• 16.028 nieuwsartikelen
  • 179.111 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.537 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Het niveau is gewoon waanzinnig laag

Staat niet gelijk aan minder vermakelijk voor het merendeel hier. Maar dat krijg je bij jou er in geen duizend jaar in.

en ik meld dat zo nu en dan als tegenwicht op al die duizenden posts waarin het megatalent van de hotseknotsevoetballers van de MML wordt benadrukt

Zijn er weinig tot geen hier die de Eredivisie of hun spelers in een incorrect perspectief zien in vergelijking met de grote 5.

. Ik doe het eigenlijk voor jullie, want er schijnen er bij te zijn die denken dat de MML gewoon echt iets voorstelt.

Laat ons dan lekker in die waan. Of zit je op dagelijke basis in het PBC ook mensen wakker te schudden dat het toch echt tijd is om terug te keren naar de realiteit?

Niet dat ik het zelf beter kan natuurlijk!

Er is maar één ding wat jij beter kan dan wie dan ook, en het begint met een 'T'

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Zijn er weinig tot geen hier die de Eredivisie of hun spelers in een incorrect perspectief zien in vergelijking met de grote 5.

Ik dacht ook dat ik op MovieMeter geleerd had dat de Nederlandse competitie minstens zo sterk of zelfs sterker is als de Italiaanse en Franse competities. En dat de Turkse competitie ook helemaal niets voorstelt tegenover de Nederlandse.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ongetwijfeld zullen mensen (ook ik) geroepen hebben dat een Ajax of PSV zich zou kunnen meten met de (sub)top van Frankrijk en Italie. En dat is afgelopen jaren ook vaak genoeg het geval geweest. Al moge het duidelijk zijn dat de competities van FR en Italië velen malen sterker zijn dan de Eredivisie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Mag ook wel met die begrotingen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Kampioenstress?

(quote)

Het niveau is gewoon waanzinnig laag en ik meld dat zo nu en dan als tegenwicht op al die duizenden posts waarin het megatalent van de hotseknotsevoetballers van de MML wordt benadrukt. Ik doe het eigenlijk voor jullie, want er schijnen er bij te zijn die denken dat de MML gewoon echt iets voorstelt.

Niet dat ik het zelf beter kan natuurlijk!

Hoezo is het waanzinnig laag? Ok serie A, PL, Bundesliga en nog wat competities ligt het (iets) hoger, maar mondiaal gezien behoort de Eredivisie gewoon tot de subtop. Ga eens kijken bij Fc papendrecht 14 tegen Fc Gorinchem 8, dat is pas laag niveau. Of neem de f-jes. En ook daar staan mensen langs de kant die er plezier aan beleven. Kortom je kraamt nog grotere onzin uit dan zij die in Classie of Blind een wereldspeler zien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Judgement day people! Geen leugen dat ik vannacht serieus heb zitten dromen over Ajax - Psv (1-5) en vanmorgen licht misselijk was van de stress. Man man, op lange termijn is dit echt ongezond voor je gezondheid.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Zelfs als Ajax verliest, is het gewoon nog in de race voor de titel, zij het dan afhankelijk van PSV (beter doelsaldo). Als PSV verliest, dan zijn ze geen kandidaat meer. Voor PSV is het meer 'judgement day' dan voor ons en dat kan in ons voordeel werken.

Op de een of andere manier denk ik dat onze Deense vrienden vandaag het verschil gaan maken: Schone, Eriksen, Fischer en zelfs Poulsen.

Tip: Voortaan misschien dromen over vrouwelijk schoon, is echt anders wakker worden, hoor!

en/of niemand naast je liggen die je kan 'ontstressen'?

en Ajax - PSV 1-5 lijkt mij meer een nachtmerrie dan een droom.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Misschien was ik er daarom wel zo ziek van En jawel hoor, ik heb een emotionele/fysieke uitlaatklep dagelijks naast me liggen =)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax gaat er gewoon met 4-1 af vandaag. PSV laat thuis zich heus niet het kaas van het brood eten door wat Deense broekies. En met Toivonen er weer bij zijn ze gewoon een stuk sterker. Was die niet geblesseerd geweest, dan hadden ze nu 6 punten los gestaan. Hoop vooral dat Feyenoord het niet verknald tegen RKC.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie Ajax echt niet verliezen. Daar zijn ze als team te sterk voor en ook voetballend superieur, waar PSV labiel en voetballend onmachtig is.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

Judgement day people! Geen leugen dat ik vannacht serieus heb zitten dromen over Ajax - Psv (1-5) en vanmorgen licht misselijk was van de stress. Man man, op lange termijn is dit echt ongezond voor je gezondheid.

Lichtmisselijk van het zuipen

Ik wens de Ajax en Psv supporters veel plezier en succes!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Waar is die 22 graden?

Godverdomme zeg, wa'n spanning.

Ook ik heb d'r over gedroomd. Ik zei tegen iemand dat we 't verpest heben tegen Roda. Want mocht het vandaag in een gelijkspel eindigen dan mag Ajax namelijk nog gewoon 1x gelijk spelen in die 4 potjes... Anders stonden we een punt achter en moest Ajax zelf ook alles winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over voetbal dromen .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zie Ajax echt niet verliezen. Daar zijn ze als team te sterk voor en ook voetballend superieur, waar PSV labiel en voetballend onmachtig is.

