- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bayern heeft er nog geen in liggen in Turijn hoor
. Zucht, ik ga bij mijn volgende date maar lekker over voetbal lullen, ik weet zeker dat ik dan zinnigere dingen hoor
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik geef alleen aan dat het nog niet gespeeld is. Flauw repliek.
Juist is groter, dat is nog wel eens iets anders dan volstrekt kansloos zijn. Wat mij betreft wel een gebrek aan inzicht. Gaat nergens over natuurlijk.
Flauwe repliek? Met krachttermpjes als gebrek aan inzicht gooien getuigt ook niet van een sterke argumentatie. Beetje tegendraads doen ben je niet vies van natuurlijk, weet ik ook wel.
Uiteraard moeten de terugwedstrijden nog gespeeld worden, maar ik zie het Bayern niet uit handen geven in Turijn, PSG niet winnen in Camp Nou en als Dortmund wat meer trefzeker is zie ik Malaga daar ook niet winnen.
Zo dan: wat meer nuance 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
@NW
Je zegt zelf dat Malaga met de 0-0 een sterke troef heeft.
Dan ben je zelf toch ook voorbarig?!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon een aanname, ik veronderstel niks wat betreft het resultaat. Ik weet als geen ander dat niets zeker is in de sport. Daar heb ik te veel sportervaring voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Flauwe repliek? Met krachttermpjes als gebrek aan inzicht gooien getuigt ook niet van een sterke argumentatie. Beetje tegendraads doen ben je niet vies van natuurlijk, weet ik ook wel.
Uiteraard moeten de terugwedstrijden nog gespeeld worden, maar ik zie het Bayern niet uit handen geven in Turijn, PSG niet winnen in Camp Nou en als Dortmund wat meer trefzeker is zie ik Malaga daar ook niet winnen.
Zo dan: wat meer nuance
Ik doe inderdaad vaak dwars omdat ik nooit snel iets veronderstel, waar velen dat wel doen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Nee nee nee niet naar FCT.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Naomi Watts zijn echte naam is niet voor niets Gilles Zalm! 
(En Nee, ikzelf heet geen Gilles. Mijn dochter heet Gillian, roepnaam Gillie)
Ajax wordt kampioen!
Aanname, veronderstelling, resultaat en werkelijkheid! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Gewoon een aanname, ik veronderstel niks wat betreft het resultaat. Ik weet als geen ander dat niets zeker is in de sport. Daar heb ik te veel sportervaring voor.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
VVV is in ieder geval niet kansloos! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
De bal is immers rond, 11 tegen 11 en alle clichés van McClaren! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Henk ten Cate trouwens naar Sparta tot 't einde van het seizoen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Goede reden om ook te stoppen met zijn 'analysewerk' bij sport1.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Is geloof ik niet meer zo goed als toen bij PSV he?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ach ja, hij was anders ondanks zijn tobbende vorm doorheen het jaar wel de enige die in vorm was en er voor ging op het EK, dus het kan maar zo. Maar wat er verder met hem is gebeurd sinds die zomer van 2010.
Hij heeft wel geteld een goede wedstrijd gespeeld dat toernooi, Denemarken. Tegen Duitsland en Portugal had hij ook niks te vertellen. Ik weet echt niet hoe mensen erbij komen dat in 2012 een goed toernooi heeft gespeeld.
Trouwens, mag niet hopen dat Malaga ook nog doorgaat. Dan hebben wij drie Spaanse clubs in de CL halve finales en ik heb al zo'n hekel aan Spaanse clubs. Dat wordt geen CL meer kijken voor mij dan...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Henk ten Cate trouwens naar Sparta tot 't einde van het seizoen.
Eerlijk is eerlijk, bij Sparta 'is de club van' Rotterdam heeft Henk ten Catenaccio het eerder uitstekend gedaan. Jammer alleen dat-ie daarna is gaan geloven de Grote MeesterCoach te zijn. Maar als-ie de mooiste profclub van Nederland naar de Mickey Mouse Liga brengt vergeef ik hem al zijn onnozelheden van de afgelopen paar jaar.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ondanks diverse reddingsacties ging dinsdag de stekker eruit bij SC Veendam en verdween de eerstedivisionist na 59 jaar uit het betaalde voetbal. "De Langeleegte huilt", meldde Veendam na de ondergang van de club, maar lang niet alle spelers huilen mee. Sidney Schmeltz, die bezig was aan zijn eerste seizoen in Groningen, is maar wat blij met de ondergang van zijn club.
Schmeltz postte een video op Keek, een website waar mensen korte video's kunnen uploaden en delen met hun vrienden. In de video is te zien hoe de aanvaller in zijn auto zit. "Laatste keer Veendam, de laatste keer naar mijn cluppie. Een emotioneel momentje... Rot op man, emotioneel momentje. Ik ga hier eindelijk weg uit het noorden, terug naar de wereld van beschaving. Veendam is dying, ik ben happy. Love."
Hoe dom ben je dan? 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Waar gaan ze die van betalen? Munsterman moet eens een pilletje nemen, wellicht stopt zijn grootheidswaanzin dan. Misschien is Maikel Aerts wat? Heeft gespeeld bij Feyenoord, dus die eis kan Munsterman al wegstrepen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Nee dat zeker niet, maar het blijft een held bij PSV. Die zie je dan niet graag ergens anders in Nederland voetballen dan alleen bij PSV.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ben wel blij dat ie weer speelt bij Hoffenheim maar naar Twente zie ik hem inderdaad niet graag gaan. En zijn salaris zal denk ik idd een probleem worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Barcelona heeft de Europese voetbalbond (UEFA) een brief gestuurd over het optreden van scheidsrechter Wolfgang Stark, dinsdagavond. De Duitse arbiter deed het in de ogen van de topclub niet goed in de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain en nam volgens Barcelona enkele discutabele beslissingen. De onvrede daarover heeft de club officieel kenbaar gemaakt bij de Europese bond.

Oh, en deze ook nog:
Barcelona speelde dinsdag met 2-2 gelijk tegen Paris Saint-Germain en de spelers van de Spaanse club waren niet tevreden met het optreden van de scheidsrechter. Volgens verdediger Dani Alves heeft Real Madrid-trainer José Mourinho ervoor gezorgd dat arbiter van dienst Wolfgang Stark in het nadeel van Barcelona heeft gefloten.

Trieste boel daar bij Barca. Keer niet winnen en de scheids heeft 't uiteraard weer direct gedaan.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Ik heb een gevoel dat jij het niet zo hebt op Barcelona, of niet dan ? 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Klinkt als een bekend verhaal, maar dan met PSV ipv Barca 
Trouwens; Leo Driessen is al erg, Leo Driessen over een schelle telefoonverbinding is helemaal niet te doen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klinkt als een bekend verhaal, maar dan met PSV ipv Barca

Ik zie trouwens dat onze vriend orbit geband is. Jammer, dat daar toch een kompaan voor het Feyenoord en PSV bashen 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
zou me als Ajacied kapot schamen voor een figuur zoals orbit, maargoed..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ik zat ook maar te geinen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.