• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.124 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.697 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het is niet echt een hoogstaande tweede helft, Mal-Dor...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

Frustrerende match voor een Dortmund-fan. Hier moet je natuurlijk altijd winnen met enkele doelpunten verschil. 0-0 is dan een erg slechte uitslag. Hopelijk missen ze in de terugmatch niet opnieuw 5-6 open kansen op onbegrijpelijke wijze... Over het spel ben ik wel tevreden tot de 65e minuut ofzo. Daarna was het heel wat minder.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat zo'n commentator van de NOS nou niet doorheeft dat Ramos met opzet bij 3-0 in blessuretijd een kaartje pakt om de return te missen En dan na 16 herhalingen nog schreeuwen dat Benzema duwde voor de 2-0, manmanman En Cheque 'ik haat Real' van Geld heeft ook weer een slechte avond in Bernabeu, ik denk niet dat kleine Wesley vanavond op z'n knie wil zitten.

Wat een goaltje weer van Ronnie trouwens he, stiffie met z'n linker alsof het een trainingspotje is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg verheugd met het feit dat Malaga de 0 houdt. Naar Dortmund gaan wordt al pittig genoeg maar een uitdoelpunt kan dodelijk zijn. Enorm sterke troef voor malaga. Ik geloof ook wel dat Pellegrini met een tactisch plan op de proppen komt. Tegenvallende tweede helft overigens.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

otherfool schreef:

Dat zo'n commentator van de NOS nou niet doorheeft dat Ramos met opzet bij 3-0 in blessuretijd een kaartje pakt om de return te missen En dan na 16 herhalingen nog schreeuwen dat Benzema duwde voor de 2-0, manmanman En Cheque 'ik haat Real' van Geld heeft ook weer een slechte avond in Bernabeu, ik denk niet dat kleine Wesley vanavond op z'n knie wil zitten.

Wat een goaltje weer van Ronnie trouwens he, stiffie met z'n linker alsof het een trainingspotje is

Ik zei hier precies hetzelfde. Is natuurlijk gewoon slim om die uitwedstrijd te skippen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Uiteraard. Ramos is hier scherp genoeg voor.

Sterke match trouwens weer van Varane. Wat een talent is dat zeg.!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Mooi zo. Het is dan wel voorspelbaar maar gelukkig gaan wel gewoon de beste teams van Europa door. Je ziet wel dat als je een wat gunstigere loting hebt je de kwart finales best kunt halen als NL club. Even machteloos als Ajax dit Gala.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ah lekker. Ik zei dat ik 2-0 had bij Real maar het blijkt dat ik ook 3-0 had! Netjes!

En gelijkspelletje Dortmund voorspeld. Wel 1-1.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een kansen heeft dat Dortmund gehad, tjongejonge.

Zou wel wat zijn zeg, 2 Spaanse en 2 Duitse in de halve finale. Alleen Dortmund is nog niet zeker, de rest wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wanneer zijn de returns gespeeld dan?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kom op man.

Real Madrid is door.

Barcelona wint thuis met gemak. Ze scoren sowieso één keer wat betekent dat PSG er 2 moet maken. Dat gaat echt nooit gebeuren.

Bayern Munchen is nu wel gewaarschuwd met Arsenal in 't achterhoofd en scoort echt wel een keer bij Juventus en dan moeten ze d'r 4 maken en dan is dus alleen Dortmund nog niet gespeeld.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Wesley in Oranje o oh ooh? Of toch niet A&L? Laat weer eens zien dat hij niet op niveau zit (en waarschijnlijk niet komt).

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Chucky92 schreef:

Wesley in Oranje o oh ooh? Of toch niet A&L? Laat weer eens zien dat hij niet op niveau zit (en waarschijnlijk niet komt).

Ach ja, hij was anders ondanks zijn tobbende vorm doorheen het jaar wel de enige die in vorm was en er voor ging op het EK, dus het kan maar zo. Maar wat er verder met hem is gebeurd sinds die zomer van 2010.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

otherfool schreef:

Dat zo'n commentator van de NOS nou niet doorheeft dat Ramos met opzet bij 3-0 in blessuretijd een kaartje pakt om de return te missen

Dat was inderdaad een beetje dom.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Vandaar dat Dortmund 4/6 haalde tegen Real en in beide matchen duidelijk de betere was.

