• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/brands-acht-komst-technische-commissie-bij-psv-niet-nodig.htm

Nee, natuurlijk niet. Net helemaal tot aan de grond toe afgefikt, en dan dit. Vandaar dat de uitkomsten intern moesten blijven.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

martijn011 schreef:

Mokotjo van Zwolle valt me wel positief op. Had Feyenoord nooit moeten laten gaan..

Kwam tekort bij Feyenoord. Net als Vormer en Immers (die weliswaar op een andere positie op het middenveld speelt).

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

Nee, natuurlijk niet. Net helemaal tot aan de grond toe afgefikt, en dan dit. Vandaar dat de uitkomsten intern moesten blijven.

Je bent niet helemaal op de hoogte mjk.

Er is tijdens de persco al gezegd dat in het overleg zaterdag tussen het forum en de directie beiden al tot de conclusie zijn gekomen dat er genoeg overleg plaatsvindt tussen een aantal belangrijke figuren binnen PSV (denk aan Cocu, Faber, Langeler, Brands) waardoor zo een commissie eigenlijk overbodig is.

En die uitkomsten en aanbevelingen van het rapport hoefden niet intern te blijven alleen de indrukken en observaties omdat die eigenlijk alleen maar zouden afleiden van die aanbevelingen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

kos is al sinds jaar en dag fan van Piet. Waarom, weet ik niet.

Omdat ie uit Nijmegen komt?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je bent niet helemaal op de hoogte Materny.

Helaas

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zou ik dan mijn elftal maar geven dan?

-------------------------Bizot---------

Janmaat------Bruma-------Denswil------Blind

--------------------Mokotjo--------------

----------Mokhtar---------Tadic

---------------------Piazon

--------------Pelle-------Finnbogason--

Mokotjo speelde tot nu toe elke wedstrijd grandioos en Mokhtar deed het bij ons ook goed en brengt elke keer toch gevaar in het spel van Twente (hoewel je met deze opstelling wel een erg aanvallend ingesteld middenveld krijgt, maar goed). Bizot viel mij eerst niet zo op, maar hij pakte echt punten tegen Vitesse en PSV. Voor de rest kan ik mij wel redelijk in het elftal van kos vinden.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Helaas

Excuses.

Aangepast.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Bizot

Janmaat, Bruma, Bengtsson, van Aanholt

Klich, Piazon, Tadic

Zivkovic, Pelle, Finnbogason

Logisch!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

Vanavond op EL 1 speelt Jong Ajax met Vermeer onder de lat, dus mocht je je vervelen otherfool.

Helaasch, helaasch, ik heb het moeten missen. Kleine Kennis heeft er weer 4 door de handjes laten glippen las ik. Valt nog best mee tegen de Dordtse superspitsen.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Helaasch, helaasch, ik heb het moeten missen. Kleine Kennis heeft er weer 4 door de handjes laten glippen las ik. Valt nog best mee tegen de Dordtse superspitsen.

Wel knap pijnlijk voor 'Jong' Ajax er thuis zo hard af te gaan. En dat met Vermeer, Van der Hoorn, Sana, Enoh en Castillion in de basis, om er maar een paar te noemen.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je bent niet helemaal op de hoogte mjk.

.

Wel een beetje, maar ik heb het wat hard neergezet en ietwat kort door de bocht. Het is eerder de verbazing (of eigenlijk niet) dat dit soort mensen nooit kritiek lijkt te kunnen hebben, en zeker niet eraan denkt iets te veranderen of op te stappen, terwijl zijzelf nu juist die commissie/forum hebben ingesteld.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Wel knap pijnlijk voor 'Jong' Ajax er thuis zo hard af te gaan. En dat met Vermeer, Van der Hoorn, Sana, Enoh en Castillion in de basis, om er maar een paar te noemen.

Die namen zeggen toch al genoeg, eigenlijk? Niet goed genoeg, in een minder elftal valt dat op. En Vermeer had weer last van hete ballen. Vijf minuutjes gekeken en ik zag genoeg.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Hoe komt trouwens in godsnaam Bruma in het 'minst slechten' elftal terecht. Kijken jullie echt wel eens een wedstrijd?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Volgens mij heeft dit allemaal met motivatie te maken. En met het feit dat er iedere week een andere spelersgroep klaar staat. Tot nu toe is dat belofteteam in de JL verhaal een beroerd verhaal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Enoh pakt zelfs bij Jong Ajax nog gele kaarten...

Zijn wij toch ineens het beste beloftenelftal.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Die Seedorf is toch wel een geweldige persoonlijkheid zeg. Wat een power straalt die man uit. Jammer dat hij niet nog een jaartje of 2, 3 bij Ajax heeft gespeeld ipv Botafogo.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Die namen zeggen toch al genoeg, eigenlijk? Niet goed genoeg, in een minder elftal valt dat op. En Vermeer had weer last van hete ballen. Vijf minuutjes gekeken en ik zag genoeg.

Maar niet goed genoeg dat is nog steeds wel beter dan Jupiler League niveau. Nu weet ik wel dat zo'n elftal totaal niet op elkaar in is gespeeld en met 3 of 4 junioren is het sowieso lastig, maar toch.. Zo reken je op het WK, zo mag je 4 keer vissen voor 150 toeschouwers..

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Nou, buiten dat, het plezier straalde er echt vanaf. Ik geloof niet dat de spelers echt heel veel zin hebben in zo een wedstrijdje. Dat scheelt heel wat natuurlijk, als er maar weinigen echt gemotiveerd zijn. (zoals A&L zegt)

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

En dat met Vermeer, Van der Hoorn, Sana, Enoh en Castillion in de basis, om er maar een paar te noemen.

