• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.131 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.810 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Mensen mensen, kijk zo naar de 4-0 van AZ!! Verdediger haalt de bal van de lijn en hij ramt hem daarna in eigen doel. Heel schlemielig hahahaha. Belchinezen?

Bruggink en Perez hadden slappe lach in de studio bij dit doelpunt

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Mensen mensen, kijk zo naar de 4-0 van AZ!! Verdediger haalt de bal van de lijn en hij ramt hem daarna in eigen doel. Heel schlemielig hahahaha. Belchinezen?

Hij wou beslist niet boven de neuzen eindigen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet wie het was, maar die Ajaciet die bij de 1-1 Lens torperdeerde had nooit verder mogen spelen. Was diep rood.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bullshit.

En het was Toby trouwens.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Inderdaad! Lens mag zelf van geluk spreken na zijn torpedo actie bij Fischer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heeft iemand vandaag Driesje gezien trouwens? Volgens mij weer aan het verstoppen geweest in Ricardo z'n pocket.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Materny schreef:

Heeft iemand vandaag Driesje gezien trouwens? Volgens mij weer aan het verstoppen geweest in Ricardo z'n pocket.

Dacht dat ie de kampioensdoelpunt maakte tot Lens bij hem kwam om te zeggen dat hij scoorde en dat het pas 2-2 was.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Healthcity fitness bij Verhoeven op het shirt. Schitterend!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Laffe scheids bij az-utrecht zeg. Als hij dit allemaal bestraft had hij ook 100 procent zeker die speler van Az aan het begin vd wedstrijd rood moeten geven. En dan Beerens geel geven die toch wel geraakt werd

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Hij is in paniek omdat hij weet dat Altidore ergens in zijn rug zit. Maar goed, hij stond op twee meter dus niks aan het handje eigenlijk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Gefeliciteerd Ajax-supporters. Bedankt Pieters voor 't verneuken van 't kampioenschap.

Alleen respect voor Strootman, de enige speler die er voor wilde knokken. Wijnaldum? Onzichtbaar. Mertens? Deed alles verkeerd wat die maar kon doen. De hele achterhoede? Nog steeds hetzelfde liedje.

Ik zie 't niet meer goed komen met duels uit tegen AZ en Twente. Sowieso heb je 't al niet meer in eigen hand die tweede plek. Het is te hopen dat Feyenoord volgende week dus weet te winnen of een gelijkspel. Moeten wij natuurlijk wel winnen...

Kwam je de hele tijd weer goed op gelijke hoogte en had ik d'r weer hoop in dat we voor konden staan en winnen doet Pieters dat... Werd helemaal gek. Dood en doodziek.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Materny schreef:

Goede stap gezet, maar ik ga nog niet posten dat we er al zijn. Mocht de bal vrijdag niet willen rollen (Heerenveen blijft een sterke ploeg) sta je misschien weer op 2 en 3 punten met nog o.a. 2 uitduels te gaan. Vrijdag winnen en dan geloof ik het wel.

Dit Heerenveen houdt de boel ook niet dicht tegen ons. Als ik zie hoe ze soms weggetikt werden door Willem II. Oftewel wij scoren er vrijdag wel een aantal tegen Heerenveen. Dan kunnen wij weer lekker achterover leunen wanneer Feyenoord - Vitesse en AZ-PSV sowieso gunstige uitslagen voor ons zullen bevatten. Dan nog Nac uit wat ik ook wel positief in zie en Willem II thuis, kan geen probleem meer zijn...

Kampioensfeestje op 5 mei hoop ik

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Tss. we zijn gewoon kampioen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ook gewoon al 8x verloren, nu al meer dan het gehele vorige seizoen. Te belachelijk voor woorden.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

j0enne schreef:

Gefeliciteerd Ajax-supporters. Bedankt Pieters voor 't verneuken van 't kampioenschap.

