- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Terechte pingel hoor. Maar man man wat een gestuntel weer.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Kijk dat gespuis uit Rotterdam ruzie zoeken rechts boven in beeld(bij Vak EE van RKC) bij het doel van Mulder. Het blijft een kansloos volk hoor. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een foutenfestival bij AZ - Utrecht. Heb volgens mij nog geen vijf goede passes achter elkaar gezien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Opvallend hoevaak Feyenoord een penalty mee krijgt en bv Ajax en PSV niet zeg. Al was deze van RKC net wel terecht hoor.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar komt de M.E al om het hoekje kijken.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jups, de withelmen hebben hun plekje al ingenomen. Bij verre het meest kansloze zooitje ongeregeld van Nederland. Wat voor eer valt er überhaupt te behalen tegen een sfeervakje van RKC 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Utrecht na een half uur twee keer rood en twee pingels tegen, 2-0 voor AZ dus. Als die even doorgaan wordt dat nog een leuke score.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jezus, het is weer niet om aan te gluren. Vreselijk. Trainen ze niet op positiespel ofzo. Manmanman.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een wereld van verschil. RKC - PSV / RKC - Feyenoord.
Schildpadden tempo van de Brabanders.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als de neuzen winnen, is het helemaal een baaldag voor onze Chucky. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Dus AZ mag volgende week verliezen?
Wel weer eens een zuivere hattrick.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Denk dat het daar net te vroeg voor komt voor te laten lopen. Ze krijgen nu PSV thuis, Heerenveen uit en daarna een direct duel met concurrent Zwolle. Laten ze punten liggen tegen PSV dan is Heerenveen toch echt wel een duel wat ze niet mogen verliezen, en dat kan zo maar in Friesland.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
AZ op 4-0 bij rust.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
@ Materny, gat van 6 punten, moet dan genoeg zijn. Tevens pakt Twente punten op Utrecht zo, dus die hoeven wedstrijd 34 ook niet voluit te gaan. Winst vandaag (of in elk geval een gelijkspel) zal wel eens zeer belangrijk kunnen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord publiek
. Ik schaam me kapot dat ik daarbij hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tweede helft is Feyenoord altijd zo mak als een lammetje. Echt een garantie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord publiek
. Ik schaam me kapot dat ik daarbij hoor.
Dit vind ik nog wel enigzins kunnen met een hamstring, al is het natuurlijk niet netjes. Toen de Ajacieden dat bij K.O Tyton deden was het absoluut een schande.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit vind ik nog wel enigzins kunnen met een hamstring, al is het natuurlijk niet netjes. Toen de Ajacieden dat bij K.O Tyton deden was het absoluut een schande.
Tuurlijk, maar dat is altijd zo met blessures. Met een gebroken been e.d. staan ze ook gewoon vrolijk op de banken
. Maakt ze echt niet uit.
Valt nu gelukkig mee met slechts een hamstring idd maar toch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tweede helft is Feyenoord altijd zo mak als een lammetje. Echt een garantie.
Damn, jij bent goed 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord
. Maar was te verwachten. Is al heel het seizoe ndus. Dat oeverloos teruglopen en de ruimte geven is ook al zo vaak gebeurd.
Ja, helaas is dat een algemeen feit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Joh, beetje stemming maken niks mis mee. De hedendaagse gladiatoren worden er goed voor betaald.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geef Mathijssen is geel verdomme.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou Het Feyenoord gevoel wordt er weer eens ingewreven. Wens Classie echt heet veel plezier op de tribune bij Fiorentina.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.