Oei, we noteren achtereenvolgens 'beter als (sic) Stekelenburg', 'een sensatie', 'klaar voor de Europese top' en 'groot talent'. Blijft alleen jammer dat A&L nooit Van der Hoorn heeft opgehemeld

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je kan wel constateren dat de belofteteams in de JL stoppen nog geen succes blijkt. Er komt heel weinig publiek op af, de wedstrijden zijn veelal beroerd, de motivatie lijkt nauwelijks aanwezig en de resultaten zijn slecht. Zal ook wel komen doordat er elke week een nieuwe ploeg speelt. Zo kan een coach nooit wat opbouwen, krijgen spelers geen vastigheid en heeft het publiek geen band met de ploeg die speelt. Er zal denk ik in de zomer het 1 en ander veranderd moeten worden, wil dit verhaal nog een succesverhaal worden. En dan praat ik over alledrie de beloftenteams. Jong Ajax nu 5x op rij verloren. Dat ligt niet zozeer aan te slecht materiaal, maar aan wat ik net noemde.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Wel een beetje, maar ik heb het wat hard neergezet en ietwat kort door de bocht. Het is eerder de verbazing (of eigenlijk niet) dat dit soort mensen nooit kritiek lijkt te kunnen hebben, en zeker niet eraan denkt iets te veranderen of op te stappen, terwijl zijzelf nu juist die commissie/forum hebben ingesteld.

De meeste van de aanbevelingen van het forum (die zijn interviews met de betrokkenen van mei tot september heeft gehouden) voor Brands zijn al in uitvoer gebracht of in start gezet. Daarnaast heeft Brands vanmiddag ook aangegeven wel wat te gaan doen met de kritiek die (vooral de vrijwilligers hebben) op het gebrek aan waardering/warmte die zij voelen vanuit de directie (hoewel uiteraard de vraag is hoeveel tijd de directie kwijt kan en moet zijn aan die waardering). Maar goed, als dat gebrek gevoelt wordt moet je daar wat aan doen.

De (jeugd)trainers, die ook wel wat meer waardering willen voelen, vinden aan de andere kant dat het allemaal wel wat steviger mag en dat de jeugd niet zoveel gepamperd hoeft te worden.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Het was ook een waanzinnig idee zulke teams laten toetreden. Iedere eerste divisie club was er tegen, maar blijkbaar heeft de KNVB daar geen boodschap aan. Duitsland weigert ook die tweede elftallen uit de professionele liga te halen terwijl die ook allemaal onderaan de derde divisie bivakkeren. Een beetje gezond verstand kan dit wel bedenken. Weg ermee en doe er een topklassepleog er voor in de plaats als hij denkt dat hij de financiële middelen heeft om betaald voetbal aan te kunnen.

Wat anders, Tioté is ook al badboy trekjes aan het vertonen.

Tioté bekent schuld en krijgt voorwaardelijke celstraf van half jaar - voetbalzone.nl

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

DuBlanqeBogarde ‏@DuBlanqeBogarde

Wat als Seedorf eigenlijk Jezus is, maar dat wij hem niet als zodanig herkend hebben? Dan staan me mooi voor lul met z'n allen

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

@ dat lange verhaal: wellicht zat ik er toch iets naast. Niettemin moet Brands gewoon opkrassen

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oei, we noteren achtereenvolgens 'beter als (sic) Stekelenburg', 'een sensatie', 'klaar voor de Europese top' en 'groot talent'. Blijft alleen jammer dat A&L nooit Van der Hoorn heeft opgehemeld

Bij dit project hebben alleen 'net te jonge' talenten baat van het toch wel hogere niveau van wedstrijden. Afvallers van het eerste elftal, zoals deze namen, zitten inderdaad niet op zulke potjes te wachten.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Als die afvallers ooit nog een keer terug willen keren bij het eerste elftal is het misschien verstandig dat ze deze potjes wel serieus nemen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zul je net zien dat die vd Hoorn die ik waardeloos vind weer wel de nieuwe Jaap Stam wordt en bij Man Utd of Bayern uit gaat komen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Als die afvallers ooit nog een keer terug willen keren bij het eerste elftal is het misschien verstandig dat ze deze potjes wel serieus nemen.

Ik snap dat fenomeen van gebrek aan motivatie sowieso niet als je dik wordt betaald en je alleen maar 90 minuten achter een bal aan hoeft te hollen. Je bent er toch die avond, waarom niet gewoon hard je best doen er wat van te maken?

Wat dat betreft kan iedereen een voorbeeld nemen aan Suarez. Ik zag gister op Ajax TV weer de beelden van Ajax tegen een amateurclub in de beker, paar jaar terug. 1-14 en Suarez maakte er 6, waaronder vlak voor tijd nog 1. Die jongen bleef maar jagen, rennen, draven en scoren. Elke goal was er weer 1 waar hij oprecht blij van werd. Die jongen heeft echt een fantastische mentaliteit. Als je dan zo'n uitgebluste selectiespeler bij Jong Ajax over het veld ziet hobbelen, dan wordt je er wel moedeloos van.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

ASWH bezit veel voetbalgogme.

Uitspraak van het jaar

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Indekken tegen een amateurclub. We mogen ABCD niet onderschatten hoor. Vooral omdat ze 1000 supporters meenemen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.