- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En Pieters is de linksback voor het Nederlands elftal?

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Whahaha. Moet wel zeggen dat dit een heerlijke pot moet zijn voor de neutrale toeschouwer. Ajax leek overal de verkeerde beslissing te maken(lees: slordig), maar gelukkig een gouden wissel van Frankie! Heerlijke aanvallende(lees: niet laffe) wissel van Frankie.
Amsterdamse bluf!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Die Pieters laat zich ongelooflijk makkelijk afbluffen zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou Ajax is vrijwel zeker van het kampioenschap.
Strijd voor plek twee blijft spannend. Wel een zwaar kut weekend. Jammer ook dat de titelstrijd al gestreden is. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feli Ajacieden, de schaal is weer van ons !
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Wat is PSV sleeeeecht! Gewoon nog erg matig van Ajax dat ze het niet eerder af maken. Maar dit is natuurlijk prachtig! Met 1 been kampioen.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Siem de Jong. Ik heb het gezegd. Belangrijkste speler aan kant van Ajax. Alle Ajax fans hier alvast gefeliciteerd met het officieuze kampioenschap
.
Feyenoord moet zich vol richten op plek twee. Ik heb het gevoel dat dat wel gaat wel lukken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beste verjaardagscadeau ooit! Zo terecht, zo goed. Adieu herr Bommel en Advocaat; mission failed. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Als we bij PSV kunnen winnen dan moet thuis tegen Heerenveen ook wel te doen zijn...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik had vandaag geen slecht gevoel, maar als je zo kinderlijk de tegendoelpunten weggeeft, ga je toch denken 'het zal toch niet?'. Met name omdat PSV ontzettend slecht was (waarom niet afjagen, druk zetten, afbluffen?). Die 2-3 is natuurlijk lachwekkend, maar wel dik verdiend en mooi omdat de 2-2 buitenspel was. Nu nog vier wedstrijden de concentratie vast weten te houden alsjeblieft!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Krijg het bijna niet mijn bek uit, maar gefeliciteerd aan alle figuren die wat hebben met die club.
AZ moet nou eigenlijk evengoed nog PSV laten winnen volgende week, want AZ gaat Europa in als PSV tweede eindigt.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
AZ moet nou eigenlijk evengoed nog PSV laten winnen volgende week, want AZ gaat Europa in als PSV tweede eindigt.
Nee joh, lekker de lijn van die 6-0 doortrekken 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ik denk dat AZ gewoon die beker gaat pakken hoor tegen dit PSV.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een ding, Joenne kan nergens over klagen vandaag
Geen discutabele treffers of niet gegeven pingels. En als er iemand recht had op een pingel was het Schone wel.
Nu volgende week winnen thuis tegen Heerenveen en dan geloof ik het wel met nog drie wedstrijden te gaan. Zou toch zo lekker zijn als we vrijdag winnen en dan met een gat van 8/9 punten gaan kijken wat AZ-PSV en Feyenoord-Vitesse gaat worden met nog drie duels te gaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV gaat sowieso nog veel punten verspelen en Feyenoord wint thuis van Vites. Nee die schaal is wel binnen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat een zuur weekend.
Overigens mogen de knulletjes wel even in de spiegel kijken want als meneer Clasie, Vilhena, Indi, De Vrij en de rest van die rukkers klaar denken te zijn voor het buitenland kan ik ze wel even wakker maken. Verder dan wat interesse uit de Zwiterse competitie zal er niet zijn denk ik.. Wat een ontzettende droeftoeters zeg. Kleuters. Koekebakkers. Lapzwansen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Man of the Match
Frankie the Boer.
Wat een wissel bij de 2-2, 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Een ding, Joenne kan nergens over klagen vandaag
Geen discutabele treffers of niet gegeven pingels. En als er iemand recht had op een pingel was het Schone wel.
Lens stond buitenspel op het moment dat Mertens die vrije bal nam
Maar het is de grens vergeven dat hij het niet zag, vind het geen blunder.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Beste verjaardagscadeau ooit! Zo terecht, zo goed. Adieu herr Bommel en Advocaat; mission failed.
Jarig? Gefeliciteerd x 2 hehe 
Wat een godsheerlijke kampioenswissel(!!!!!!!!!!!!!!!!) van Frankie. Geen enkele trainer zou hier uit bij PSV vlak na zo'n 2-2 aanvallend gaan wisselen. Frankie doet het gewoon en het loont direct.
Dit is nou typisch Ajax Amsterdam en Frank de Boer. De reden waarom hij 3x op rij kampioen wordt 
Maarre, zelden heb ik het gevoel gehad dat onze spelers 1 op 1 duels voorin zo makkelijk zouden winnen. Elk duel werd een verdediger gewoon te kijk gezet. Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Pieters...wat een lachertjes zeg. Let er niet vaak op, maar het was vandaag wel schrijnend zeg. Alleen Waterman heeft ervoor gezorgd dat het geen afslachting werd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Aan een goed stel ballen geen gebrek. Frank
Verdient gewonnen vandaag. Wel onnodig spannend. Oef, pracht van een weekend... op naar de titel!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goede stap gezet, maar ik ga nog niet posten dat we er al zijn. Mocht de bal vrijdag niet willen rollen (Heerenveen blijft een sterke ploeg) sta je misschien weer op 2 en 3 punten met nog o.a. 2 uitduels te gaan. Vrijdag winnen en dan geloof ik het wel.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Jullie mogen eerder Advocaat becomplimenteren met zijn gouden wissels Pieters 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij was vandaag wel heel rustig op de bank leek me zo. Dit moet echt pijnlijk zijn voor heel PSV, in het jubileumjaar op zoveel fronten teleurstelling. Misschien volgend jaar eens proberen de EL te laten lopen,, ow wacht...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Aguero
Jezus mina, minstens 10 wedstrijden schorsing. Wat een mafklapper 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar PSV, wat nu? Eerst maar eens een capabele TD, die óók oog heeft voor verdedigers, aanstellen denk?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Willems deed het niet veel beter. Dat moment dat hij te kijk werd gezet door Schöne en hij daarna die wilde tackle uitvoerde
Helaas wel in de grond waardoor het geen penalty was. Het was echt drie maal niks. Geen enkele verdediger van PSV haalt een voldoende vandaag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.