• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.213 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.114 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Willem II in de laatste minuut op 1-0.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Pff, die aanslag van Bruns ... toch best een smerige speler, niet de eerste keer dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Inderdaad. We geven 't zelf gewoon weer weg in de welbekende maand maart.

Welnee man. Je hebt het nog steeds in eigen hand. Alles winnen en je bent kampioen. Verschil is dat de druk nu wel gigantisch wordt op PSV. 7x verliezen en het is pas begin maart. Dat is dieptriest voor een eventuele kampioen.

Overigens blijkt maar weer dat Rutten hier weinig aan kon doen de laatste jaren. Ook zonder hem struikelt PSV over elke lastige uitwedstrijd. Rutten verloor nog nooit 7x in een seizoen met PSV.

Als je PSV analyseert, dan moet je toch op veel minpunten uitkomen. Ik blijf Waterman matig vinden (zat bij de 2e goal niet goed), de backs leveren elke bal in, de 2 verdedigers centraal kunnen werkelijk niks en een middenveld met 3 controlerende spelers is echt bezopen. Heb je over voorin Wijnaldum die gewoon en te matig voor PSV is, maar zeker geen rechtsbuiten is. En dan Mertens die makkelijk te bespelen valt plus een spits die de juiste ballen niet krijgt.

Wat vind jij nou van Marcel Brands? Volgens mij zadelt die man PSV al een paar jaar met een totaal niet complete selectie op.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Marcel Brands is natuurlijk totaal niet serieus te nemen met die rare kreten van 'm dat PSV geen verdedigers nodig heeft. Iedereen roept dat en ziet dat dat 't probleem is behalve hij. Geef dan liever geld uit aan een van der Hoorn/van Dijk dan aan een Maher die in feite totaal overbodig is. Al is 't natuurlijk afwachten wie d'r allemaal gaan vertrekken in de zomer. Strootman zal wel vertrekken, Engelaar en Hutchinson vertrekken sowieso, van Bommel stopt misschien en als PSV nog wat wil vangen voor Toivonen moeten ze 'm in de zomer verkopen. Dan heb je alleen nog Wijnaldum en Hiljemark.

Oh, en Hutchinson heb ik echt lang verdedigd maar het begint nu echt van kwaad tot erger te worden. Ongelofelijk zeg, wordt werkelijk aan alle kanten weer gedold.

Ik hou m'n hart vast voor volgende week wanneer die weer tegen Jozefzoon staat die 'm in de eerste wedstrijd van het seizoen alle hoeken en gaten van het veld liet zien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Tsja, Hutchinson is ook geen rechtsback. Hij heeft al weinig talent, maar als rb maak je het jezelf ook moeilijk. Onbegrijpelijk dat PSV van de zomer niet Janmaat heeft opgepikt. Ze hadden hard een rb nodig, Janmaat was gratis en Nederlands en nu zit je met een matige controlerende Deen die rechtsback moet spelen.

Ook als je Maher had gekocht was je nu niet uit de problemen. Je hebt gewoon 3 waardeloze en 1 veel te jonge, nog lang niet rijpe verdediger achterin. Daar had je er zeker 2 van moeten vervangen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Al is 't natuurlijk afwachten wie d'r allemaal gaan vertrekken in de zomer. Strootman zal wel vertrekken, Engelaar en Hutchinson vertrekken sowieso, van Bommel stopt misschien en als PSV nog wat wil vangen voor Toivonen moeten ze 'm in de zomer verkopen. .

Depends. Kan best zijn dat Strootman (en Mertens/Bommel/Lens) nog een jaartje eraan willen plakken als ze CL halen. Dat, maar ook met het oog op het naderende WK zou van club wisselen een risico kunnen vormen (voor de WK-gangers) daar waar ze bij PSV van een basisplek verzekerd zijn. Ik denk dat veel gaat afhangen van het halen van de titel, wellicht zelfs ook voor Toivonen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Janmaat heeft me echt positief verrast, speelt echt uitstekend bij Feyenoord. Was inderdaad een goede optie.

In de jeugd loopt er wel wat rond maar da's natuurlijk afwachten. (Koch, Hendrikx en Brenet)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wel jammer dat PSV nu een makkelijk schema heeft tot aan PSV-Ajax. Komende 3 potjes lijken goed te doen. Nu is PSV aangeschoten, had je het af kunnen maken. Maar ze gaan zich wel herpakken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jot, AZ laat ook weer punten liggen. Bijna net zo belangrijk dat zij onderin niet veilig geraken, één van de laatste serieuze tegenstanders die PSV uit nog krijgt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax moet er volgende week zelf heen, dat lijkt me iets belangrijker.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Oef, Berghuis mist nog even 1 op 1 in de laatste seconde

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax moet er volgende week zelf heen, dat lijkt me iets belangrijker.

