• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.130 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.723 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laten we dat hopen inderdaad. Kan er ook prima mee leven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat Sierd zegt. Ingehaald worden door Pique . Wat een faalhaas.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

6 minuten bezig en Fabregas schreeuwt alweer om een penalty...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

DMF schreef:

Hopelijk speelt Clasie een goed jeugd EK en vertrekt hij voor wat miljoenen naar mij om het even wie.

Mag Feyenoord wat mij betreft direct Duarte ophalen.

Clasie is erg matig aan de bal de laatste weken, maar tegen VVV kon je goed zien dat Feyenoord hem mistte, met het opjagen dat hij 90 min (- 10 min.) verricht. Vormer kon het niet belopen en Tony lukt het ook niet als hij op 10 staat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat gebeurde er net bij die vrije bal? Psg speler glijdt uit waardoor hij de bal per ongeluk neemt. Er komt een barca speler aan en hij trapt hem snel over de zijlijn. Waarom gaf Kuipers hier een vrije bal aan Barca?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat Sierd zegt. Ingehaald worden door Pique . Wat een faalhaas.

Ik weet niet hoor maar Pique is best snel hoor. Het is geen Mathijsen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Clasie is erg matig aan de bal de laatste weken, maar tegen VVV kon je goed zien dat Feyenoord hem mistte, met het opjagen dat hij 90 min (- 10 min.) verricht. Vormer kon het niet belopen en Tony lukt het ook niet als hij op 10 staat.

Leek mij vooral een gemis van Lex. Zag je bij Heerenveen ook.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

Wat gebeurde er net bij die vrije bal? Psg speler glijdt uit waardoor hij de bal per ongeluk neemt. Er komt een barca speler aan en hij trapt hem snel over de zijlijn. Waarom gaf Kuipers hier een vrije bal aan Barca?

Silva nam die vrije trap, gleed uit en raakte de bal maar half en moest 'm wel nog een keer raken aangezien het anders gewoon 1-0 was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik weet niet hoor maar Pique is best snel hoor. Het is geen Mathijsen...

Dat valt vies tegen hoor.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Volgens mij staat er op Youtube een filmpje waarin die Ronaldo op volle snelheid bijhoudt. Zoek maar eens op.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Silva nam die vrije trap, gleed uit en raakte de bal maar half en moest 'm wel nog een keer raken aangezien het anders gewoon 1-0 was.

Och ja natuurlijk, hij raakt de bal twee keer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zonder Messi is Barca toch meteen een stuk minder. Wel veel leuker om naar te kijken, dus. PSG verdient gewoon de voorsprong.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Barca heeft het lastig zat.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het zal zeker een groot gemis zijn, maar Feyenoord is (nog) niet in de situatie om absolute topsalarissen te betalen. Hoe jammer het ook is. Clasie speelt het transferspelletje wel slim.

Ik neem toch aan dat Van Geel bijna al het mogelijke in het werk gesteld heeft om Clasie te behouden. Het zou toch niet zo zijn dat Van Geel de hand op de knip houdt omdat-ie denkt met Vormer al een vervanger te hebben?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Volgens mij staat er op Youtube een filmpje waarin die Ronaldo op volle snelheid bijhoudt. Zoek maar eens op.

Dat herinner ik me nog, hi jwas voorheen ook niet zo traag maar Pique is de laatste jaren erg traag geworden om een of andere reden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kansen zeg voor PSG. Pffff.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PSG heeft wel veel kansen gekregen zeg.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Zucht psg is minimaal zo goed als Barca. Komop man scoor effe! Zal ie wel weer Lucky aan de andere kant vallen..

Die rechtsback is trouwens ook 3x beter dan vd Wiel zeg. Die zal wel snel vertrekken daar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je ziet het. Geen Messi en het is 10x niks.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Geen beste pot voetbal in Turijn. Juventus doet zijn best maar Bayern oogt in balbezit een stuk gevaarlijker. Ik zie het wonder niet geschieden. Maar goed, nog een helft te gaan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Leek mij vooral een gemis van Lex. Zag je bij Heerenveen ook.

Lex stond toen gewoon (een tijd) op het middenveld.

Nee, Clasie is een echt bijtertje en zit overal tussen op snelheid. Dus bij omschakelingen. Lex niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lex stond toen gewoon (een tijd) op het middenveld.

Nee, Clasie is een echt bijtertje en zit overal tussen op snelheid. Dus bij omschakelingen. Lex niet.

Maar je verloor helemaal grip toen ie er af moest. Clasie is een bijtertje maar speelt dit jaar gewoon (met uitzondering van een paar wedstrijden) slecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Je ziet het. Geen Messi en het is 10x niks.

Haha, wat een kortzichtige conclusie. Hij is extreem bepalend, maar zonder hem winnen ze ook wel een potje.

Geef eerder de complimenten aan PSG, spelen goed. Jammer dat Zlatan alleen nog niet echt in het spel zit. Die zit denk ik de hele dag al aan Silvie te denken

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Toen ik hoorde dat Messi niet mee deed dit potje toch maar gaan kijken. En het is inderdaad wel degelijk spannend.

Benieuwd naar de tweede helft, die Lavezzi had behoorlijk wat pech in de eerste helft

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar je verloor helemaal grip toen ie er af moest. Clasie is een bijtertje maar speelt dit jaar gewoon (met uitzondering van een paar wedstrijden) slecht.

Clasie is niet zo goed als vorig jaar, maar speelt de laatste weken pas slecht.

Het grip verloor Feyenoord op fysiek vlak. Dat was met Immers erbij ook gebeurd. Immers verloor zowat al zijn duels tegen Heerenveen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

0-1 JP!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dik verdiend!

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hoppa PSG!

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Jaaaaaa come on.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu hebben we echt een wedstrijd mensen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.