- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Golazoooooo 
Weer de vervanger van van la Parra 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
In het meest gunstige geval wint Heerenveen dit nu en als Ajax morgen dan zelf eens wint, dan oe la la. Sta je op 1.....
Dus Ajax verneukt het morgen, kan ik nu al voorspellen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met wie zouden de PSV spelers vanavond weer op de vuist gaan? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het treurige is nog dat 2-0 de veldverhouding echt geen recht aan doet. Dit had 4-0 of 5-0 mogen zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Goed voor dat lelijke PSV.
Nu nog winst voor Roda en Ajax en het is een erg mooi voetbalweekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een treurig kereltje is die Strootman toch. Een doodschopje zou 'm niet misstaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goed voor dat lelijke PSV.
Nu nog winst voor Roda en Ajax en het is een erg mooi voetbalweekend.
Eens. Met alle gewenste uitslagen.
En Twente mag van Vitesse winnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kijken of Heerenveen dit nog een helft volhoudt. Spelen met ontzettend veel energie en passie. Jammer dat het slechts 2-0 is. Als de 2-1 valt wordt het weer direct billenknijpen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat gooit Heerenveen er een energie in zeg, wow wow. Kort erop en collectief afjagen en dit is het resultaat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijken of Heerenveen dit nog een helft volhoudt. Spelen met ontzettend veel energie en passie. Jammer dat het slechts 2-0 is. Als de 2-1 valt wordt het weer direct billenknijpen.
Ja en als het 1-0 was kon het zo weer 1-1 worden. 2-0 is een mooie stand, meer dan je vooraf wachtte. En ja, het kon ook 5-0 zijn, maar ik zie PSV dit ieder geval niet meer winnen. En doen ze het wel, dan zou dat wel een enorm knappe prestatie nog zien. Snelle 3-0 zou het wel beslissen.
Met die 4 G-voetballers bij PSV achterin heeft iedereen kansen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En dan nog zou je met 2-2 als Ajacied of Feyenoorder tevreden zijn geweest vooraf. Maar goed, nu willen we ook meer en indien Heerenveen zo doorgaat blijven de punten gewoon in het Noorden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En dan nog zou je met 2-2 als Ajacied of Feyenoorder tevreden zijn geweest vooraf. Maar goed, nu willen we ook meer en indien Heerenveen zo doorgaat blijven de punten gewoon in het Noorden.
Nee, gelijkspel zou ik nu wel erg zuur vinden. Maar ik denk wel dat PSV na de rust nog terug gaat slaan. Maar alleen als PSV verliest kan Ajax de kop overnemen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ongelofelijk. Alsof er niets op het veld staat. Slechter kun je niet spelen en je mag blij zijn dat het pas 2-0 staat.
Kutzooi. Wordt een verschrikkelijk weekend.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wat is de toegevoegde waarde van Hiljemark?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee, gelijkspel zou ik nu wel erg zuur vinden. Maar ik denk wel dat PSV na de rust nog terug gaat slaan. Maar alleen als PSV verliest kan Ajax de kop overnemen.
Zou wel lekker zijn om weer eens bovenaan te staan ja:) Maar goed, we zien wel waar we staan morgenavond. Alsof Ajax zijn laatste ''makkies'' zo makkelijk wint.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Echt niet verwacht, maar niet minder prettig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bijna 2-1 via Toivonen. It's aint over till the fat lady sings.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Welkom terug Toiboy. Was alweer rood.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Verdomme zeg, dit is gewoon rood voor die smerige Toivonen. Walgelijke kneus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg het je nu al, bij Heerenveen zal zo wel iemand een 2e geel krijgen. Dat is altijd als een PSVer ontsnapt aan rood.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, die twee 'eerste' overtredingen op Mertens werden meteen bestraft, terwijl bijv. een Marcelo in de eerste helft wegkwam bij een soortgelijk iets.
Maar goed, hopelijk houden ze het nog vol. Energie en krachten vloeien duidelijk al sinds minuut 46 weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.