- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eyong 'klaar voor de Europese top' Enoh de nieuwe Edgar Davids...
Jose ''zal wel even die 10e CL naar Madrid halen'' Mourinho 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jawel, zo wordt ie echt genoemd.
'Feyenoord verhoogt bod op 'Noorse Iniesta'' - SoccerNews.nl
Google maar..
Bron is El Mundo Deportivo.... Dus daar staan wij buiten. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Net of Rep en ik wel voor de Nigeriaanse media schrijven 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Ik heb Mokotjo nooit wat gevonden, Singh wist ik helemaal niks van en vond ik een beetje zonde van je geld als je net Vormer en Goossens voor niks hebt opgepikt. Bleek ook niet onterecht, Singh is echt een slappe zak, heeft echt nog helemaal niks toegevoegd. Dus ik kan die 'jullie' niet geweest zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is er eigenlijk trouwens met die City huurling gebeurd? Elebhanawassy of wat was de naam? Heel het seizoen niks van vernomen. Net als die Singh trouwens. Hebben zij niks gespeeld?
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Ik zeg toch niks over jullie verder?
Vind het altijd een beetje lachwekkend hoe er dan zo'n speler ergens wordt opgevist, dan noemt een krant hem 'de nieuwe *.vul een willekeurige topper in*) ' en dan is het ineens een megatalent. Singh met Iniesta vergelijken is net zo belachelijk.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Wat is er eigenlijk trouwens met die City huurling gebeurd? Elebhanawassy of wat was de naam? Heel het seizoen niks van vernomen. Net als die Singh trouwens. Hebben zij niks gespeeld?
Haha was ook helemaal niks nee, die is in de winter naar Eintracht Braunschweig ofzo gegaan. Is in het begin van het seizoen een paar keer als rechtsbuiten ingevallen, en heeft daarna een keertje Janmaat als rechtsback vervangen toen hij geschorst was.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg toch niks over jullie verder?
Vind het altijd een beetje lachwekkend hoe er dan zo'n speler ergens wordt opgevist, dan noemt een krant hem 'de nieuwe *.vul een willekeurige topper in*) ' en dan is het ineens een megatalent. Singh met Iniesta vergelijken is net zo belachelijk.
Djuricic was de Cruijff van de Balkan, Babel de nieuwe Kluivert, Vlaar de nieuwe Stam. Tsja, de media moeten toch wat roepen he. Ik vind het altijd wel grappig.
Laat dit Nigeriaantje nou maar lekker zonder druk naar Ajax komen. Als hij het niveau van Babangida haalt ben ik al tevreden, laat staan dat van Cristiano Ronaldo.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
En Modric was ook al de Cruijff van de Balkan, ik bedoel maar 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Jullie vergeten Arno 'de nieuwe Frank de Boer' Splinter en Dennis ' de nieuwe Bergkamp' Schulp.
Concluderend kunnen we dus stellen dat ze in A'dam nogal snel zijn met zulke benamingen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Doet Ajax dat of doen landelijke media het? Zit een verschil in he.
Fischer is overigens de nieuwe Messi 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Immers is volgend seizoen de oude Immers. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Doet Ajax dat of doen landelijke media het? Zit een verschil in he.
Fischer is overigens de nieuwe Messi
De landelijke media zit toch allemaal in Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De landelijke media zit toch allemaal in Amsterdam.
Je bent nu officieel vijand nummer 1 van het Algemeen Dagblad!
10 mei 2013 Feyenoord.nl
Feyenoord biedt supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen NAC Breda bezoeken de kans om het seizoen op feestelijke wijze af te sluiten. Na afloop van de wedstrijd kunnen supporters terecht aan de Noordzijde van het stadion (nabij de Legioenzaal) waar de Radio Veronica DJ Tour op een speciaal podium tot circa 19.00 uur voor muziek zal zorgen. Tevens zal na de wedstrijd stadionspeaker Peter Houtman samen met verschillende spelers richting het podium komen om het seizoen samen met de supporters op waardige wijze af te sluiten, Uiteraard blijven alle horecapunten in de omgeving van het podium langer geopend.
De seizoensafsluiting na afloop van Feyenoord – NAC Breda is alleen voor bezoekers van de wedstrijd. Na afloop van het duel is het niet mogelijk om nog toegang te krijgen tot het stadion.
Plek 3 is ook al een feestje waard?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En het Eindhovens Dagblad is ook al tegen ze....
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Jawel, zo wordt ie echt genoemd.
'Feyenoord verhoogt bod op 'Noorse Iniesta'' - SoccerNews.nl
Google maar..
Dat moet die Spaanse krant weten.
Ik vind Singh eerder de nieuwe El Ahmadi. Alleen dan wel de El Ahmadi van de eerste seizoenen bij Feyenoord...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je bent nu officieel vijand nummer 1 van het Algemeen Dagblad!
Plek 3 is ook al een feestje waard?
Eerst nog 3e worden..... 
Verder lijkt het me meer een feestje ter afsluiting van het seizoen om de muntjes op te maken dan dat het iets met de 3e plek te maken heeft. Gewoon commercieel gedrocht.
Persoonlijk zie ik het toch een beetje als een teleurstelling dat zelfs plek 2 niet gehaald is. Aan de andere kant is het fijn dat het herstel heeft doorgezet. Ga morgen naar de Kuip en verwacht minimaal een 4-0 overwinning, anders valt het tegen. En het is heel lang geleden dat ik met een dergelijke wens/verwachting naar de Kuip ging.
Ben benieuwd wat de zomer gaat brengen aan transfers. heb toch goede hoop dat 90% behouden blijft. Enkel Indi geef ik gelijk wanneer hij vertrekt. verder uitverkoop van de losers en een goede vervanger voor Pelle aantrekken. En misschien nog een wat oudere speler met een winnaars mentaliteit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En het Eindhovens Dagblad is ook al tegen ze....
Het ED verdient wel complimenten voor de wekelijkse persconferenties met Dickie. Ik ben toch wel vaak in de lach geschoten als Dick weer eens pislink werd op die kritische vragen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Op zich niet verkeerd om ieder seizoen af te sluiten met een bedankje en klein feestje. Maar dat werkt natuurlijk niet als je 5e of lager eindigt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind 3e ook al geen feestje waard. Had gewoon meer in gezeten.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kunnen de haters natuurlijk ook blijven lullen over het hoge budget van Ajax. Maar De Boer was wel nog na de winterstop op 3 fronten aan het strijden. Maakt het er ook niet makkelijker op.
Moet wel zeggen dat ik het eens ben met kos & BoordAppel over het spel van Ajax. Dat moet en kan veel beter, was echt ondermaats in de competitie. Gewoon de minst slechte van de 2 kampioenskandidaten.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Jullie liepen wel te rukken op Singh en Mokotjo hoor 
Ben het ook wel eens met Derksen over Willems. Ik vraag me af wat voor drollen van Marwijk en de trainers van PSV in hun ogen hebben om te denken dat Willems een goede speler is. Ik heb hem echt nog nooit iets zien doen wat een beetje op kwaliteit lijkt.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Mooi eerbetoon aan Stillian Petrov bij Villa-Chelsea.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ga morgen naar de Kuip en verwacht minimaal een 4-0 overwinning, anders valt het tegen. En het is heel lang geleden dat ik met een dergelijke wens/verwachting naar de Kuip ging.
Lijkt me logisch als je pas deze winter weer een halve scc hebt genomen 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Benteke uiteraard met de 1-0 en Ramires zojuist met z'n tweede geel! 
Mocht het zo blijven dan kan Arsenal dinsdag derde worden bij winst tegen Wigan!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.