• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.124 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.697 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

LOL

Snel de ruitjes eruit halen!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En Pieters is de linksback voor het Nederlands elftal?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat dramatisch verdedigd zeg.....

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Whahaha. Moet wel zeggen dat dit een heerlijke pot moet zijn voor de neutrale toeschouwer. Ajax leek overal de verkeerde beslissing te maken(lees: slordig), maar gelukkig een gouden wissel van Frankie! Heerlijke aanvallende(lees: niet laffe) wissel van Frankie.

Amsterdamse bluf!

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Pietersje maar efkes wisselen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Die Pieters laat zich ongelooflijk makkelijk afbluffen zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Komop boys! Ik hou het niet meer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou Ajax is vrijwel zeker van het kampioenschap. Strijd voor plek twee blijft spannend. Wel een zwaar kut weekend. Jammer ook dat de titelstrijd al gestreden is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feli Ajacieden, de schaal is weer van ons !

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Wat is PSV sleeeeecht! Gewoon nog erg matig van Ajax dat ze het niet eerder af maken. Maar dit is natuurlijk prachtig! Met 1 been kampioen.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Siem de Jong. Ik heb het gezegd. Belangrijkste speler aan kant van Ajax. Alle Ajax fans hier alvast gefeliciteerd met het officieuze kampioenschap .

Feyenoord moet zich vol richten op plek twee. Ik heb het gevoel dat dat wel gaat wel lukken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beste verjaardagscadeau ooit! Zo terecht, zo goed. Adieu herr Bommel en Advocaat; mission failed.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Als we bij PSV kunnen winnen dan moet thuis tegen Heerenveen ook wel te doen zijn...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik had vandaag geen slecht gevoel, maar als je zo kinderlijk de tegendoelpunten weggeeft, ga je toch denken 'het zal toch niet?'. Met name omdat PSV ontzettend slecht was (waarom niet afjagen, druk zetten, afbluffen?). Die 2-3 is natuurlijk lachwekkend, maar wel dik verdiend en mooi omdat de 2-2 buitenspel was. Nu nog vier wedstrijden de concentratie vast weten te houden alsjeblieft!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Krijg het bijna niet mijn bek uit, maar gefeliciteerd aan alle figuren die wat hebben met die club.

AZ moet nou eigenlijk evengoed nog PSV laten winnen volgende week, want AZ gaat Europa in als PSV tweede eindigt.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Lefgozer schreef:

AZ moet nou eigenlijk evengoed nog PSV laten winnen volgende week, want AZ gaat Europa in als PSV tweede eindigt.

Nee joh, lekker de lijn van die 6-0 doortrekken

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ik denk dat AZ gewoon die beker gaat pakken hoor tegen dit PSV.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een ding, Joenne kan nergens over klagen vandaag Geen discutabele treffers of niet gegeven pingels. En als er iemand recht had op een pingel was het Schone wel.

Nu volgende week winnen thuis tegen Heerenveen en dan geloof ik het wel met nog drie wedstrijden te gaan. Zou toch zo lekker zijn als we vrijdag winnen en dan met een gat van 8/9 punten gaan kijken wat AZ-PSV en Feyenoord-Vitesse gaat worden met nog drie duels te gaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

PSV gaat sowieso nog veel punten verspelen en Feyenoord wint thuis van Vites. Nee die schaal is wel binnen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wat een zuur weekend.

Overigens mogen de knulletjes wel even in de spiegel kijken want als meneer Clasie, Vilhena, Indi, De Vrij en de rest van die rukkers klaar denken te zijn voor het buitenland kan ik ze wel even wakker maken. Verder dan wat interesse uit de Zwiterse competitie zal er niet zijn denk ik.. Wat een ontzettende droeftoeters zeg. Kleuters. Koekebakkers. Lapzwansen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Man of the Match

Frankie the Boer.

Wat een wissel bij de 2-2,

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Materny schreef:

Een ding, Joenne kan nergens over klagen vandaag Geen discutabele treffers of niet gegeven pingels. En als er iemand recht had op een pingel was het Schone wel.

Lens stond buitenspel op het moment dat Mertens die vrije bal nam Maar het is de grens vergeven dat hij het niet zag, vind het geen blunder.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Materny schreef:

Beste verjaardagscadeau ooit! Zo terecht, zo goed. Adieu herr Bommel en Advocaat; mission failed.

Jarig? Gefeliciteerd x 2 hehe

Wat een godsheerlijke kampioenswissel(!!!!!!!!!!!!!!!!) van Frankie. Geen enkele trainer zou hier uit bij PSV vlak na zo'n 2-2 aanvallend gaan wisselen. Frankie doet het gewoon en het loont direct.

Dit is nou typisch Ajax Amsterdam en Frank de Boer. De reden waarom hij 3x op rij kampioen wordt

Maarre, zelden heb ik het gevoel gehad dat onze spelers 1 op 1 duels voorin zo makkelijk zouden winnen. Elk duel werd een verdediger gewoon te kijk gezet. Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Pieters...wat een lachertjes zeg. Let er niet vaak op, maar het was vandaag wel schrijnend zeg. Alleen Waterman heeft ervoor gezorgd dat het geen afslachting werd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

stfuympos schreef:

Man of the Match

Frankie the Boer.

Wat een wissel bij de 2-2,

Aan een goed stel ballen geen gebrek. Frank Verdient gewonnen vandaag. Wel onnodig spannend. Oef, pracht van een weekend... op naar de titel!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goede stap gezet, maar ik ga nog niet posten dat we er al zijn. Mocht de bal vrijdag niet willen rollen (Heerenveen blijft een sterke ploeg) sta je misschien weer op 2 en 3 punten met nog o.a. 2 uitduels te gaan. Vrijdag winnen en dan geloof ik het wel.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Jullie mogen eerder Advocaat becomplimenteren met zijn gouden wissels Pieters

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

Hij was vandaag wel heel rustig op de bank leek me zo. Dit moet echt pijnlijk zijn voor heel PSV, in het jubileumjaar op zoveel fronten teleurstelling. Misschien volgend jaar eens proberen de EL te laten lopen,, ow wacht...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Aguero Jezus mina, minstens 10 wedstrijden schorsing. Wat een mafklapper

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Maar PSV, wat nu? Eerst maar eens een capabele TD, die óók oog heeft voor verdedigers, aanstellen denk?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Montorsi schreef:

Willems deed het niet veel beter. Dat moment dat hij te kijk werd gezet door Schöne en hij daarna die wilde tackle uitvoerde Helaas wel in de grond waardoor het geen penalty was. Het was echt drie maal niks. Geen enkele verdediger van PSV haalt een voldoende vandaag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.