Absoluut.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel jammer dat PSV nu een makkelijk schema heeft tot aan PSV-Ajax. Komende 3 potjes lijken goed te doen. Nu is PSV aangeschoten, had je het af kunnen maken. Maar ze gaan zich wel herpakken.

't Lijkt inderdaad te doen, maar ik zie ze gewoon punten verspelen bij Roda JC of Willem II. Met name bij Willem II.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik heb dit seizoen nog geen verwijten naar de arbitrage gemaakt, maar waarom de grensrechter de vlag omhoog stak toen Beerens alleen op de keeper af stormde kan ik met mijn verstand niet bij.

AZ was vooral de 2de helft een stuk sterker dan Den Haag. Alleen kansen benutten jongens !!

Kom op Feyenoord

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En dan uiteraard Feyenoord niet te vergeten. Bij winst morgen staan ze gewoon keurig erbij, op gelijke hoogte met PSV (wie had dat gedacht in september). En dat akelige Vitesse is morgen bij winst ook nog altijd op striking distance.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Ik heb dit seizoen nog geen verwijten naar de arbitrage gemaakt, maar waarom de grensrechter de vlag omhoog stak toen Beerens alleen op de keeper af stormde kan ik met mijn verstand niet bij.

Je mocht ook wel een verwijt maken toen AZ na hands de knock out uitdeelde tegen Ajax hoor

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
't Lijkt inderdaad te doen, maar ik zie ze gewoon punten verspelen bij Roda JC of Willem II. Met name bij Willem II.

Tsja, uit kan PSV alles verknallen. Maar ik denk dat Roda en Willem II er wel uitgelopen kunnen worden. PSV zal ieder geval die potjes moeten winnen en dan rond PSV-Ajax kijken waar ze staan. Geldt overigens ook voor ons hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die vrije trap van NEC .

pandora73

• 18 berichten
  • 26 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Je mocht ook wel een verwijt maken toen AZ na hands de knock out uitdeelde tegen Ajax hoor

Zelfs zonder hands had ajax zelf een goal moeten maken om te winnen iets wat ze toch echt nagelaten hebben:)

Nu hopen dat az het vertrouwen weer wat meer krijgt en wat omhoog klimt..vanavond ging het mijn inziens toch echt wel de goede kant op.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Als een incapabele mafketel?

Op dit moment niet

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Indeed. 9 uit 3! Behoorlijk los van de degradatie kliek en met nog acht wedstrijden te gaan genoeg perspectief op play-offs. Vandaag of morgen zal Veenstra niet meer om een langdurig contract voor San Marco heen kunnen! Dit tot grote blijdschap van Otherfool natuurlijk.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Rutten verloor nog nooit 7x in een seizoen met PSV.

Vorig seizoen anders nog

Fijn, heb je een verjaardag,krijg je zulk goed nieuws mee. Had de eerste helft kunnen zien, maar zag net nog zo 2-3 worden. Morgen maar eens winnen voor de verandering zou leuk zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Kampioenschappie 3 op rij ligt weer voor het oprapen!

Ik geef Feyenoord de meeste kans momenteel.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Druk, druk en nog eens druk. Leuk man, om speler van Psv te zijn.

Come on Feyenoord!!

Feyenoord moet overigens voor de derde? keer op rij om half 1 spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik geef Feyenoord de meeste kans momenteel.

Eerst afwachten hoe het straks gaat. Als ze overtuigend winnen, ga ik er echt in geloven.

Maar wel fijn dat Ajax- en PSV supporters denken dat het tussen hun clubs gaat, de honden.......

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Ooooh maakt die potjes elke keer wel extra spannend zeg. Roda uit is echt zo'n verradelijke wedstrijd altijd. Maar weer net zo beginnen als vorige week!

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zien de mensen hier nu Strootman weer bezig?

Daar is Jan Vertonghen qua gedrag nog niet de helft van.

Ik zou me kapot schamen voor een halve Strootman

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar wel fijn dat Ajax- en PSV supporters denken dat het tussen hun clubs gaat, de honden.......

Kun je het ons kwalijk nemen na 14 jaar routine

Materny schreef:

En dan uiteraard Feyenoord niet te vergeten. Bij winst morgen staan ze gewoon keurig erbij, op gelijke hoogte met PSV (wie had dat gedacht in september). .

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Vitesse zie ik ook wel winnen bij Twente. Die kruipt er dan ook bij. Mooi hoor. Ajax heeft wel na winst vanmiddag alles in eigen hand. Maakt Siem Ajax voor de 3e keer kampioen? Als hij het weer flikt dan verdiend ie een standbeeld. Maar goed, liever sta ik tig jaar na dato weer op de Coolsingel .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie Ajax uit bij PSV niet winnen. Gelijkspelletje zou leuk zijn.

Maar elke club gaat nog punten verliezen. Zie Feyenoord er nog wel 3 a 4 verliezen, maar dat kan goed genoeg zijn voor de titel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.