ook weer niet voor zijn blessure.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Juventus stond voor rust voor met 0-2. Stort nu helemaal in: 4-2 achter. Nooit eerder zoiets meegemaakt onder Conte.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Materny schreef:

(quote)
Altijd leuk dat men na een nederlaag terugvalt op degene die vroeger de lepralijders waren volgens menig supporter. Zo was Lens alleen met zichzelf bezig, egoistisch en had geen winnersmentaliteit viel hier vaak genoeg te lezen. Ook nu schijnt her en der Narsingh volgens velen de verlosser te zijn; het missende puzzelstukje. Zo goed was hij ook weer niet voor zijn blessure.
Bakkali is ook alleen maar met zichzelf bezig, egoïstisch en heeft geen winnaarsmentaliteit. Als je kijkt hoe hij van dat veld sjokt als die gewisseld wordt bij een achterstand... Niet rennen, nee gewoon rustig aan alsof je met 0-8 voor staat.

En Narsingh begon anders net op stoom te raken voor z'n blessure hoor.

Z'n start was inderdaad enorm matig en stond terecht vaak wissel, daarna begon die goed te draaien tot die blessure.

Maar wat je ook allemaal mist. Zoet, Rekik, Wijnaldum, Park, Narsingh...

Wordt echt weer tijd dat ze fit gaan worden want 't zijn allemaal basisspelers.

stinissen (crew films & series)

• 23461 berichten
  • 76957 stemmen

j0enne schreef:

De 1-0 viel trouwens ook nog eens uit een onterechte vrije trap.

Blom floot bovendien belachelijk, die gele kaart van Bruma is echt een lachertje, maar vervolgens mocht Groningen tegen alles wat bewoog trappen zonder ook maar een kaart te krijgen.

Totaal niet mee eens in de 2de helft floot Blom inderdaad slecht maar alles echt alles in het voordeel van de lampenkappen

stinissen (crew films & series)

• 23461 berichten
  • 76957 stemmen

En wat Bakkali aangaat alleen maar vallen en verontwaardigt kijken een heel naar manneke

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Harco schreef:

Juventus stond voor rust voor met 0-2. Stort nu helemaal in: 4-2 achter. Nooit eerder zoiets meegemaakt onder Conte.

Weer eens een gevalletje van een seizoen te lang blijven vrees ik. Wel leuk voor Italië dat ze 32 jaar na dato weer een topscoorder voor het WK leveren die Rossi heet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Wordt echt weer tijd dat ze fit gaan worden .

Nee, is prima zo hoor Jij kon je lol niet op toen de Jong er een maand uit lag; karma! Zeker Rekik mag nog wel even bij de fysio kind aan huis zijn, die krikt het niveau van de verdediging behoorlijk op.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

En wat Bakkali aangaat alleen maar vallen en verontwaardigt kijken een heel naar manneke

Wat verwacht je met zo'n bantam gewicht. Een briesje en hij ligt; alleen irritant dat hij de schuld dan altijd bij de tegenstander legt. Kan er zelf trouwens over mee praten, ik zit ook niet hoog in de kilo's en vlieg iedere zondag om de haverklap tegen de grasmat.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Was dat nou Stinissen? Dacht dat PSV het helemaal was na die wedstrijd tegen die Belgen? LOL. Wel jammer van gister, zag alleen de tweede helft maar zag Twente helemaal nergens. Daar zie je wel dat een echte topper gemist wordt. Die kunnen zo een wedstrijd nog wel eens voor je winnen. Hoop toch dat Ajax goed aan het scouten is, zodat in de winter wat kan worden gehaald. Want dat voordeel heb je, de meeste van je concurrenten hebben geen cent meer om uit te geven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Kan er zelf trouwens over mee praten, ik zit ook niet hoog in de kilo's en vlieg iedere zondag om de haverklap tegen de grasmat.

Maar schreeuw jij dan elke keer ook zo alsof niet alleen je linker-, maar ook je rechterbeen bruut is afgescheurd?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

j0enne schreef:

De 1-0 viel trouwens ook nog eens uit een onterechte vrije trap.

