- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik ben meer bang voor Ajax dan Psv. Heb een naar gevoel dat hun aan het langste eind trekken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax wint dit seizoen ook gewoon te weinig wedstrijden. Traditioneel zijn PSV- en AZ-uit ontzettend lastig / bijna niet haalbaar, terwijl we dit seizoen ook grossieren in gelijke spelen (zowel uit als thuis) tegen de 'kleintjes'. Ik zie Ajax geen 9 wedstrijden achter elkaar winnen. Als Feyenoord vandaag wint doen ze erg goede zaken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hopen dat Feyenoord punten verliest en Ajax wint, want ik zie Ajax eerlijk gezegd niet winnen in Eindhoven. Volgens mij is de laatste keer dat we daar hebben gewonnen die 1-5 en dat is al een paar jaartjes geleden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Feyenoord heeft dit al gewonnen, eerste minuut overleefd.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Aan deze Schaken kun je veel plezier bleven. 
Pellèeeeeeeeeeeeeeeee! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die is binnen voor Feyenoord. Dat Roda kan echt niet voetballen. Heb alleen nog maar lange ballen van 70 meter gezien. Best Jupiler-League niveau tot nu toe, deze wedstrijd.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Lekkere goal. Organisatie staat goed, voetbal nogal slap.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Schitterende voorzet trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Roda doet me gewoon pijn aan de ogen. Nacompetitie en eruit lijkt me wel een goed plan voor ze.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Worden ploegen extra betaald om slecht te spelen tegen Feyenoord of?
Vorige week NEC al en nu dat Roda weer dat alleen maar lange ballen kan pompen.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Als ik sommigen hier mag geloven heeft Feyenoord gewoon geluk dat de tegenstander toevallig elke keer zo slecht speelt die dag.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Livestream gevonden en het eerste wat ik zie is gelijk een dra-ma-ti-sche pass van Roda. De toon is alweer gezet 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Het is nou niet zo dat Feyenoord hier de pannen van het dak speelde.
Vorige week speelde ze wel goed maar NEC liet werkelijk alles toe.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Vraag me wel af hoe lui je als club moet zijn om die Pelle nu nu niet door te hebben. Hij speelt altijd met zijn rug naar het doel en gebruikt dan zijn lichaam! Jezus zet er 1 man bij en het trucje is over. En hij is bij voorzetten de enige die lang is...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een belabberde pot voetbal. Mag je dat verwachten van Roda - ploeg van niks natuurlijk - maar van Feyenoord mag je voetballend meer verwachten. Mag hopen dat ze in de tweede helft wat beter gaan voetballen want anders voel je de bui wel hangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me wel af hoe lui je als club moet zijn om die Pelle nu nu niet door te hebben. Hij speelt altijd met zijn rug naar het doel en gebruikt dan zijn lichaam! Jezus zet er 1 man bij en het trucje is over. En hij is bij voorzetten de enige die lang is...
Zo simpel is het niet, ook met een man erbij wil ik het nog zien. Al lijkt me zo'n tactiek alleen rendabel als je ook daadwerkelijk met een man meer speelt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat Roda doet me gewoon pijn aan de ogen. Nacompetitie en eruit lijkt me wel een goed plan voor ze.
Daar teken ik voor, ben ze ook liever kwijt dan rijk. Baal nog steeds van die wedstrijd i nde Kuip dat ze die niet gewonnen hadden.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Bij Ajax was hij niet te bekennen. Overige aanvallers zijn niet erg doelgericht een centraal kan je het best oplossen zo. Maar de verdedigers in Nederland hebben te weinig eigen fantasie als de trainer het niet opdraagt. Beetje huiswerk doen over een speler waar je tegen speelt zit er niet bij.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
. Niemand in vorm en zelfs VVV was in Nijmegen de bovenliggende partij. Nee, als NEC zo doorgaat dan voorzie ik gewoon weer een toekomst dat zij moeten concurreren om in het linkerrijtje te kunnen blijven. Tegen Feyenoord was dit dus ook al wel in te calculeren.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Feyenoord speelt goed, niet spectaculair gewoon degelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Ajax was die niet te bekennen.
Alle 10 niet. Was een collectief falen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Kunnen wij er lekker met een gerust hart tv kijken naar Roda die via strafschoppen eruit vliegt tegen Cambuur.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Ze spelen zeker niet goed, maar de organisatie staat als een huis en voetballend komt een mindere ploeg er dan gewoon niet aan te pas. Snap niet hoe dit zo slecht is van Roda.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Dat heb je al snel als Pelle niet met het spel meedoet 
Inkoppertje. Maar vind het allemaal erg voorspelbaar wat hij doet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar heb je gelijk in, het is ook voorspelbaar, het is alleen bijna niet te verdedigen. Er is nog maar 1 verdediger ingeslaagd Pelle te neutraliseren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Oh, Immers gaat er niet uit met een blessure. Nu heeft Roda dus nog een kans. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Welke is dat? Tegen Vitesse en Twente ging er ook weinig van hem uit toch? Mwa als ik kijk naar goede spitsen en naar Pelle zie ik echt niet in hoe daar niet tegen kan verdedigen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, dat klopje van Pelle. Zo van, het valt wel allemaal Lex.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.