• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.133 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.856 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Plek twee is nou ook niet bepaald een garantie voor CL.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Voor ploegen als Feyenoord en Vitesse niet nee aangezien die vele moeilijke tegenstanders treffen dan PSV.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zeker, al weet ik niet hoe het precies zit met de coëfficiënt van PSV. Mogelijk ontlopen zij de grote jongens wel (wat Feyenoord en Vitesse sowieso niet gaat lukken), waardoor voor hen de kans op plaatsing wat groter is. Al heeft PSV zich op dit gebied ook in de eigen voet geschoten door het Europa League seizoen dit jaar te laten lopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dat dezerdagen ook voor PSV teveel ploegen zijn die wat maatjes te groot zijn. Zie PSV zich ook niet echt kwalificeren, en vraag me af of ze nou echt zoveel goede tegenstanders ontlopen.

edit; wat DMF zegt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

Mocht PSV ook nog plek twee mislopen (reële kans), dan ben ik wel heel benieuwd naar het PSV van volgend seizoen. Lens heeft al aangegeven bezig te zijn met zijn laatste jaar, Strootman gaat weer een jaar zonder Champions League vast ook niet met plezier tegemoet en Toivonen wil niet verlengen, dus moet wel verkocht worden om daar nog wat centen uit te halen. Van Bommel kan echt niet meer, dus die gaat waarschijnlijk stoppen. Mertens en Wijnaldum zullen wel blijven plakken, maar die helpen je ook niet veel verder. Hetzelfde geldt voor de achterste vier, waar ook flink geïnvesteerd moet worden. En waar gaan ze die centen vandaan halen zonder het bereiken van de Champions League? Ik ben benieuwd of de opbrengst van de verkochte spelers voldoende is om het elftal een broodnodige kwaliteitsinjectie te geven.

PSV moet doen wat ze al jaren terug hadden moeten doen, de jeugd eens inzetten. Het Feyenoord verhaal dus. Het moet op een bepaald moment gewoon.

Dump die verdedigers, minus Willems dan. Bouw lekker verder met een Locadia, Depay en noem ze op. Je zal van de zomer dan moeten verkopen en gericht moeten investeren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

Voor ploegen als Feyenoord en Vitesse niet nee aangezien die vele moeilijke tegenstanders treffen dan PSV.

Dat valt reuze mee, of kan reuze meevallen. Was dit seizoen ook niet het geval.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, maar het maakt het wel iets makkelijker voor Van Geel deze zomer. Vraag is echter of je types als Clasie echt wil houden...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van mij mag Clasie zo het vliegtuig naar Florence nemen. Zijn uitspraken inzake contractverlenging en zijn huidige spel rieken toch flink naar dat ie het wel prima vind zo. Waarom zou je nog inzet tonen.

Hopen op plek twee en het zal het een en ander vermakkelijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Eigenlijk kan je aan het aantal nederlagen ook al zien wie er constant is en wie niet. Ajax 2, PSV 8. Maar even verder kijken, Vitesse 5 en Feyenoord 6. Vind ik voor Feyenoord ook vrij veel. Als ik net doe alsof de titel naar Ajax gaat, dan is de strijd voor plek 2 wel erg spannend. Al kan die na volgende week ook al beslist zijn, mocht Vitesse winnen in de Kuip. De potjes daarna gaan zij namelijk gewoon winnen tegen de laagvliegers. Feyenoord heeft dus nog 1 kans. Als ze winnen, dan geef ik Feyenoord de meeste kans. PSV gaat het niet halen denk ik, met AZ en Twente uit. En Groningen is ook nu in vorm gekomen.

Bizar trouwens dat Twente de minst gepasseerde achterhoede heeft, maar wel treurig 5de staat.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Eigenlijk kan PEC Zwolle dan nog Europa in, ze staan maar zes punten achter .

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

AZ kan het potje volgende week rustig laten lopen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

DMF schreef:

Mocht PSV ook nog plek twee mislopen (reële kans), dan ben ik wel heel benieuwd naar het PSV van volgend seizoen. Lens heeft al aangegeven bezig te zijn met zijn laatste jaar, Strootman gaat weer een jaar zonder Champions League vast ook niet met plezier tegemoet en Toivonen wil niet verlengen, dus moet wel verkocht worden om daar nog wat centen uit te halen. Van Bommel kan echt niet meer, dus die gaat waarschijnlijk stoppen. Mertens en Wijnaldum zullen wel blijven plakken, maar die helpen je ook niet veel verder. Hetzelfde geldt voor de achterste vier, waar ook flink geïnvesteerd moet worden. En waar gaan ze die centen vandaan halen zonder het bereiken van de Champions League? Ik ben benieuwd of de opbrengst van de verkochte spelers voldoende is om het elftal een broodnodige kwaliteitsinjectie te geven.

