- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Haha, met een beetje humor kan je inbeelden dat PSV beter de bekerfinale die tussen ronde 32 en 34 is kan verliezen, want anders kan Twente nog wel eens grote belangen hebben in hun laatste potje
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, wie dat heeft verzonnen...
Was 2 jaar terug ook al. Ajax-Twente voor de finale, een week voor de legendarische 15-5-11 wedstrijd. Slaat natuurlijk nergens op. Ook voor de 16 andere teams die liefst 2 weken moeten wachten op hun eindklassering.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Bekerfinale is volgens mij op Hemelsvaartdag, als ik mij niet vergis. Dus op de donderdag voorafgaande aan de laatste speeldag. Hoeven dus niet een week te wachten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bekerfinale is volgens mij op Hemelsvaartdag, als ik mij niet vergis. Dus op de donderdag voorafgaande aan de laatste speeldag. Hoeven dus niet een week te wachten.
Haha, serieus? 
Dus na een slopende finale moeten ze 3 dagen later alweer ballen? Haha, je zou bijna balen dat je in die finale staat als PSV zijnde zeg.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Alsof PSV dan nog in de race is voor de titel? 
Ze doen morgen om 18.20 niet meer mee om de titel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Babos! 
Die deed z'n nieuwe ploeg al een goede dienst zeg, wat een blunders.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #Psvaja: 1. Laat mij in die waan. 2. Geef mij nu je angst. 3. Dat komt door jou
Haha!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Koert vergeet nog het nummer van Guus dat speciaal voor Marcelo gemaakt is.
''Ik wil met je lachen''.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Nounou, die bolle legt er gewoon twee in.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, onze Russische cultheld Am-ster-dam Bu-ly-kin maakt 2 treffers voor Twente in de slotfase. Blijf het een toffe gast vinden. Had vorig jaar ook een leuk aandeel in onze titel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tot nu toe een prima weekend. Vitesse morst en de concurenten van AZ pakken punten. AZ gaat zich wel veilig spelen denk ik, maar PSV komt nog te vroeg om te laten lopen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jammer van Vitesse, het enige team met nog een beetje niveau in de MML.
Nu mogen de lamme en de blinde het morgen uitvechten 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Al terug uit Arnhem Otherfool? En morgen om 16u30 speelt alleen Blind hè, Lam zit bij AZ.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Van Boekel (en kompanen) maakt er ook een potje van vanavond.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daarom staan ze ook bovenaan he. O nee, wacht even....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
morgen om 16u30 speelt alleen Blind hè, Lam zit bij AZ.
Het moet gezegd, de voorvader van Daley had in de Napoleontische tijd een prima voorgevoel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Al terug uit Arnhem Otherfool?
Was-ie naar Justin Bieber dan?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Laten we wel zijn, eersteklas talentloze nietsnut Bieber brengt meer 'kwaliteit' dan het gros van de Mickey Mouse tegenstanders van Vitesse in de Gelredome. En de kwelende, onnozele bakvisjes die erop afkomen zijn coherenter denkende wezens dan de gemiddelde voetbalfan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Laten we wel zijn, eersteklas talentloze nietsnut Bieber brengt meer 'kwaliteit' dan het gros van de Mickey Mouse tegenstanders van Vitesse in de Gelredome. En de kwelende, onnozele bakvisjes die erop afkomen zijn coherenter denkende wezens dan de gemiddelde voetbalfan.
Naar aanleiding van dit bericht blijkt uiteindelijk toch dat jij ook een voetbalfan bent. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laten we wel zijn, eersteklas talentloze nietsnut Bieber brengt meer 'kwaliteit' .
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Als je de MML zo nutteloos vindt, waarom besteed je er dan uberhaupt aandacht aan met je posts? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je de MML zo nutteloos vindt, waarom besteed je er dan uberhaupt aandacht aan met je posts?
Aandacht? Ik zeg alleen maar dat het slecht is. De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd worden.
100x zoveel musicale feeling en talent
Uh-oh, een latente Belieber.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee hoor. Maar als jij een dergelijk persoon beticht van talentloos zijn vraag ik me af waar jij staat ingeschaald op diezelfde ladder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Aandacht? Ik zeg alleen maar dat het slecht is. De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Slecht voor wie? Of voor wat?
Wat is je reden en de relevantie van deze opmerking?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee hoor. Maar als jij een dergelijk persoon beticht van talentloos zijn vraag ik me af waar jij staat ingeschaald op diezelfde ladder.
Tut tut, het ging niet eens over Justin maar het niveau van de MML. Maar als jij Bieber wel een enorm talent vindt is dat je goed recht. Ik vind het allemaal wel meevallen.
Neem aan dat je net zo streng optreedt als iemand zegt dat die en die voetballer of scheidsrechter er niks van kan... gaat een mooi mantra worden: kun je het zelf beter?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tut tut, het ging niet eens over Justin maar het niveau van de MML. Maar dat jij Bieber wel een enorm talent vindt is je goed recht. Ik vind dat allemaal wel meevallen.
Neem aan dat je net zo streng optreedt als iemand zegt dat die en die voetballer er niks van kan...
Tut tut, niet je gedane uitspraken gaan afzwakken omdat je gecornered zit. Vervolgens valse insinuaties te versturen die op de man gericht zijn baat ook niet echt meer op dat punt. Maar droom jij maar lekker van Bieber en de grote boze MML.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
gaat een mooi mantra worden: kun je het zelf beter?
Eens, totaal niet relevant of je beter kunt voetballen, beter kunt zingen of betere films kan maken dan profs.
En nu antwoord op de vraag van Reinbo.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Het kan niet anders dan dat die 20:00 voor de buis zat om Justin Bieber: Never Say Never (2011) te kijken, dat kan geen toeval meer zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar droom jij maar lekker van Bieber en de grote boze MML.
Kampioenstress?
En nu antwoord op de vraag van Reinbo.
Het niveau is gewoon waanzinnig laag en ik meld dat zo nu en dan als tegenwicht op al die duizenden posts waarin het megatalent van de hotseknotsevoetballers van de MML wordt benadrukt. Ik doe het eigenlijk voor jullie, want er schijnen er bij te zijn die denken dat de MML gewoon echt iets voorstelt.
Niet dat ik het zelf beter kan natuurlijk!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.