- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar wat je ook allemaal mist. Zoet, Rekik, Wijnaldum, Park, Narsingh...
Wordt echt weer tijd dat ze fit gaan worden want 't zijn allemaal basisspelers.
Wijnaldum waarschijnlijk pas in januari terug lees ik nu; na de winterstop. Da's zuur.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Als ik hier Indiana Jones zie weet ik direct dat dat die Ajacied is.
En als ik een smiley zie a la
, dan.................................... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alderweireld voor de eerste keer bij Atletico aan de slag en meteen de eerste nederlaag... Hoe deed hij het Naomi Watts ?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Alderweireld speelt en het loopt gelijk voor geen meter meer
.
Alderweireld
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Knotsgekke Nederlandse competitie. Wederom geen touw aan vast te knopen en het kan werkelijk alle kanten opgaan.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
PSV 
Wat een treurige competitie zeg. Zoveel verliespunten en Feyenoord doet gewoon nog mee als we naar de ranglijst kijken..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alderweireld voor de eerste keer bij Atletico aan de slag en meteen de eerste nederlaag... Hoe deed hij het Naomi Watts ?
Onwennig en was ontevreden maar voor zijn debuut viel het nog mee, sterkhouder Miranda had ook tijd nodig om te wennen. Hij is vooral nog te netjes voor de Simeone filosofie, al vertrouw ik er wel op dat ie dat oppikt. Hij maakte wat fouten, slordig balverlies e.d. maar had gelukkig geen grote gevolgen. Al mag je niet verwachten dat ie gelijk een sterkhouder is.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgende week uiteraard weer verliezen.
Donderdag uit naar Dinamo Zagreb en zondag al om 12:30 naar Roda JC.
Slaat natuurlijk nergens op, bij Ajax werd 't altijd verplaatst naar 16:30.
AZ speelt zes uitwedstrijden na de zes EL-duels. Nu jij weer. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Zal dus ook wel standaard puntverlies worden.
Maccabi Haifa, NAC verloren. PAOK, FC Groningen verloren.
Wij hebben na 2 thuiswedstrijden na EL-duels (Ajax, RKC) nu de resterende 4 uitwedstrijden (Roda JC, NAC, Feyenoord, FC Utrecht).
Dat gaat ook weer een helemaal puntverlies opleveren...
Net zoals die interlandperiode, da's ook vaak direct puntverlies. Twente en nu FC Groningen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Misschien kan de KNVB daar in het vervolg rekening mee houden, net als met die thuiswedstrijd tegen Cambuur. Oh nee, wacht, dat werd ook puntverlies ...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lol. wavanbuuren een nieuweling noemen. Niks schreeuwt meer "n00b" dan dat
.
Dank voor de bijval Naomi en A&L. Wij zijn nog uit de tijd dat dit topic door de moderators angstvallig werd verboden en dat we voor 19:00 niks mochten posten over voetbal omdat de genen die studio sport wilden zien daar dan niks meer aan vonden. Those were the days op MM 
stinissen (crew films & series)
-
- 23461 berichten
- 76957 stemmen
Was dat nou Stinissen? Dacht dat PSV het helemaal was na die wedstrijd tegen die Belgen? LOL. Wel jammer van gister, zag alleen de tweede helft maar zag Twente helemaal nergens. Daar zie je wel dat een echte topper gemist wordt. Die kunnen zo een wedstrijd nog wel eens voor je winnen. Hoop toch dat Ajax goed aan het scouten is, zodat in de winter wat kan worden gehaald. Want dat voordeel heb je, de meeste van je concurrenten hebben geen cent meer om uit te geven.