Blom floot bovendien belachelijk, die gele kaart van Bruma is echt een lachertje, maar vervolgens mocht Groningen tegen alles wat bewoog trappen zonder ook maar een kaart te krijgen.

pieppiephalo pieppiephalo Calimero!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voor dinsdag is ook Commons afgehaakt bij Celtic. Na aanvoerder Brown en Matthews is het al de vijfde basiskracht die afhaakt. Lustig en Izaguirre zullen er ook niet bij zijn vanaf het begin. Derk Boerrigter spreekt voor zich.

Moet wat te halen zijn met zoveel vaste krachten absent.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

pieppiephalo pieppiephalo Calimero!

Och, weer een nieuweling in 't topic die ineens stoer moet doen.

Maar gister zelf wel zeuren over die niet gegeven penalty.

Ben 't wel eens wat betreft over Bakkali wat hier gezegd wordt. De knul gaat telkens schreeuwend naar de grond met direct z'n handen ergens op z'n been.

Daar was Mertens niks bij hoor.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Macmanus schreef:

Want dat voordeel heb je, de meeste van je concurrenten hebben geen cent meer om uit te geven.

Als je ongeveer 1/3 deel van het totale budget van de eredivisie tot je beschikking hebt, moet je inderdaad elk jaar kampioen worden. We gaan Schotland achterna, spannend hoor!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maar schreeuw jij dan elke keer ook zo alsof niet alleen je linker-, maar ook je rechterbeen bruut is afgescheurd?

Nope. Al huil ik wel elke keer van binnen, want iedere schuiver op dat ***** kunstgras staat voor een lekkere brandwond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
We gaan Schotland achterna, spannend hoor!

Is dit serieus? Als de Eredivisie iets niet is, dan is het wel de Schotse competitie waarbij Celtic (en voorheen Glasgow) al in de winter op straatlengte voorsprong stonden.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Materny schreef:

Is dit serieus? Als de Eredivisie iets niet is, dan is het wel de Schotse competitie waarbij Celtic (en voorheen Glasgow) al in de winter op straatlengte voorsprong stonden.

Je hebt het programma gezien. Ajax wordt dit jaar op z'n sloffen kampioen. Voor de winterstop staan ze ruim voor, let maar op. En gezien de zwakte en beperkte middelen van de concurrentie zie ik ze jaar in jaar uit kampioen worden. Schotland is wel erg extreem, misschien is Griekenland een beter voorbeeld.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Als je ongeveer 1/3 deel van het totale budget van de eredivisie tot je beschikking hebt, moet je inderdaad elk jaar kampioen worden. We gaan Schotland achterna, spannend hoor!

Dat geld krijg je natuurlijk ook door goede resultaten in het verleden en beleid. Maar dat we elk jaar moeten is uiteraard waar. Niemand die dat ontkend. Samen met PSV, waarmee we geloof ik niet gek veel verschillen. Nu hopen dat ze niet te zuinig doen. Want we zijn 1 echte topper weer eens kwijtgeraakt dit jaar. Net als daarvoor en daarvoor...met geld alleen kun je op Nederlands niveau niet iedereen halen die je wil.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Je hebt het programma gezien. Ajax wordt dit jaar op z'n sloffen kampioen. Voor de winterstop staan ze ruim voor, let maar op. En gezien de zwakte en beperkte middelen van de concurrentie zie ik ze jaar in jaar uit kampioen worden. Schotland is wel erg extreem, misschien is Griekenland een beter voorbeeld.
Er wordt een club driemaal achter elkaar kampioen en deze vergelijkingen worden alweer getrokken?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Och, weer een nieuweling in 't topic die ineens stoer moet doen.

Maar gister zelf wel zeuren over die niet gegeven penalty.

Ben 't wel eens wat betreft over Bakkali wat hier gezegd wordt. De knul gaat telkens schreeuwend naar de grond met direct z'n handen ergens op z'n been.

Daar was Mertens niks bij hoor.

Hehe nieuweling. Ik ben lid sinds 2004 en jij?

Zeuren over een pingel valt wel mee. Ik heb het volgens mij vooral gehad over het niveau. Wat dat betreft zit iedereen in het zelfde schuitje. Feyenoord, PSV, Ajax, allemaal simpelweg erg matig.