. Thuis was Real in ieder geval veel en veel beter.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Halve finalisten:

Barcelona

Bayern München

Real Madrid

Dortmund

Kijk er nu al naar uit . Ligt de loting vast of moet die na de kwartfinales nog getrokken worden?

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Grappig dat mensen al zo zeker zijn van de uitkomst van de kwartfinales. Enkel van Real Madrid weet je praktisch 100% zeker dat ze door zijn.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Een beetje voorbarig, maar wel logisch.

Real is door, Bayern geeft het in Turijn echt niet weg, PSG zie ik niet winnen in Barcelona, alleen Malaga zou kunnen stunten, want een 0-0 thuis is geen 'slecht gelijkspel'.

Puur kijkend naar het voetbal, hoop ik wel dat Dortmund doorgaat. Heerlijke ploeg om aan het werk te zien.

Dortmund - Real als finale heeft mijn voorkeur.

Zover ik weet is het een vrije loting.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Als bovenstaande 4 ploegen daadwerkelijk doorgaan maakt het me niet uit wie de finale speelt.

Spaans onderonsje

Duits onderonsje

En dan de andere combinaties

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1438 stemmen

Duits onderonsje zit ik nu persoonlijk toch niet op te wachten

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Laat Real het maar pakken kan meneertje fijn naar engeland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

Een beetje voorbarig, maar wel logisch.

Real is door, Bayern geeft het in Turijn echt niet weg, PSG zie ik niet winnen in Barcelona, alleen Malaga zou kunnen stunten, want een 0-0 thuis is geen 'slecht gelijkspel'.

Puur kijkend naar het voetbal, hoop ik wel dat Dortmund doorgaat. Heerlijke ploeg om aan het werk te zien.

Dortmund - Real als finale heeft mijn voorkeur.

Zover ik weet is het een vrije loting.

Ja, want zekerheid is een gegeven in sport. Uitgaan van Real ok, maar de rest ligt gewoon nog open. Onvoorstelbaar die voorbarigheid.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Als het allemaal zo simpel was had ik wel menig totootje gewonnen idd..

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nee, logische voorbarigheid. Je kijkt naar de heenresultaten, de teams, je neemt een stukje kansberekening daar in mee, je laat je gevoel meespelen en..... je komt tot deze 4 teams.

Feyenoord - VVV Venlo is morgen inderdaad geen zekerheidje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voorbarigheid is nooit logisch, eerder een gebrek aan inzicht.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Onvoldoende grond voor logische onderbouwing (in jouw visie), maar de voorbarigheid in deze is begrijpelijk. Dat moet jij toch ook wel zien.

Heeft niets te maken met een gebrek aan inzicht.

We logisch dat jij tegen de stroom inzwemt

De kans dat Bayern doorgaat t.o.v. Juve is op dit moment gewoon groter.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nou dan: speciaal voor Naomi:

de halve finalisten:

PSG

Juventus

Real Madrid (toch een zekerheidje?)

Malaga

Deze voorspelling lijkt me eerder een gebrek aan inzicht, maar goed, wie ben ik?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik geef alleen aan dat het nog niet gespeeld is. Flauw repliek.

gillie24 schreef:

Onvoldoende grond voor logische onderbouwing, maar de de voorbarigheid in deze is begrijpelijk.

Heeft niets te maken met een gebrek aan inzicht.

De kans dat Bayern doorgaat t.o.v. Juve is op dit moment gewoon groter.

Juist is groter, dat is nog wel eens iets anders dan volstrekt kansloos zijn. Wat mij betreft wel een gebrek aan inzicht. Gaat nergens over natuurlijk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij kan er volgens mij gewoon niet tegen dat we Juventus afschrijven.

Maar na die vernedering in Munchen waar 't met gemak 5-0 kon zijn lijkt me dat volstrekt logisch.

1 goal voor Bayern en 't is 4x scoren voor Juventus.

Oke, van Barcelona had ook niemand het meer verwacht maar dat is een klasse apart en Milan is 2 klasses zwakker dan Bayern.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.