Alleen respect voor Strootman, de enige speler die er voor wilde knokken. Wijnaldum? Onzichtbaar. Mertens? Deed alles verkeerd wat die maar kon doen. De hele achterhoede? Nog steeds hetzelfde liedje.

Ik zie 't niet meer goed komen met duels uit tegen AZ en Twente. Sowieso heb je 't al niet meer in eigen hand die tweede plek. Het is te hopen dat Feyenoord volgende week dus weet te winnen of een gelijkspel. Moeten wij natuurlijk wel winnen...

Kwam je de hele tijd weer goed op gelijke hoogte en had ik d'r weer hoop in dat we voor konden staan en winnen doet Pieters dat... Werd helemaal gek. Dood en doodziek.

Ik vind deze fout mede mogelijk gemaakt door het achterlijke optreden van Waterman. Wat deed hij daar?

Pffff ellende zeg. 3 goals thuis tegen..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ik verlang zelfs weer naar Isaksson...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Jullie moet straks nog uitkijken voor Twente

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nou, het seizoen zit erop. Normaal zeg ik dat rond november, nu in april, dus het valt allemaal mee.

Op naar het volgende seizoen!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Altijd wel mooi om te zien hoe snel dingen kunnen veranderen in de wereld van het voetbal. Clasie was bijvoorbeeld een geweldenaar tot aan vorige week volgens velen, sinds vandaag kan ie er opeens niks meer van volgens diezelfde mensen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Frustratie.

Clasie speelt de laatste weken trouwens wel dramatisch.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Weer eens een 'ouderwetste' lekker pot gezien met aanvallend innovatief voetbal tegen 'de 9' van FC Utrecht.

Enigste die wat uit de toon viel was toch wel Gorter die weer wat merkwaardige passen gaf.

Voor de rest leuk om te zien dat AZ jeugd exponenten een handafdruk hebben gegeven aan het 'kampioenswedstrijd'.

Gefeliciteerd Ajax supporters.

Ik zie ook weer dat de Pieters grappen van stal zijn gehaald op internet

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax geeft in de slotfase van een seizoen altijd even gas en laat dan al die zogenaamde concurrentie weer lekker achter zich. Vorig jaar in Enschede de beslissende slag geslagen, nu in Eindhoven. Het is een mooi seizoen. 6 punten van PSV en Twente gepakt, 4 van Feyenoord. Je zal waarschijnlijk dik en dikverdiend kampioen worden.

Wat is van Bommel trouwens een oude man, Strootman een overschatte flapdrol en Toivonen een viezerik. Maar ik zeg niks nieuws denk ik.

Poulsen, held. Liet zich niks aannaaien door de 3 treurlingen op het PSV middenveld. Ging voorop en leidde Ajax naar een prachtig dagje.

En dan laten Vitesse en Feyenoord het ook nog eens liggen

Oja, Pieters! Wat een vedette, doet altijd wel wat bijzonders op of langs het veld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ajax gaat er gewoon met 4-1 af vandaag. PSV laat thuis zich heus niet het kaas van het brood eten door wat Deense broekies. En met Toivonen er weer bij zijn ze gewoon een stuk sterker. Was die niet geblesseerd geweest, dan hadden ze nu 6 punten los gestaan. Hoop vooral dat Feyenoord het niet verknald tegen RKC.

The Oceanic Six schreef:

Hier ben ik blij mee dit te lezen. Jij hebt zo ongeveer nog nooit een voorspelling over Ajax goed gehad Dikke kans dat we dus vandaag wel gaan winnen.

Zoals ik al zei....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Dat neem ik liever pas aan als het officieel is. Maar het lijkt niet meer mis te gaan, dus bedankt.

Beetje dollen hier is mooi, maar ik snap je frustratie goed. Zo heb ik zelf 6 jaar moeten zitten toekijken hoe alles op het einde steeds mis liep. Daarom smaken deze titels ook zo goed.

Frank de Boer moet een standbeeld krijgen. Ajax is gereanimeerd en het leeft weer. Ze spelen goed en herkenbaar voetbal, er is rust, er is visie en hij doet het super als coach. Zijn wisselbeleid levert ook vaak punten op.

