• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.279 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Montorsi schreef:

Uh ja deze selectie is er ook gewoon eentje van het rechter rijtje. Ik snap ergens wel dat de Groningers door alle gloriejaren de afgelopen 10 jaar het in hun bol krijgen en denken dat ze elk jaar Europees voetbal moeten halen ofzo, maar er zit niet zo veel in. Alleen Van Dijk is van een iets hoger niveau, voor de rest is het een selectie wat ergens tussen plek 9 en 15 hoort te spelen. Kun je moeilijk de trainer gaan verwijten.

Klopt als een bus. Alleen is het wel Maaskant die continu met een grote bek rondloopt maar het niet waarmaakt. Wanneer zo'n trainer wat meer bescheiden zou zijn waren de problemen ook minder groot. En wat ik al zei, het wisselbeleid laat ook te wensen over. Die wissel vlak voor het einde kwam ook veel te laat, iets wat de commentator ook al bekritiseerde. En het hele publiek overigens..

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik vond PSV vorige week echt heel zwak. Nu Strootman er wel weer bij natuurlijk en wie weet Toivonen van meet af aan. Dat maakt wel een verschil.

De druk daar is wel gigantisch, ze moeten echt kampioen worden/CL halen om mee te blijven doen. De laatste jaren doen ze het volgens mij heel aardig tegen Heerenveen, dus dat scheelt weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoera, Feyenoord supporters zijn vanaf volgend seizoen weer welkom in Amsterdam

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

Hoera, Feyenoord supporters zijn vanaf volgend seizoen weer welkom in Amsterdam

Gaat in eerste instantie om een groep van zes- à achthonderd man, denk ik. Maar het is een begin.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Quido schreef:

In het Eindhovens Dagblad laat wethouder Staf Depla weten dat de gemeente Eindhoven bewust de deal met PSV niet heeft gemeld bij de Europese Commissie van de grondtransactie met PSV in 2011. "De tijd daarvoor ontbrak simpelweg. Dan had PSV niet meer bestaan, dan was de club failliet gegaan."

Werd dat niet lange tijd ontkend?

Melden kon prima. Deed de Staat ook met de banken. De steun geven en tegelijkertijd het verzoek indienen bij de EU met het beroep erop dat ze anders waren omgevallen. Had de gemeente dus ook kunnen doen als de situatie echt nijpend was.

Was ze niet gelukt denk ik, omdat binnen een aantal uur nog twee spelers voor dertien miljoen werden gekocht. Dus zo erg was het vast niet. Dus misleiding lijkt me. Maar we wachten het geduldig af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekekre shlemielige own goal weer voor Aston Villa. Gifbeker nog niet leeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En 1-1 alweer. Gelukkig.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Gaat in eerste instantie om een groep van zes- à achthonderd man, denk ik. Maar het is een begin.

Weer zo'n vreemde halve maatregel. Maar wel goed dat het weer kan, weer wat leven in de brouwerij bij de Klassieker en de kans is ook weer minder groot dat we genaaid worden in de Kuip

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Agbonlahor! 2-1

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lekker afgemaakt!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Melden kon prima. Deed de Staat ook met de banken. De steun geven en tegelijkertijd het verzoek indienen bij de EU met het beroep erop dat ze anders waren omgevallen. Had de gemeente dus ook kunnen doen als de situatie echt nijpend was.

Was ze niet gelukt denk ik, omdat binnen een aantal uur nog twee spelers voor dertien miljoen werden gekocht. Dus zo erg was het vast niet. Dus misleiding lijkt me. Maar we wachten het geduldig af.

wethouder Staf Depla ‏@wethouderDepla

#PSV-deal is marktconform, dus melden is niet nodig. Is uitgebreid getoetst en besproken. Tijd speelde daarin geen rol!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Huntelaar gescoord in de Kohlenpot-derby met Dortmund. Zal goed voor zijn status daar zijn. Bijna klaar, 2-1 voor Schalke nu. Toch opvallend dat die gasten de ene week briljant zijn en de andere week van de nr laatst kunnen verliezen.

Helaas lijkt hij ook lange tijd geblesseerd te zijn geraakt. Bah.

Huntelaar per brancard van veld - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Internationaal] - telegraaf.nl

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

en de kans is ook weer minder groot dat we genaaid worden in de Kuip

De kans dat Mel Gibson vanaf morgen een keppeltje draagt is groter dan bovenstaande verwachting.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Damn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar gaat die gegarandeerde rode kaart/penalty .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een kneus die Van la Parra. Komt ie te laat op de wedstrijddag (of zoiets, zei Jansma) waardoor ie niet speelt. Is de enige bij Heerenveen die ook nog wel iets kan en op een goede dag zelfs erg aardig kan ballen (naast Djuricic en Finbogasson natuurlijk).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Groningen staat toch gewoon 9e ofzo?