Ze zullen wel veel huur gaan of weer een speler die niet boven een tafel uit komt
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dank voor de bijval Naomi en A&L. Wij zijn nog uit de tijd dat dit topic door de moderators angstvallig werd verboden en dat we voor 19:00 niks mochten posten over voetbal omdat de genen die studio sport wilden zien daar dan niks meer aan vonden. Those were the days op MM
Haha jup. Toen kregen moderators nog meldingen toegezonden omdat de uitslag al vermeld stond. Dat krijg je wel eens, als je tijdens live voetbal een voetbaltopic bezoekt
Gelukkig zijn de regels veranderd, ten goede.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wij zijn nog uit de tijd dat dit topic niet eens bestond! The days dat we tot grote ergernis van alle wielrenfanatiekelingen volop voetbal aan het promoten waren tijdens de tour, in het gezamenlijke sport topic! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De traditionele top 3 ging weer onderuit, aldus onze grote kale vrind Jack.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee, erger. Dat ik tijdens mooie voetbaldiscussies van die vreselijk saaie discussies over wielrennen of veldrijden moest lezen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee, erger. Dat ik tijdens mooie voetbaldiscussies van die vreselijk saaie discussies over wielrennen of veldrijden moest lezen
Wielrendiscussies, het enige wat nog saaier is dan wielrennen. 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Dat zeggen mensen vaak die dan in werkelijkheid gewoon niets van de sport snappen 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jan wordt ook alweer een dagje ouder. Als je beweert dat PEC-ADO na 45 minuten 0-3 had moeten zijn, dan zijn je beste dagen wel geteld 
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Wat een voetbalweekend weer in NL zeg. Niet te geloven dat niveau. Er is bijna geen fatsoenlijke voetbalactie meer te zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Helaas waar. Maar er is me ook een lading kwaliteit vertrokken zeg, een team wat prima zou presteren in de PL.
Chadli - Bony - Lens
Strootman - Eriksen - Van Ginkel
Foei foei.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Helaas waar. Maar er is me ook een lading kwaliteit vertrokken zeg, een team wat prima zou presteren in de PL.
Chadli - Bony - Lens
Strootman - Eriksen - Van Ginkel
Foei foei.
Alderweireld-Virgil van Dijk
Dan mis je alleen nog wat backs en een keeper. Maar ook een Djuricic die naar Benfica is, Altidore en Malki weg, dat is echt een kaalslag.
Anderzijds zijn er alleen al bij Vitesse zes(!) spelers van Chelsea en één van Everton gekomen 
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ja, Piazon is (zoals we al verwachtten) duidelijk 1 van de spaarzame lichtpuntjes qua voetbalkwaliteit.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Moet zeggen dat ik het deze week net wel vond meevallen, maar heb eigenlijk ook alleen Feyenoord echt gezien. Dat was voetballend nog redelijk te noemen wat mij betreft. Alleen het afronden was van het gebruikelijke niveau.
Maargoed je moet als Nederlandse voetbalfan niet 5 jaar in coma hebben gelegen en vorige week zijn ontwaakt. Dat ze je dan vertellen dat NL in de tijd dat je weg was in een WK finale heeft gestaan en dat je dan vol verwachtingen voor de buis gaat zitten...
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Kom der maar in j0enne 
Adam Maher heeft zich de woede van enkele PSV-fans op de hals gehaald. De middenvelder van de Eindhovenaren heeft zijn avatar op Twitter veranderd in een foto waarin hij in AZ-shirt juicht na een doelpunt in de bekerfinale tegen PSV.
Op het social media-platform lopen de reacties inmiddels binnen. "Respect voor je oude club is prima, maar niet op deze manier," weet @LangeFranse te melden. JordannRWA gooit daar nog een schepje bovenop. "Je verdient ons shirt niet eens vuile rat!"
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Soms verlang ik naar de tijd voor het internet. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Hij moet wat verzinnen zodat mensen weer over 'm kunnen praten...
Voetballend voegt die namelijk totaal niets toe.
Al wordt die natuurlijk gewoon totaal verkeerd gebruikt, da's duidelijk.
Met Wijnaldum rendeerde die niet, met Toivonen nu ook niet.
Cocu moet gewoon met Schaars en Hiljemark spelen en Maher op 10.
Bovendien moet heel die opstelling eens veranderen, dat gepingel van Bakkali komt me nu al de keel uit.
Tijd dat Narsingh daar weer komt te spelen, bovendien kan je Park op 't middenveld zetten met Schaars en dan Maher op 10. Ook een optie.
En in de spits is 't al helemaal een drama. Ik had d'r gewoon een keer Toivonen neergezet.
Tadic en Matavz was een gouden duo, hoe zou dat toch komen. Hij kreeg ballen van de zijkant.
Wat krijgt die nu? Niks. Depay geeft nauwelijks een voorzet en Bakkali heeft oogkleppen op.
Met Narsingh kan Matavz weer enigszins renderen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.