Tsjah, dat mag je ook verwachten als Ajax naar bijv. ADO, Utrecht of Feyenoord gaat. Maar zodra de tegenstander er wat strijd tegenaan gooit en het publiek mee begint te doen, wankelen we altijd als de pest. Bovendien kan PSV thuis wel goed voetballen, als ze er vol op klappen en vroeg druk zetten. Zo zorgen ze er meteen voor dat hun achilleshiel (verdediging) ontlast wordt. Zelfde geldt voor Ajax overigens, maar ik zie Frank ze niet de opdracht geven om direct op de helft van de tegenstander te gaan jagen.

Kunnen we er trouwens ergens geld op inzetten dat Cillissen de wedstrijd uit wordt getrapt?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ajax gaat er gewoon met 4-1 af vandaag. PSV laat thuis zich heus niet het kaas van het brood eten door wat Deense broekies. En met Toivonen er weer bij zijn ze gewoon een stuk sterker. Was die niet geblesseerd geweest, dan hadden ze nu 6 punten los gestaan. Hoop vooral dat Feyenoord het niet verknald tegen RKC.

Hier ben ik blij mee dit te lezen. Jij hebt zo ongeveer nog nooit een voorspelling over Ajax goed gehad Dikke kans dat we dus vandaag wel gaan winnen.

Bij mij is de stress ook groot. Gisteravond maar de nodige biertjes met het stappen genomen, dat houdt me vanmiddag wel een paar uur nog kalm

Eriksen en Fischer gaan het verschil maken. Uitslag 1-3. Maar als we niet verliezen dan is het sowieso al best oke, gezien de stand.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hier ben ik blij mee dit te lezen. Jij hebt zo ongeveer nog nooit een voorspelling over Ajax goed gehad Dikke kans dat we dus vandaag wel gaan winnen.

Naomi Watts ook niet, en die denkt dat Ajax makkelijk wint.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Vitesse wtf?!

Ik heb zelden gelijk, maar ik voel aan mijn water dat PSV gaat winnen vandaag. 2-1.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

Waar is die 22 graden?

Godverdomme zeg, wa'n spanning.

Ook ik heb d'r over gedroomd. Ik zei tegen iemand dat we 't verpest heben tegen Roda. Want mocht het vandaag in een gelijkspel eindigen dan mag Ajax namelijk nog gewoon 1x gelijk spelen in die 4 potjes... Anders stonden we een punt achter en moest Ajax zelf ook alles winnen.

Tja, als Feyenoord alles gewonnen had, waren we nu al kampioen geweest.......

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Net zoals veel Ajacieden heb ik ook kampioenskoorts! Laten we hopen dat het vanmiddag goed afloopt, al vrees ik het ergste. Ik denk dat een gelijkspel het maximale resultaat is voor Ajax vanmiddag, aangezien PSV meestal in Eindhoven ijzersterk is. Ik hoop dat ik het fout heb. We zullen zien!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gaan de ploegen onderin plotseling punten pakken....

Ik gok dat PSV Ajax verassend eenvoudig met 3-0 gaat oprollen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het zonnetje begint te schijnen. Geen enkele twijfel dat we vanmiddag gaan winnen. Gewoon weer Ajax 1 en Feyenoord 2e. Kunnen ze beiden weer een topfeest gaan houden.

stinissen (crew films & series)

• 23521 berichten
  • 77045 stemmen

Ik ben er bang voor , PSV speelt zijn beste wedstrijden meestal tegen AJAX en let op kakkerlak Toivonen die wordt bepalend . Ik teken voor een gelijk spel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Net zoals veel Ajacieden heb ik ook kampioenskoorts! Laten we hopen dat het vanmiddag goed afloopt, al vrees ik het ergste. Ik denk dat een gelijkspel het maximale resultaat is voor Ajax vanmiddag, aangezien PSV meestal in Eindhoven ijzersterk is. Ik hoop dat ik het fout heb. We zullen zien!

Een gelijkspel is genoeg voor Ajax. Dan zijn ze zo goed als kampioen.

Jammer dat Groningen - Ajax pas in de laatste speelronde is. Als ze kampioen kunnen worden die dag, verliezen ze niet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Als wii bv winnen vandaag spelen we tegen Willem 2 thuis al onze kampioenswedstrijd Is toch leuker in een thuisduel. Aan de andere kant is bij Groningen kampioen worden ook wel erg fijn

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Naomi Watts ook niet, en die denkt dat Ajax makkelijk wint.

Naomi heeft het vrij vaak juist hoor. Best een kenner, ondanks zijn belabberde clubsmaak.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

Ik ben er bang voor , PSV speelt zijn beste wedstrijden meestal tegen AJAX en let op kakkerlak Toivonen die wordt bepalend . Ik teken voor een gelijk spel.

Vandaar dat de laatste competitiezege van PSV op Ajax alweer een jaar of 4 geleden is...die 4-3 onder Jol.

stinissen (crew films & series)

• 23521 berichten
  • 77045 stemmen

Klopt maar dan nog , ik hoop dat we winnen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een fenomenale pot was dat zeg, die 2 vrije trappen van Dzsudzsak!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Beslissend wordt wie vroeg en met het gehele team druk durft te zetten. Ben bang dat PSV dat vandaag beter gaat doen: thuis doen ze dat sowieso meer en sneller en Frank kiest er in moeilijke wedstrijden meestal voor juist in te zakken tot de middenlijn. Terwijl juist druk op de defensie van PSV je in het zadel kan helpen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.