- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Barca slecht als ze de bal niet hebben, lijkt wel of ze opgebrand zijn, had toch wel meer verwacht bij zo een thuis wedstrijd.
Messi 
Mischien tijd voor een andere club, Bayern of Man U.
kos
-
- 46718 berichten
- 8872 stemmen
Die vraag (buiten de Schaal van Pfaff) is toch om te huilen?
Pique had moeten zeggen: I liked him better when he gave us the two free penalties that beat Milan.
Toine gaat zo vast aan Ancelotti vragen of VdWiel lekker inviel... becoss eye em vrom ze nedderlends.
Die trend is er al jaren he.. maakt niet uit wat de inhoud is: als het Nederlands is moeten we er veel aandacht aan besteden..
Dat de commentator gisteren bijna juichte dat de rechtsback geblesseerd uitviel omdat van der Wiel dan een kans zou krijgen was al een treurig dieptepunt wat dat betreft.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
@kos: klopt, vond ik behoorlijk triest. Zelfde met Kroos die geblesseerd raakt waardoor Robben zijn kans krijgt. Wordt nogal overdreven enthousiast op gereageerd op de NOS.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Die trend is er al jaren he.. maakt niet uit wat de inhoud is: als het Nederlands is moeten we er veel aandacht aan besteden..
Dat de commentator gisteren bijna juichte dat de rechtsback geblesseerd uitviel omdat van der Wiel dan een kans zou krijgen was al een treurig dieptepunt wat dat betreft.
Dat was wel genant ja.
Misschien nog wel genanter is dat Van der Wiel op dit moment blijkbaar niet goed genoeg is om zo'n matige rechtsback uit de basis te spelen, die Jallet is ook helemaal niks. Dan begrijp ik best waarom Louis hem lekker thuis heeft gelaten tot nu toe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV
Dit gaat grote problemen opleveren met die steun. Eigenlijk moeten ze gewoon een flinke puntenvermindering krijgen. Ze hebben zichzelf ongeoorloofd omhoog gekocht.
En dan lees je ook nog dat Guus Meeuwis zondag het PSV publiek in de sfeer moet brengen 
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
En dan lees je ook nog dat Guus Meeuwis zondag het PSV publiek in de sfeer moet brengen
Niks mis met Guus toch?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou....
Maar buiten dat, dat is nou niet de muziek om een stadion eens goed in de mood te krijgen voor dit allesbepalende potje voor PSV.
Had dan een Armin van Buuren ofzo geregeld. Of een volkszanger met een wat minder truttige collectie muziek 
Kom op PSVers! Kneng kedeng oeee hoeeeeee! 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Met een verleden met Andre Rieu zou ik daar m'n mond maar over dicht houden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Rieu is natuurlijk cool.
Maar niks kan tegen Bloed, Zweet en Tranen op. Dat blijft kippenvel als een vol stadion dat zingt. Al is Tree little birds ook super.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Touche!
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

kos
-
- 46718 berichten
- 8872 stemmen
Had dan een Armin van Buuren ofzo geregeld. Of een volkszanger met een wat minder truttige collectie muziek 
Wat is er tuttiger dan Armin van Buuren? de Guus Meeuwis van de house..
kos
-
- 46718 berichten
- 8872 stemmen
Misschien nog wel genanter is dat Van der Wiel op dit moment blijkbaar niet goed genoeg is om zo'n matige rechtsback uit de basis te spelen, die Jallet is ook helemaal niks.
die vond ik toch echt heel veel beter dan Gregory....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die levert nog muziek waar je als stadion op los kan gaan...
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Menig student gaat los op Guus, waarom zou dat niet in een stadion kunnen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Guus is prima in het theater. Daar heeft hij de muzikanten om zich heen voor maar ook de stem. Overduidelijk niet voor een groot stadion. Heb hem eenmaal gezien, gelijk met NL-Denemarken. Eén van mijn slechtste ervaringen op muziek- en voetbalgebied.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Iets tegen klassieke muziek? Die walsen van Strauss en het slavenkoor uit Nabucco zijn uitermate geschikt daarvoor om publiek op te zwepen. Al vind ik die rotzooi van Bob Marley weer helemaal niks in de Arena (maar daar schijn ik alleen in te staan). Wel weer een versie van Fanfare for the Common Man (ook bij N.E.C. draaien ze dat trouwens)
En Van Buuren vind ik niets, net als die takkeherrie van de Eredivisietune.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb er ook niks mee, maar 1000x liever Guus Meeuwis dan Borsato, Hazes, Joling, Smit, Nick en Simon en ga zo maar door.
Maar goed in stadions heb je altijd slechte muziek.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Of een combinatie van klassiek én een heerlijke beat:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O mijn god, mijn trommelvliezen. Er moet ingegrepen worden. Blijf je bewust uit het muziektopic ben je ook niet meer veilig in het voetbaltopic.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Niets voor jou, Naomi? Of is dit weer een gevalletje: laat ik het vooral niet eens zijn met....? 
Voor dit soort muziek kun je me echt 's nachts wakker maken.
Dat waren destijds de feesten......
En MKJ87: Bob Marley vind ik ook 3x niks.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Nou....
Maar buiten dat, dat is nou niet de muziek om een stadion eens goed in de mood te krijgen voor dit allesbepalende potje voor PSV.
Tsja, er is maar één Lee Towers.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Oke maar vond je Jallet ook goed? Heb gisteren de eerste helft zitten kijken en stond geloof ik 3x Pedro aan de buitenkant te dekken. Voor de rest had ie wat dreiging vooruit maar dan zonder veel met een bal te kunnen. En heb hem wel vaker zien spelen en dat hield ook niet echt over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets voor jou, Naomi? Of is dit weer een gevalletje: laat ik het vooral niet eens zijn met....? 
Voor dit soort muziek kun je me echt 's nachts wakker maken.
Dat waren destijds de feesten......
En MKJ87: Bob Marley vind ik ook 3x niks.
Nee, geef mij maar Bettye LaVette, Candi Staton, Marlena Shaw, Etta James, Roberta Flack, Marvin Gaye etc.
Ben ik naast mijn eigen interesses ook best tolerant met andere stijlen maar wat hier allemaal voorbijkomt
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Met klassieke muziek is niks mis, met Rieu echter...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan veel van die man zeggen, maar hij heeft wel de kwaliteiten en het soort muziek om een stadion in een bepaalde sfeer te brengen. Iets wat Hazes ook had. Guusje heeft dat niet.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Nee, geef mij maar Bettye LaVette, Candi Staton, Marlena Shaw, Etta James, Roberta Flack, Marvin Gaye etc.
Ben ik naast mijn eigen interesses ook best tolerant met andere stijlen maar wat hier allemaal voorbijkomt
.
Ja, dat ligt dan wel weer mijlenver uit elkaar. Dan kan tolerantie je idd niet meer redden.
Jij bent ook in geen enkel hokje te plaatsen, hè? Je bent je eigen hokje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.