Ja, 9e met qua verliespunten 8 punten achterstand op nummer 8 en 2 punten voorsprong op nummer 16... dat is gewoon degradatievoetbal. Gecombineerd dan nog met ideeënloos anti-voetbal, vreugdeloos hotseknotsebegoniaspel en precies 25 goals in 26 wedstrijden (alleen Willem II scoorde minder). Onder leiding van iemand die denkt het voetbal uitgevonden te hebben en de ene na de andere open deur uitbraakt en ondertussen nog de trouwste fan van de plaatselijke trots weet te vervreemden.

Het Maaskant, rot op kan mij niet hard genoeg klinken, en zal ook niet stoppen voordat deze parvenu met pek en veren Stad en Ommeland heeft verlaten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Wat een kneus die Van la Parra. Komt ie te laat op de wedstrijddag (of zoiets, zei Jansma) waardoor ie niet speelt. Is de enige bij Heerenveen die ook nog wel iets kan en op een goede dag zelfs erg aardig kan ballen (naast Djuricic en Finbogasson natuurlijk).

Hij is vaker waardeloos dan nuttig. En een uitblinker is hij zelden. Ik vind het niet erg.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

depri83 schreef:

wethouder Staf Depla;@wethouderDepla

#PSV-deal is marktconform, dus melden is niet nodig. Is uitgebreid getoetst en besproken. Tijd speelde daarin geen rol!

Hmz okay, al leek die reactie van Depla erop te wijzen dat tijd wel een rol speeld. Verder is dat natuurlijk niet aan de gemeente te bepalen of iets is toegestaan. En marktconform vraag ik me af, want waarom is er geen commerciële partij (lees: bank) bij betrokken. Goed mogelijk dat het dus niet marktconform is.

En het is wel wat weggezakt, maar ik geloof dat marktconform an sich niet eens bepalend is voor de vraag of er sprake is van ontoelaatbare staatssteun.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Bayern over 3 wedstrijden al Meister?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Benieuwd wat AZ gaat doen.

Het is ondertussen erop of eronder geworden, want dit is de kans dat AZ uit kan lopen bij Roda dat thuis de degens moet kruisen met Feyenoord.

Want gezien het verdere programma wordt het voor AZ het niet makkelijker erop.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nou, Strootman is ook weer bezig ... toch vreemd hoe vaak ie er mee weg komt, heeft toch niks met voetbal te maken ...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hij is vaker waardeloos dan nuttig. En een uitblinker is hij zelden. Ik vind het niet erg.

Scorebordjournalistiek van Quido inderdaad. Van la Parra wil nog weleens een goaltje scoren of assistje geven, maar is vaak ook slecht.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Benieuwd wat AZ gaat doen.

Het is ondertussen erop of eronder geworden, want dit is de kans dat AZ uit kan lopen bij Roda dat thuis de degens moet kruisen met Feyenoord.

Want gezien het verdere programma wordt het voor AZ het niet makkelijker erop.

Vanavond moet eigenlijk gewonnen worden, ja. We hebben een aardig lastig programma. Laatste wedstrijd van het seizoen is trouwens Willem II-AZ. Die zal toch niet om directe degredatie gaan denk?!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

Scorebordjournalistiek van Quido inderdaad. Van la Parra wil nog weleens een goaltje scoren of assistje geven, maar is vaak ook slecht.

Nee, hoor. Ik geef toe dat die jongen momenteel hopeloos uit vorm is. Maar in normale doen heeft ie altijd dreiging en op een goede dag zie ik hem graag spelen.

Heerenveen doet zichzelf flink tekort overigens, had al 3-0 moeten zijn. Zal dan (dus) ongetwijfeld 1-1 worden zo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bizar, had al 4-0 voor Heerenveen kunnen staan. Maar slechts 1-0 nu gaat Hveen opbreken. Of ze moeten voor de rust nog 2-0 maken.

Marcelo en de andere spelers bij PSV achterin

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat laat Heerenveen het liggen zeg...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Haha en laat nu de vervanger van van la Parra net de assist geven op 1-0

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zien de mensen hier nu Strootman weer bezig?

Daar is Jan Vertonghen qua gedrag nog niet de helft van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.