• 16.024 nieuwsartikelen
  • 179.110 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.514 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

My god, zo blij nu En zo terecht! Nu is een remise morgen niet zo gevaarlijk meer mocht het daar op aankomen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

En ik ging maar andere dingen doen bij die 0-3 haha. Gelukkig op tijd terug geschakeld. Oeii, mocht Ajax winnen morgen(ga er van uit dat Feyenoord ook wint) dan is dit de stand:

Ajax 30-66 (+42*)

Feyenoord 30-62(+19*)

Vitesse 30-61(+28)

PSV - 30-60 (+56*)

*=kan nog veranderen

Wetende dat we op Feyenoord en Vitesse een extra punt voor het doelsaldo hebben. Oei oei oei wat zou het mooi zijn als we zouden winnen hehe.

Stand als we gelijkspelen en Feyenoord wint.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

FC Bony gaat toch wel winnen.

mjk87 schreef:

En wat zijn die lui van RJC zielig, echt! Voetballen kunnen ze totaal niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nu is de angel er bij Vitesse hopelijk ook een beetje uit voor volgende week.

Maar eerst maar eens morgen afwachten. Feyenoord was de laatste weken niet sterk.

Hoop morgen toch op een overwinning van PSVm dan houdt Feyenoord nog zicht op de titel. PSV zie ik namelijk bij AZ en Twente nog punten verliezen, maar Ajax verliest er zeker geen 3 meer, hooguit 2.

Gelijkspel of winst van Ajax (wat ik zeker niet verwacht) maakt wel plek 2 makkelijker. En die is in het licht van de grootheidswaanzin van sommige spelers ook erg belangrijk. Hoop echt dat de selectie vrijwel geheel in tact blijft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ging in de rust wat anders doen. Maar in de 92e minuut netjes weer ingeschakeld haha. Dacht toen ik 0-3 tussendoor las dat het klaar was.

Ajax kan nu heel veel hebben, als ze morgen maar niet verliezen.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
(quote)

Tja, tot aan toen (en over vele andere wedstrijden) had ik gewoon gelijk. Op die twee voorin na kunnen ze er helemaal niets van.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Toch doet Roda het echt heel goed tegen de top.

Punt bij Ajax, punt tegen PSV en Vitesse. Ik geloof ook een punt tegen Twente, maar dat weet ik niet meer zeker.

En Ajax en Feyenoord hebben de grootste moeite in Kerkrade gehad.

Maar dat ze zich terugknokken tot 3-3 vind ik echt bewonderenswaardig.

Helemaal grappig is dat Vitesse ergens in de 94e minuut nog een zekere 2-4 liet liggen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik gun het Vitesse dan ook echt niet. Als het dan toch een andere club moet worden dan doe maar onze Rotterdamse vrienden.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Had Vitesse niet beter gewoon naar Justin Bieber kunnen gaan vandaag in het eigen stadion?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Liever een marge van 3 weggeven dan naar Bieber denk ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Als het dan toch een andere club moet worden dan doe maar onze Rotterdamse vrienden.

En jij noemt jezelf Ajacied?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik gun het de ploeg die zo min mogelijk kans in de play offs CL maakt, zodat Ajax al dat geld gewoon krijgt. Ik geef alleen PSV als ze verdedigers kopen een kans in de voorronde CL.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Als Feyenoord de CL haalt ben ik niet ontevreden met al die talenten voor Oranje - het zal goed zijn hen eens aan echt topniveau te laten ruiken.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
(quote)

Jij had wel puntverlies van Vitesse verwacht dus?

Edit:

Film was bijna afgelopen, komt ons pap ineens m'n kamer binnen lopen met 't nieuws dat Vitesse 3-3 heeft gespeeld.

Film afgelopen, kijk op teletekst, ook nog eens na een 0-3 voorsprong! En 't mooiste is dat ze in de 95e de 3-3 om de oren kregen!

Eén nadeel natuurlijk. Mocht Ajax morgen een punt pakken is 't kampioen gezien 't programma van PSV en de confrontatie tussen Feyenoord en Vitesse.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

FC Bony.

Prachtig elftal dat Roda JC. Ze kunnen er stuk voor stuk geen klote van, maar wanneer ze gewoon lomp ballen in de zestien pompen, zijn ze levensgevaarlijk.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ze hebben bij Depor ook eindelijk door dat je af en toe moet winnen om niet te degraderen.

Vitesse .

En mocht Ajax géén kampioen worden, dan natuurlijk liever Vitesse dan Feyenoord of PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onaangenaam opvallend. gevaarlijk zijn ze enorm met dat gepomp maar voetballend heb ik zelden zoiets slechts gezien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
En jij noemt jezelf Ajacied?

Is gewoon een kwestie van wie ik het totaal niet gun, en dan zijn FC Jordania/Bony en de Eindhovense subsidieslurpers de zwakste schakels. Heb trouwens wel sympathie voor Feyenoord hoor, laat dat duidelijk zijn. I love a good comeback story (maar niet te goed).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente ook weer voor bij ADO. Niet verkeerd, laat ze maar een paar keer winnen. Zodat er in ronde 34 nog Twentse belangen zijn.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Was natuurlijk wel buitenspel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik zie geen Twentse belangen. Het is stuivertje wisselen met Utrecht tot de PO. Zeer kleine kans dat ze op schotafstand van Feyenoord staan in ronde 34.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Ik zie geen Twentse belangen. Het is stuivertje wisselen met Utrecht tot de PO. Zeer kleine kans dat ze op schotafstand van Feyenoord staan in ronde 34.

Ik heb het ook over plek 5. Dat kan eventueel een direct ticket toch betekenen?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Afhankelijk van de bekerwinnaar ja.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Kut Vitesse ook hé.

Nu wordt het weer linke soep voor AZ..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

Afhankelijk van de bekerwinnaar ja.

En dat is wanneer wie de beker wint? En waar moet PSV dan eindigen in de competitie?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

Nou, dan moet je club volgend weekend maar heel erg hun best doen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Kut Vitesse ook hé.

Morgen nog even door de mangel gaan tegen Utrecht en daarna wens ik jullie de volle buit!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En dat is wanneer wie de beker wint? En waar moet PSV dan eindigen in de competitie?

Bij winst voor PSV in de bekerfinale krijgt de nummer vijf een ticket voor de voorronde EL en nemen zij dus niet deel aan de play-offs.

Tenzij PSV zelf buiten de top vijf valt, maar dat gaat niet gebeuren.

Mocht AZ de beker winnen, dan speelt de nummer vijf play-offs.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Bij winst voor PSV in de bekerfinale krijgt de nummer vijf een ticket voor de voorronde EL en nemen zij dus niet deel aan de play-offs.

Tenzij PSV zelf buiten de top vijf valt, maar dat gaat niet gebeuren.

Mocht AZ de beker winnen, dan speelt de nummer vijf play-offs.

Haha, met een beetje humor kan je inbeelden dat PSV beter de bekerfinale die tussen ronde 32 en 34 is kan verliezen, want anders kan Twente nog wel eens grote belangen hebben in hun laatste potje

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hoppa, die rooie weer!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.