- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Volgens verdediger Dani Alves heeft Real Madrid-trainer José Mourinho ervoor gezorgd dat arbiter van dienst Wolfgang Stark in het nadeel van Barcelona heeft gefloten.

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kampioensstress.
Basel is goed bezig trouwens!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk ploegje dat Basel. 0-2 op White Hart Lane.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Vind Krul toch niet sterk keepen ...
Maar daarna toch een paar goede reddingen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Klinkt als een bekend verhaal, maar dan met PSV ipv Barca 
Trouwens; Leo Driessen is al erg, Leo Driessen over een schelle telefoonverbinding is helemaal niet te doen.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Heerlijk!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Verschrikkelijke commentator. Altijd op RTL 7 en dan ook nog eens bij Eredivisie Live.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Ze hebben Leo maar tegen zichzelf in bescherming genomen en de tweede helft iemand anders neergezet. Verstandig!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ze hebben Leo maar tegen zichzelf in bescherming genomen en de tweede helft iemand anders neergezet. Verstandig!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zolang ie maar niet op tijd thuis is voor Willem II - PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zolang ie maar niet op tijd thuis is voor Willem II - PSV.
Leo doet helaas bijna altijd Ajax 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Scheelt in de kosten want een seizoenskaart heeft-ie al 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ha, hou vooral het cliche in stand dat die man voor Ajax is. Hij zeikt werkelijk alles af. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de man gewoon een voetbalhater is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De man is dan ook Amsterdammer en al decennialang Ajax-fan, maar van Leo kan ik het (itt Cheque van Geld) wel hebben. Hij wil verder idd wel eens sikkeneurig zijn als het spel hem niet aanstaat.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En wij krijgen altijd die seniele opa die spontaan klaarkomt als PSV op achterstand komt.
Bovendien kan die spelers nooit uit elkaar houden. Met name donkere jongens. Om te kotsen die Reitsma.
Benfica trouwens erg goedkoop op een ruime voorsprong.
Santon met een te korte terugspeelbal en vervolgens Taylor met een handsbal wat een penalty is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En wij krijgen altijd die seniele opa die spontaan klaarkomt als PSV op achterstand komt.
Zegt-ie ook steeds 'hij heb' en 'slogies'?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je hoort El Salvador tot in het eeuwige te vereren, otherfool. Ajax knielt voor Johan Cruijff.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
De man is dan ook Amsterdammer en al decennialang Ajax-fan, maar van Leo kan ik het (itt Cheque van Geld) wel hebben. Hij wil verder idd wel eens sikkeneurig zijn als het spel hem niet aanstaat.
Leo is voor Telstar trouwens. En ik geef A&L gelijk, die man haat Ajax maar bovenal voetbal in het algemeen. Als ze (Ajax) even wat minder spelen in de wedstrijd hoor je de hoop op puntverlies in hem opborrelen. Ron de Rijk is net zo erg trouwens. Zoals iedereen op EL.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zoals iedereen op EL.
Ik vind Evert ten Napel en Theo Reitsma cool!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die zijn beide blind en ejaculeren nog als een doelpunt al 40s geleden is afgekeurd en driemaal een herhaling met de welbekende 'buitenspelvallijn' te zien is geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die zijn beide blind en ejaculeren nog als een doelpunt al 40s geleden is afgekeurd en driemaal een herhaling met de welbekende 'buitenspelvallijn' te zien is geweest.
Het zijn prettige stemmen om te horen. En ze tonen tenminste nog eens enthousiasme bij een goal. Kunnen al die dooie commentatoren verder een voorbeeld aan nemen. Dat ze af en toe wat traag reageren vind ik niet erg. Ben opgegroeid met die 2 mannen als commentator, zal wel wennen zijn als ze stoppen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je hoort El Salvador tot in het eeuwige te vereren, otherfool. Ajax knielt voor Johan Cruijff.
Ach ja, een paar jaar terug had Rickie van der Boog nog 'groot gelijk' dat Jopie maar voor eens en voor altijd moest oprotten. Valt wel mee dus met dat 'tot in het eeuwige'.
Ik zal Seniele Jopie sowieso nooit 'eren'. Als voetballer ja, maar dat is 40 jaar terug. Deze man gun ik een mooi plekje in Huize Weltevree, waar een goedlachse zuster elke dag naar zijn gebrabbel mag luisteren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach ja, een paar jaar terug had Rickie van der Boog nog 'groot gelijk' dat Jopie maar voor eens en voor altijd moest oprotten. Valt wel mee dus met dat 'tot in het eeuwige'.
Cruijff was een paar jaar terug ook niet zo slim bezig door op te stappen onder van Basten en door niet concreet te worden. Dat heeft hij gelukkig wel gedaan de laatste 2,5 jaar nu. Ajax is hem als speler, trainer en nu ook als hervormer enorm dankbaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Marcel Brands trouwens in Studio Voetbal komende zondag! Nu kijk ik zelden naar dat gekakel daar aan tafel, maar voor de heer Brands maak ik een uitzondering.Benieuwd in welke bochten hij zich gaat wringen wanneer men kritische vragen durft te stellen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.