- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het was vooral mooi omdat het intelligent en functioneel was. Maar laten we niet elke actie zo overdreven ophemelen. Hij had alleen achter zich 2 spelers, voor hem niet. Dus er was wel ruimte.
Sorry, maar als Eriksen dit had gedaan, had je die actie hier 10 x geplaatst. Vanuit alle cameraposities.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind ik een overhypte speler, maar wel iemand met een individuele actie en met dreiging. Zo iemand zoeken ze wel ja.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sorry, maar als Eriksen dit had gedaan, had je die actie hier 10 x geplaatst. Vanuit alle cameraposities.
Ik verwacht van Iniesta iets meer dan van Eriksen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die zal het wel gaan worden idd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik verwacht van Iniesta iets meer dan van Eriksen.
Die actie laat precies zien waarom Iniesta zo weergaloos is. Een typische actie van 'm. Niet kiezen voor de makkelijkste weg, en met zó'n perfecte voetbeweging 2 man het bos in sturen en zich (half) vrij spelen voor de goal. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet zo overdrijven. Best leuk gedaan, maar echt geen krankzinnig mooie actie ofzo.
Let's agree to disagree dan, want ik vond het een regelrechte jawdropper.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die actie laat precies zien waarom Iniesta zo weergaloos is. Een typische actie van 'm. Niet kiezen voor de makkelijkste weg, en met zó'n perfecte voetbeweging 2 man het bos in sturen en zich (half) vrij spelen voor de goal.
Het was juist de makkelijkste weg, iets anders ging ook bijna niet. En het was knap hoor, daar niet van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Buitenkantje rechts op de vierkante postzegel, idd een klassiekertje. Schot wel wat wild.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ben ik de enige die Tom een verschrikkelijke vent vind?
Die man komt serieus nooit uit z'n woorden.
Geef mij die Toine maar.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toine en Tom zijn allebei top. De beste sportpresentatoren van Nederland.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, die vragen van Toine aan Pique 
I em vrom ze nedderlands so... how dit zjoe leik ze Dutsj revveree?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wedstrijd niet gezien, maar wel de zielige vertoning in de studio. Manmanman. Het ging alleen maar over Messi en ze hadden het over hem (vooral Cheque) alsof het hun eigen zoon is.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Geef mij die Toine maar.
"Twee landen met verschillende nationaliteiten."
Tuurlijk, Tom!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, die vragen van Toine aan Pique 
I em vrom ze nedderlands so... how dit zjoe leik ze Dutsj revveree?
Op de schaal van Pfaff bij Bayern was dit nog best goed.
Het was alleen weer een interview waar je geen reet mee kan. Spelers oefenen geloof ik de perspraatjes van te voren. Nooit eens een prikkelende opmerking.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Op de schaal van Pfaff bij Bayern was dit nog best goed.
Het was alleen weer een interview waar je geen reet mee kan. Spelers oefenen geloof ik de perspraatjes van te voren. Nooit eens een prikkelende opmerking.
Is ook niet gek. Als iemand een keer wat opmerkelijks zegt staan de media/fans/of wie dan ook op de achterste benen en moet je een week weer van alles gaan uitleggen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is ook niet gek. Als iemand een keer wat opmerkelijks zegt staan de media/fans/of wie dan ook op de achterste benen en moet je een week weer van alles gaan uitleggen.
Is wel leuker 
Nu krijg je dat gezwets dat het goed voor de club Barcelona is en dat Kuipers net als spelers fouten maakt, maar dat hij wel goed floot. Wauw. En daar stuurt de NOS dan een dure medewerker voor heen.
Beter slaan ze dit soort nutteloze praatjes over.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die vraag (buiten de Schaal van Pfaff) is toch om te huilen?
Pique had moeten zeggen: I liked him better when he gave us the two free penalties that beat Milan.
Toine gaat zo vast aan Ancelotti vragen of VdWiel lekker inviel... becoss eye em vrom ze nedderlends.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Wedstrijd niet gezien, maar wel de zielige vertoning in de studio. Manmanman. Het ging alleen maar over Messi en ze hadden het over hem (vooral Cheque) alsof het hun eigen zoon is.
Goed dat je de 1ste helft niet heb gezien, toen werd er wel 20 keer een shot van Messi genomen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Geef mij die Toine maar.
Tom
Met z'n kaartjes altijd moeilijk in de hand. Zelfs van een autocue lezen is nog te moeilijk voor hem. Geen feitenkennis verder en kan niet improviseren. Toine vind ik aardig, maar vooral goed op de radio.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die vraag (buiten de Schaal van Pfaff) is toch om te huilen?
Pique had moeten zeggen: I liked him better when he gave us the two free penalties that beat Milan.
Toine gaat zo vast aan Ancelotti vragen of VdWiel lekker inviel... becoss eye em vrom ze nedderlends.
Wel een beetje triest die bewijsdrang. Waarom zou je in godsnaam een speler interviewen over de scheidsrechter die niets noemenswaardigs(wat te prijzen valt) heeft gedaan tijdens de wedstrijd.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Halve finalisten:
Barcelona
Bayern München
Real Madrid
Dortmund
Kijk er nu al naar uit
.
Naomi!

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De vier have finalisten die wij voorspelden, maar laten we eerlijk wezen: Barca en Dortmund hadden het een stuk lastiger dan we op voorhand dachten. Dus in die zin heeft Naomi toch een beetje gelijk gekregen.
Barca, Real en Dortmund mogen van mij de CL winnen, Bayern niet. Laat alleen die nou juist de meeste indruk maken.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Qua sympathie en eerlijk beleid winnen de Duitse clubs het (als je er nuchter en onbevooroordeeld naar kijkt) natuurlijk met gemak van alle andere clubs die zo ver komen in de CL.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Laat je hun oorlogsverleden in deze meetellen, dan.........
Laten de halve finales maar 2 Duits-Spaanse ontmoetingen worden.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Haha ja
Maar eigenlijk is het best knap dat in het hedendaagse voetbal met al die oliesjeiks gewoon nog normale, Duitse voetbalclubs zo ver komen door goed en verstandig beleid. 100x meer sympathie voor dan al die andere clubs eigenlijk.
Dit staat verder los van andere persoonlijke voorkeuren, want die Duitse clubs boeien met verder ook niet zo.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Natuurlijk is het knap, maar Bayern en Dortmund hebben nou ook weer niet de kleinste begrotingen in Europa, to say the least.
Mijn sympathie ligt zeker bij Dortmund, omdat die gewoon aantrekkelijk voetbal spelen en een fantastische achterban hebben.
Eerst zondag maar. Spoiler: Winnen we in Eindhoven, dan is de titel de onze. WIJ ZIJN AJAX. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Tuurlijk hebben ze niet de kleinste begrotingen, maar dat komt omdat het Duitse voetbal floreert. Er zijn gigantisch veel fans, veel achterban vanuit het bedrijfsleven en de televisiegelden liggen sky high. Allemaal factoren die zorgen voor de gezondste(?) voetbalcompetitie in (West) Europa. Dan vind ik die hoge begrotingen ook wel gerechtvaardigd.
Maarre over zondag: WZAWZDB!!
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goed dat je de 1ste helft niet heb gezien, toen werd er wel 20 keer een shot van Messi genomen.
De regie vanuit Catalonie is daar verantwoordelijk voor, kunnen wij ons alleen maar in schikken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Regie in Spanje is sowieso een verschrikking. Waar is een Martijn Lindenberg?
En Ajax zat eigenlijk dus gewoon bij twee halve finalisten in de poule. Geen wonder dat je soms wordt weggespeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.