- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we dat hopen inderdaad. Kan er ook prima mee leven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat Sierd zegt. Ingehaald worden door Pique
. Wat een faalhaas.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
6 minuten bezig en Fabregas schreeuwt alweer om een penalty...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hopelijk speelt Clasie een goed jeugd EK en vertrekt hij voor wat miljoenen naar mij om het even wie.
Mag Feyenoord wat mij betreft direct Duarte ophalen.
Clasie is erg matig aan de bal de laatste weken, maar tegen VVV kon je goed zien dat Feyenoord hem mistte, met het opjagen dat hij 90 min (- 10 min.) verricht. Vormer kon het niet belopen en Tony lukt het ook niet als hij op 10 staat.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat gebeurde er net bij die vrije bal? Psg speler glijdt uit waardoor hij de bal per ongeluk neemt. Er komt een barca speler aan en hij trapt hem snel over de zijlijn. Waarom gaf Kuipers hier een vrije bal aan Barca?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat Sierd zegt. Ingehaald worden door Pique
. Wat een faalhaas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Clasie is erg matig aan de bal de laatste weken, maar tegen VVV kon je goed zien dat Feyenoord hem mistte, met het opjagen dat hij 90 min (- 10 min.) verricht. Vormer kon het niet belopen en Tony lukt het ook niet als hij op 10 staat.
Leek mij vooral een gemis van Lex. Zag je bij Heerenveen ook.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat gebeurde er net bij die vrije bal? Psg speler glijdt uit waardoor hij de bal per ongeluk neemt. Er komt een barca speler aan en hij trapt hem snel over de zijlijn. Waarom gaf Kuipers hier een vrije bal aan Barca?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat valt vies tegen hoor.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volgens mij staat er op Youtube een filmpje waarin die Ronaldo op volle snelheid bijhoudt. Zoek maar eens op.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Och ja natuurlijk, hij raakt de bal twee keer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zonder Messi is Barca toch meteen een stuk minder. Wel veel leuker om naar te kijken, dus. PSG verdient gewoon de voorsprong.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Het zal zeker een groot gemis zijn, maar Feyenoord is (nog) niet in de situatie om absolute topsalarissen te betalen. Hoe jammer het ook is. Clasie speelt het transferspelletje wel slim.
Ik neem toch aan dat Van Geel bijna al het mogelijke in het werk gesteld heeft om Clasie te behouden. Het zou toch niet zo zijn dat Van Geel de hand op de knip houdt omdat-ie denkt met Vormer al een vervanger te hebben?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij staat er op Youtube een filmpje waarin die Ronaldo op volle snelheid bijhoudt. Zoek maar eens op.
Dat herinner ik me nog, hi jwas voorheen ook niet zo traag maar Pique is de laatste jaren erg traag geworden om een of andere reden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSG heeft wel veel kansen gekregen zeg.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Zucht psg is minimaal zo goed als Barca. Komop man scoor effe! Zal ie wel weer Lucky aan de andere kant vallen..
Die rechtsback is trouwens ook 3x beter dan vd Wiel zeg. Die zal wel snel vertrekken daar.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je ziet het. Geen Messi en het is 10x niks.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Geen beste pot voetbal in Turijn. Juventus doet zijn best maar Bayern oogt in balbezit een stuk gevaarlijker. Ik zie het wonder niet geschieden. Maar goed, nog een helft te gaan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lex stond toen gewoon (een tijd) op het middenveld. 
Nee, Clasie is een echt bijtertje en zit overal tussen op snelheid. Dus bij omschakelingen. Lex niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lex stond toen gewoon (een tijd) op het middenveld. 
Nee, Clasie is een echt bijtertje en zit overal tussen op snelheid. Dus bij omschakelingen. Lex niet.
Maar je verloor helemaal grip toen ie er af moest. Clasie is een bijtertje maar speelt dit jaar gewoon (met uitzondering van een paar wedstrijden) slecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je ziet het. Geen Messi en het is 10x niks.
Haha, wat een kortzichtige conclusie. Hij is extreem bepalend, maar zonder hem winnen ze ook wel een potje.
Geef eerder de complimenten aan PSG, spelen goed. Jammer dat Zlatan alleen nog niet echt in het spel zit. Die zit denk ik de hele dag al aan Silvie te denken 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Toen ik hoorde dat Messi niet mee deed dit potje toch maar gaan kijken. En het is inderdaad wel degelijk spannend.
Benieuwd naar de tweede helft, die Lavezzi had behoorlijk wat pech in de eerste helft
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maar je verloor helemaal grip toen ie er af moest. Clasie is een bijtertje maar speelt dit jaar gewoon (met uitzondering van een paar wedstrijden) slecht.
Clasie is niet zo goed als vorig jaar, maar speelt de laatste weken pas slecht.
Het grip verloor Feyenoord op fysiek vlak. Dat was met Immers erbij ook gebeurd. Immers verloor zowat al zijn duels tegen Heerenveen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu hebben we echt een wedstrijd mensen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.