• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.282 series
  • 34.117 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.329 gebruikers
  • 9.394.241 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

OMFG wat is die Brands een slappe zak zeg. Kan het nog slaapverwekkender en triester? Geen wonder dat iedereen bij psv weggaat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Schone is een geweldige aanwinst. Maar dat heb ik altijd al gezegd. Heerlijke voetballer die uitstekend bij Ajax past.

Ik heb het al eens gezegd hier, maar ik volgde hem al bij de Graafschap destijds. Hoopte altijd dat hij nog eens de top zou halen, met Ajax. En mooi om te zien dat hij bijna wekelijks een 7 scoort.

Studio Voetbal is trouwens wel boeiend. Waterreus en Mulder enorm kritisch op Brands, die niet echt sterk over weet te komen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Hij past wel bij het programma. Saaie sok.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Fuck heee..nog steeds psv...ik dacht dat we het over voetbal zouden hebben. Ik ben inmiddels klaar met het huishouden en ze zijn nog steeds niet klaar.

Ze pakken hem wel volgens mij, daarom is ie ook een slappe zak. Maar het blijft b to the oring

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nogal logisch dat ze met Brands erbij veel over PSV praten. Zou gek zijn als het anders was. Zolang het gesprek negatief is vind ik het nog boeiend ook, hehe.

Brands heeft wel het charisma van Fred Rutten zeg.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Hadden ze het ook 25 minuten lang over Ajax toen de Boer er zat?

Sorry, maar ik wilde wat beelden van vandaag zien. Begin maar een nieuw flutprogrammaatje om over dit soort gelul te praten. Ik wil beelden zien!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Toen kwam Ajax ook aardig aan de orde ja. Maar met Ajax gaat het goed, dus dat is minder interessante tv.

Waterreus neemt trouwens wel in mijn achting toe. Ronald is on fire.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nee, Waterreus zit zijn persoonlijke frustraties te uiten omdat het kut gaat. Dat het zelfs al over gesloten traininkjes op de hertgang gaat zegt genoeg. Zielige tv.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lachen toch. Als Ajacied lach je je toch dood om deze uitzending?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Mwoah, het is natuurlijk triest en daar kan je iets ironisch in zien. Maar ik heb totaal niets met zo'n clubje uit eindhoven, het interesseert me echt geen zak. Dus is het gewoon kut om naar te kijken

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Jullie hebben het hier overigens al langer over PSV dan Studio Voetbal....

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

'Clubje uit Eindhoven'

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

Jullie hebben het hier overigens al langer over PSV dan Studio Voetbal....

Ja, ik verveel me. Daarom zit ik hier. Als ze nou voer gaven om me niet te vervelen. Zit ik een keertje thuis, moet ik hier naar kijken

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Inter trouwens ook lekker bezig

LiveScore.com

Van 3-1 naar 3-4 verliezen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat een mafklapper die van Gelder. Als ze bij psv op elkaar lopen te mopperen is het gezeik en frustraties binnen de club. Zie je Pelle continu mekkeren vindt hij het mooi en is het een winnaarsmentaliteit

Spijkertje en koppen van Brands.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Denis, gewoon dikke hattrick in 12 minuten!

Wat te denken van deze baas:

Blijft een geweldige speler, en dat terwijl die al 35 jaar is!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Oh, Ajax is een zwakke koploper met zwaktes. Laat ook maar Dat waren de two minutes of Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Oh, Ajax is een zwakke koploper met zwaktes. Laat ook maar Dat waren de two minutes of Ajax.

Je moet het zo zien, als ze Ajax negeren dan gaat het goed met Ajax. Dus hopelijk worden we nog een paar weken genegeerd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Is wel lekker, zo'n lange neus(hihi) maken naar al die mafklappers aan tafel daar

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Gomes heeft ook wel dikke pech. Was eindelijk weer aan het keepen bij Hoffenheim maar breekt afgelopen vrijdag zijn hand. Seizoen over.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Alves en Messi Over 40 metertjes die bal hooghouden en overschieten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Brands die Marcelo gaat verdedigen met een stalen gezicht

En dan nog een instant classic:

Cheque van Gelder zegt iets over het wel of niet inpassen van jeugd bij PSV, komt Brands: 'Dan moet er wel jeugd zijn'

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Die zijn allemaal naar Ajax En volgens Brands kan je daar niets aan doen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Gomes heeft ook wel dikke pech. Was eindelijk weer aan het keepen bij Hoffenheim maar breekt afgelopen vrijdag zijn hand. Seizoen over.

Vreemd dat Gomes de wereldtop niet heeft bereikt. Die gozer was zo bizar goed bij PSV destijds zeg. Die laatste 2 titels pakte hij bijna in zijn eentje. En dan zie je hem nu bij een trieste club als Hoffenheim..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Brands die Marcelo gaat verdedigen met een stalen gezicht

En dan nog een instant classic:

Cheque van Gelder zegt iets over het wel of niet inpassen van jeugd bij PSV, komt Brands: 'Dan moet er wel jeugd zijn'

Ooit een tm gezien die en public zijn spelers gaat fileren?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Een geluk voor de PSV spelers dat Advocaat daar niet vorige week aan tafel moest

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Nope. Maar maakt dat zijn toneelstukje niet minder lachwekkend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Is dit een grap ?

Chef Sport van De Telegraaf Valentijn Driessen meldt bij Eredivisie Live dat Ajax, vanwege het belang en de druk die op de topper PSV - Ajax staat, overweegt voor een ervaren keeper terug te grijpen naar een al gestopte keeper. Driessen noemde keeperstrainer Carlo L'Ami, maar vooral Edwin van der Sar als opties.

Uit die stropdas Edwin! Hahaha.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ah, daar is die dan weer. Valentijn Driessen! Wat een enorme flapdrol die gast.

Ook een kans van 1 op 100 dat Cillessen een rode kaart pakt of geblesseerd raakt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou wel meesterlijk zijn, alleen al het idee. Natuurlijk is het onzinnig om in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen te moeten wenden naar een keepertje van 17/18 jaar zonder ervaring.Wat dat betreft snap ik het wel. Ongebruikelijke omstandigheden (1 & 3 keeper niet beschikbaar) vragen voor ongebruikelijke maatregelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.