Blom is de laatste 2 jaar inderdaad bij de slechten, maar om nou te zeggen dat ie een wezenlijke invloed heeft gehad op de nederlaag van PSV is natuurlijk wat overtrokken.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gelukkig hoef je in deze competitie niet echt te balen na ee nslecht resultaat omdat er nog genoeg punten gemorst gaan worden. Het is niet meer sinds the good old days dat dit soort momenten zeldzaam waren, en je moest balen als je zo'n kans niet verzilverd had.

Juist wel. Dit soort wedstrijden gaan het verschil maken. Wat was het lekker geweest om 2 punten extra te hebben...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Juist wel. Dit soort wedstrijden gaan het verschil maken. Wat was het lekker geweest om 2 punten extra te hebben...

Dat was voorheen zo, maar geloof er nu niet zo in. Je hebt 1 kans verkloot, maar je krijgt er met gemak nog 6 of 7. Niet te veel misstappen maken i ndie 6 á 7 mogelijkheden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

FC Twente won maar de helft van zijn duels en is 'slechtste' koploper ooit.

Was te verwachten, de kampioen zal wel iets van 65/70 punten hebben.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Hehe nieuweling. Ik ben lid sinds 2004 en jij?

Zeuren over een pingel valt wel mee. Ik heb het volgens mij vooral gehad over het niveau. Wat dat betreft zit iedereen in het zelfde schuitje. Feyenoord, PSV, Ajax, allemaal simpelweg erg matig.

Blom is de laatste 2 jaar inderdaad bij de slechten, maar om nou te zeggen dat ie een wezenlijke invloed heeft gehad op de nederlaag van PSV is natuurlijk wat overtrokken.

Ik heb 't niet over de registratiedatum maar in dit topic.

Kan me niet herinneren die naam hier eerder te hebben gezien namelijk.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Klich, Klich, Klich!!! Wat een wereldspeler en een pareltje voor de Eredivisie is hij toch . Vervulde vandaag de rol van de legendarische Arne Slot door verantwoordelijk te zijn voor bijna elk doelpunt wat aan Zwolle-zijde vandaag viel. ADO kon er niet veel van (Beugelsdijk ), maar toch word ik blij van zo'n speler. Er schijnen geruchten rond te gaan dat zowel PSV als Ajax interesse in hem zouden hebben, hij zou prima kunnen meedoen bij beide ploegen. Hij is naar mijn mening zeker drie klassen beter dan Duarte bijvoorbeeld. Mokotjo bewees maar weer eens waarom hij tot voor kort geleden bovenaan stond in het VI klassement en Broerse begint ondertussen een fenomeen achterin te worden. Hiwat en Saymak waren vandaag weer eens lekker op dreef en representeren de talentenschool van PEC goed en natuurlijk een eervolle vermelding voor Fredje Benson die vandaag gelukkig wel wou met zijn 2 doelpunten. Dat het bovenstaande mede werd gemaakt door de slechte verdediging van ADO zal de pret niet deren, maar ik ben tenminste een weekje opgewonden over de uitslag. Tenminste een paar doelpuntloze weken goedgemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik heb 't niet over de registratiedatum maar in dit topic.

Kan me niet herinneren die naam hier eerder te hebben gezien namelijk.

Jawel hoor. Hij post hier weinig, maar zit al jaren in dit topic.

Leden zonder avatar zijn gewoon lastig te herkennen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol. wavanbuuren een nieuweling noemen. Niks schreeuwt meer "n00b" dan dat .

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jawel hoor. Hij post hier weinig, maar zit al jaren in dit topic.

Leden zonder avatar zijn gewoon lastig te herkennen

Dat zal 't 'm zijn.

Als ik hier Indiana Jones zie weet ik direct dat dat die Ajacied is.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Het kan zelfs dit worden:

FC Twente 19

PSV 18

Ajax 18

PEC Zwolle 18

Feyenoord 17

Vitesse 17

FC Groningen 17

AZ 16

Heerenveen 15 (één wedstrijd minder)

Met wat pech kan je ineens van plek 2 naar plek 8 zakken.

Dit gaat 't dus worden hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.