- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat je ook terug ziet in de resultaten voor Man Utd. Uit de CL, uit de FA Cup, puntverlies nationaal.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Geweldige actie van Iniesta. Dat verdiende een goal.
V/d Wiel erin om tot een goal te komen. WTF!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geweldige actie van Iniesta. Dat verdiende een goal.
V/d Wiel erin om tot een goal te komen. WTF!
Hij kan het wel...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wiel is aanvallend prima natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig, Barcelona door. Al vind ik het jammer voor Zlatan en Maxwell.
Ieder geval halve finales met 4 echt sterke teams. De kwartfinales vond ik grotendeels maar droevig.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zonde. Kut FC Messi.
Bayern nog 0-2.
Niks goed voor de toto.
Zelfs de commentator zegt dat Barca afhankelijk is van Messi.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Cheque was al op zoek naar een stuk touw maar Messi trok het nog recht.
Het voetbal heeft verloren, dat wel, maar goed.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die rechtsback is trouwens ook 3x beter dan vd Wiel zeg. Die zal wel snel vertrekken daar.

Wat kan ik me aan die man ergeren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Alba. Wat genant weer. Vervelend kereltje.
De schwalbe van de dag was voor Villa, die tijdens zijn fopduik met z'n hoofd tegen een knie aankwam. Ook knap, geblesseerd raken tijdens een schwalbe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, natuurlijk is Barca afhankelijk van Messi. Maar het is niet dat ze zonder hem een simpel ploegje hebben ofzo. Elke Europese topclub is bijna afhankelijk van 1 of 2 topspelers.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Barca hield wel goed de bal in de ploeg maar ik mistte toch wel de urgentie bij PSG. Pomp op het laatst voor nood die ballen er gewoon in mar ze hielden nog veel mensen achter de bal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar het is niet dat ze zonder hem een simpel ploegje hebben ofzo.
Daar zag het toch 60 minuten wel naar uit. Echt geschrokken van dit Barca, werden gewoon kleurenblind gespeeld. Zonder Messi was het 100% zeker schluss ende geweest.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kijk je mee, Nomak?
Vraag me af waarom je me telkens die vraag stelt. Heb al vaak genoeg aangegeven dat ik nog maar zelden naar het voetbalspelletje kijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Wat kan ik me aan die man ergeren.
Hier nog één. Wat een non-voetballer, die Alves. Als hij niet zo'n grote motor had, had hij nu ergens in de sloppenwijken van Brazilië gevoetbald.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Neen, ben Street Fighter aan het spelen.
Vraag me af waarom je me telkens die vraag stelt. Heb al vaak genoeg aangegeven dat ik nog maar zelden naar het voetbalspelletje kijk.
Vreemd dan dat je tot allerlei (rare) conclusies komt.
Zoals: zonder Messi is Barca net zo goed. Of: iedere spits scoort net zo vaak als Messi met zulke spelers om zich heen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een brute pirouet van Iniesta zeg. Ram hem in de bovenhoek en hij gaat de wereld over (njah, dat gaat hij toch al bij deze wedstrijd maar toch).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar zag het toch 60 minuten wel naar uit. Echt geschrokken van dit Barca, werden gewoon kleurenblind gespeeld. Zonder Messi was het 100% zeker schluss ende geweest.
Barcelona zou wel eens een technische, dreigende speler aan moeten trekken. Past niet helemaal in hun spelletje, maar een Robben bijvoorbeeld. Het is wel veel getik zonder te bijten, klopt. Maar Barcelona is na de winter sowieso niet meer in topvorm.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Jammer. De jankende kabouters toch weer door
.
Dan moeten wij het zelf maar doen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een brute pirouet van Iniesta zeg. Ram hem in de bovenhoek en hij gaat de wereld over (njah, dat gaat hij toch al bij deze wedstrijd maar toch).
Niet zo overdrijven. Best leuk gedaan, maar echt geen krankzinnig mooie actie ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij? Speelt NEC ook al de halve finale CL dan?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Niet zo overdrijven. Best leuk gedaan, maar echt geen krankzinnig mooie actie ofzo.
Die actie was echt weergaloos. De klasse droop er vanaf. Jammer dat het vervolg slecht was.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vreemd dan dat je tot allerlei (rare) conclusies komt.
Zoals: zonder Messi is Barca net zo goed. Of: iedere spits scoort net zo vaak als Messi met zulke spelers om zich heen.
Messi speelt namelijk al langer dan dit seizoen en speelt niet enkel in de Champions League.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Toch wel jammer dat je zonder te winnen toch door kunt gaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kijk die glunderende kop van Van Geld eens 
Loting: sowieso hopen op 2x Spa - Dui en dan wmb de Clasico als finale, de (denk ik dan) allerlaatste wedstrijd van Mourinho op Wembley tegen Barcelona, bijna te mooi om waar te zijn 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Barcelona zou wel eens een technische, dreigende speler aan moeten trekken. Past niet helemaal in hun spelletje, maar een Robben bijvoorbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Messi speelt namelijk al langer dan dit seizoen en speelt niet enkel in de Champions League.
Ik heb maar 1 onderbroek.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die actie was echt weergaloos. De klasse droop er vanaf. Jammer dat het vervolg slecht was.
Het was vooral mooi omdat het intelligent en functioneel was. Maar laten we niet elke actie zo overdreven ophemelen. Hij had alleen achter zich 2 spelers, voor hem niet. Dus er was wel ruimte.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb maar 1 onderbroek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.