Bedankt voor het opbeurende verhaal

Zelfs met de gemeentepoen geen kampioen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Bedankt voor het opbeurende verhaal

Zelfs met de gemeentepoen geen kampioen

Zeg ken jij PSV, PSV, PSV.

Zeg ken jij PSV, daar helpt de stad een eindje mee.

Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen.

Ze worden, ze worden, ALWEER GEEN KAMPIOEN!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nou, het seizoen zit erop. Normaal zeg ik dat rond november, nu in april, dus het valt allemaal mee.

Op naar het volgende seizoen!

Gelukkig hebben jullie Olli nog. Wel triest die kampioenkoorts bij jullie laatst hehe Beetje voorbarig achteraf gezien

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gelukkig hebben jullie Olli nog. Wel triest die kampioenkoorts bij jullie laatst hehe Beetje voorbarig achteraf gezien

Olifant, snuit, blaast en uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vooral ook jammer voor Blijdorp. Zoveel sympathieker dan Aegon met hun woekerpolissen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Blijdorp heeft toch heel wat reclame en goodwill gekweekt met de shirtnaam? Dat lijkt me een succesvol project. Ook erg goed, zulke dierentuinen gun ik wel hun succes.

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

Nou moet ik zeggen dat ik als Arnhemmer (EO) het nu toch wel erg spannend vind worden

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat grappig die gefrustreerde Basken

Messi 43 - Ronaldo 31 (+2)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Haha van Hooijdonk wil een nieuwtje melden. van Bommel stopt dus waarschijnlijk.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lachwekkend

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Macmanus schreef:

Haha van Hooijdonk wil een nieuwtje melden. van Bommel stopt dus waarschijnlijk.

En Watersnood is er behoorlijk pissig over dat hij het zegt.

Laatste geluidsfragment van de uitzending tijdens het van tafel gaan ´Dit vind ik niet niet netjes van je Pierre´

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

Zou wel hilarisch zijn als hij niet zou stoppen. Hij kan het nu al echt niet meer belopen tegen de betere ploegen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Wat een hoop humor dit weekend. Zag net ook voor het eerste de 1-1 bij Feyenoord En dat eigen doelpunt bij Utrecht. Boft die even dat het 6-0 werd.

@A&L: Is ook niet zulk groot nieuws inderdaad. Helemaal voor zo een speler moet je stoppen als je het fysiek niet meer aankan. Maar het kwam echt over als dat Pierre zo graag een nieuwtje wou vertellen maar het nergens kon vertellen en het dan maar snel voor de afloop deed.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Van Bommel is done na dit seizoen, daar had ik geen Piere voor nodig om dat te vertellen. Van Halst maakte er een mooie analyse over, hoe hij compleet is gesloopt door Eriksen (alweer).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

@A&L: Is ook niet zulk groot nieuws inderdaad. Helemaal voor zo een speler moet je stoppen als je het fysiek niet meer aankan. Maar het kwam echt over als dat Pierre zo graag een nieuwtje wou vertellen maar het nergens kon vertellen en het dan maar snel voor de afloop deed.

Las net dat het schijnt te kloppen en dat hij al spelers aan het benaderen is voor zijn afscheidswedstrijd. Dan is het wel sneu van Pierre van Hooijdonk (sowieso een nare kerel) om het nu al te verklappen. Ik dacht dat hij het idee had, maar schijnbaar weet hij het gewoon zeker. Buiten dat wel een verstandige keuze van Bommeltje, heeft dit seizoen heel weinig gebracht als VOETBALLER. Als leider deed hij het nog wel oke.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Het was weer een fijne voetbaldag..

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Las net dat het schijnt te kloppen en dat hij al spelers aan het benaderen is voor zijn afscheidswedstrijd.

Völler, Matthäus, Effenberg, Müller, Kahn en Schweinsteiger hebben al toegezegd.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

PSV hoopte natuurlijk op een Cocu scenario maar niet elke oude speler is een gerantie voor succes. Helemaal als de rest van het elftal ook 100x slechter is dan toen. Dan moet je als oude speler jezelf ook nog eens de pleuris lopen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bommeltje, heeft dit seizoen heel weinig gebracht als VOETBALLER. Als leider deed hij het nog wel oke.

Yeah, maar als je jezelf als leider profileert moet je ook wel als voetballer het verschil maken. Waarom zou je in godsnaam naar iemand luisteren of respect hebben (in bijvoorbeeld een wedstrijd als vandaag) wanneer de directe man van je ''leider'' bij alle drie de goals betrokken is. Tevens gaf Mark nog een mooie assist aan Kolbeinn.

Vorige week tegen Willem2 was het ook weer zijn man die scoorde, en de week daarvoor tegen Roda was het lachen gieren brullen met de voetballer Mark.

Nee, respect en leiderschap moet je afdwingen met je voeten en niet met een grote mond en een indrukwekkend CV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.