Hoe kan je als Advocaat zijnde nou juist Pieters na al die maanden inbrengen zeg, tegen Ajax

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Dit jaar is er bij PSV niemand beter geworden. De jeugd heeft eigenlijk amper een kans gehad.(is er echt niemand in de jeugd die beter is dan Derijck, Bouma en Hutchinson?). In plaats van een verdediger halen ze Hiljemark De marktwaarde van Tyton is met de helft gedaald (die is er ooit eens uitgehaald omdat de verdedigers beter zouden spelen met een andere keeper ) De club is zo ongeveer alle goodwill kwijt door incidenten en het gedrag van bepaalde middenvelders.

De kleine generaal kwam, zag maar overwon niet.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Aangezien ik pas net thuis ben:

AJAX! AJAX!

Kampioenschap is al zo goed als binnen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

(quote)

Zoals ik al zei....

Ghehe. Lijkt me wel lastig voor een Rotterdammer. Kiezen tussen een club die je 10-0 naar huis stuurde of de eeuwige betere club uit de enige echte stad van Nederland Amsterdam! Gelukkig hoeven wij niet te kiezen wie we liever zien winnen want wij zorgen ervoor dat we bovenaan staan!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

Ghehe. Lijkt me wel lastig voor een Rotterdammer. Kiezen tussen een club die je 10-0 naar huis stuurde of de eeuwige betere club uit de enige stad van Nederland die telt, Amsterdam! Gelukkig hoeven wij niet te kiezen wie we liever zien winnen want wij zorgen ervoor dat we bovenaan staan!

Reinbo is zoals Willem van Hanegem. Grappig om aan te horen, maar je hoeft hem niet serieus te nemen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat neem ik liever pas aan als het officieel is. Maar het lijkt niet meer mis te gaan, dus bedankt.

Beetje dollen hier is mooi, maar ik snap je frustratie goed. Zo heb ik zelf 6 jaar moeten zitten toekijken hoe alles op het einde steeds mis liep. Daarom smaken deze titels ook zo goed.

Frank de Boer moet een standbeeld krijgen. Ajax is gereanimeerd en het leeft weer. Ze spelen goed en herkenbaar voetbal, er is rust, er is visie en hij doet het super als coach. Zijn wisselbeleid levert ook vaak punten op.

Hoe kan je als Advocaat zijnde nou juist Pieters na al die maanden inbrengen zeg, tegen Ajax

Volgens mij had die geen andere keus. Willems was volgens mij geblesseerd en Bouma was ook al geblesseerd, enigste optie was dan nog Pieters.

Nu maar weer op naar volgend seizoen aangezien dit seizoen weer totaal verloren is.

Cocu voor de groep, van Bommel zal d'r wel mee kappen, Strootman zal wel vertrekken en ondertussen is 't te hopen dat Brands wel een keer naar verdedigers kan kijken.

Sowieso een nieuwe centrale verdediger en rechtsback. Willems op linksback en Pieters in 't centrum.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Mocht PSV ook nog plek twee mislopen (reële kans), dan ben ik wel heel benieuwd naar het PSV van volgend seizoen. Lens heeft al aangegeven bezig te zijn met zijn laatste jaar, Strootman gaat weer een jaar zonder Champions League vast ook niet met plezier tegemoet en Toivonen wil niet verlengen, dus moet wel verkocht worden om daar nog wat centen uit te halen. Van Bommel kan echt niet meer, dus die gaat waarschijnlijk stoppen. Mertens en Wijnaldum zullen wel blijven plakken, maar die helpen je ook niet veel verder. Hetzelfde geldt voor de achterste vier, waar ook flink geïnvesteerd moet worden. En waar gaan ze die centen vandaan halen zonder het bereiken van de Champions League? Ik ben benieuwd of de opbrengst van de verkochte spelers voldoende is om het elftal een broodnodige kwaliteitsinjectie te geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.