- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nu snap ik ook meteen waarom de Kuip altijd vol zit. Zij neemt toch al gauw vier stoeltjes in. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Gister trouwens commentaar op Willems maar wat vonden jullie nou van die actie van Blind in de 94e minuut?
Dat was pas belachelijk, kwam nog even over de bal met 2 benen van achter in.
Lachwekkend dat die geen kaart kreeg.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Vermeer geschorst tegen PSV 
Met Jasper op goal kan ons (Ajax) niets meer gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gister trouwens commentaar op Willems maar wat vonden jullie nou van die actie van Blind in de 94e minuut?
Eerlijk, het staat me niet bij. Heb je de beelden nog eens voor me?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nu snap ik ook meteen waarom de Kuip altijd vol zit. Zij neemt toch al gauw vier stoeltjes in.
En ze neemt die vervelende neger ook altijd mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het leeft in Eindhoven wel. op PSV Netwerk al 12 pagina's over de wedstrijd dat er al weken terug is geopend. Op Ajax Netwerk net na de wedstrijd het topic 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die de bananen mag af prijzen. Racistisch volk die dat spotje bedacht heeft.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het leeft in Eindhoven wel. op PSV Netwerk al 12 pagina's over de wedstrijd dat er al weken terug is geopend. Op Ajax Netwerk net na de wedstrijd het topic
Jij hebt het er anders al weken over hier. Maar waarschijnlijk ben je net zo actief op het Ajax forum als je in de Arena bent. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij hebt het er anders al weken over hier. Maar waarschijnlijk ben je net zo actief op het Ajax forum als je in de Arena bent.
Uiteraard, daar is dit een voetbaltopic voor en dan blik je wel eens vooruit. Maar ik vond het verschil wel treffend.
Zat nog voor kaartjes voor Ajax te kijken trouwens, maar zelfs Willem II is nu ruim boven de 50 euro...pfoe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stevig.Net zoals die van de Jong was, wat ik in de wedstrijd ook al zei. Maar die van Willems mag zich de winnaar van het weekend kronen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Weet niet echt wat ik moet denken van de wedstrijd tegen NEC. Johansson miste een 100% kans maar hetzelfde overkwam Platje aan de andere kant van het veld toen hij op de paal knalde vrij voor Esteban.
Naja, het eindoordeel is wel dat we maar 1 punt hebben gepakt en dat dat op dit moment niet voldoende is om 100% zeker te zijn dat we nacompetitie ontlopen. Dus we moeten nog hard ertegenaan om veilig te zijn. Om te beginnen tegen Utrecht en daarna PSV thuis.
Het is trouwens behoorlijk kut om Wijnaldum zo te zien spelen en wetende dat hij transfervrij vertrekt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook al moet je nacomp. spelen, dan haal je het nog met twee vingers in de neus. Fuss about nothing.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nou, als AZ een slechte dag heeft zoals tegen VVV of RKC thuis, dan weet je het nooit dit seizoen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Az haalt het linker rijtje nog wel
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lijkt me wel heel erg lastig met nog 5 wedstrijden en de komende wedstrijden tegen FC Utrecht, PSV en Heerenveen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
7 punten, tegen Heerenveen kan je gelijkspelen
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ajax toch weer heerlijk overtuigend gevoetbald. Dat wat azijnpissers hier wat moeilijk gaan lopen doen over wat momenten dat Ajax even wat gas terug neemt doet er verder niet toe. Andere clubs mochten willen dat ze bv vier goals in een wedstrijd maken en dat ze alle vier ook nog van ongekende schoonheid zijn 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat wat azijnpissers hier wat moeilijk gaan lopen doen over wat momenten dat Ajax even wat gas terug neemt doet er verder niet toe._
Dat gas terug nemen heeft anders genoeg punten gekost dit seizoen. Het zou niet erg zijn als ze ook niks zouden weggeven maar had Toby een schoenmaat kleiner gehad pis je weer naast de pot. Om over Vermeer maar te zwijgen.
Gas terugnemen doe je met een marge van 3, tenzij je de deur echt dicht weet te houden á PSV in de Alex periode.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ajax toch weer heerlijk overtuigend gevoetbald. Dat wat azijnpissers hier wat moeilijk gaan lopen doen over wat momenten dat Ajax even wat gas terug neemt doet er verder niet toe. Andere clubs mochten willen dat ze bv vier goals in een wedstrijd maken en dat ze alle vier ook nog van ongekende schoonheid zijn

Die eerste was een een-tweetje tussen Sigthorsson en Schone die helemaal vrij mocht inschieten, de tweede kwam via gruwelijk veel gerommel toevallig voor de voeten van Sigthorsson, de derde een voorzet van de zijkant die binnen werd geschoten en alleen die bal van Eriksen was leuk in de kruising. Maar met zoveel ruimte om me heen schoot ik zo'n bal ook nog wel binnen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Maar met zoveel ruimte om me heen schoot ik zo'n bal ook nog wel binnen.
Jij hebt je roeping gemist. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Rep heeft inderdaad een vrij vreemd beeld van de wedstrijd, van gas terugnemen was namelijk geen sprake. Dit is Ajax' normale tempo, terwijl ze juist vaker en langer moeten kunnen versnellen. Eerste doelpunt was echter wel goed gecombineerd, doelpunt van Babel knap (en) snel in de omschakeling en Eriksen krult hem mooi binnen. Maar goed, tegen Heracles zijn er wel meer ploegen geweest die vaak wisten te scoren. PSV had in de thuiswedstrijd ook een nulletje of acht moeten noteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
rep heeft over het algemeen al een vrij vreemd beeld
. Maar inderdaad opmerkelijke analyse.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen

Die eerste was een een-tweetje tussen Sigthorsson en Schone die helemaal vrij mocht inschieten, de tweede kwam via gruwelijk veel gerommel toevallig voor de voeten van Sigthorsson, de derde een voorzet van de zijkant die binnen werd geschoten en alleen die bal van Eriksen was leuk in de kruising. Maar met zoveel ruimte om me heen schoot ik zo'n bal ook nog wel binnen.
Eindhovense zuurpruim. Waren gewoon fantastisch voetballende goals. Ga vooral blij doen met je lelijke goals gisteren.
Eerste was een prachtige 1,2tje. Door combineren creëer je ook ruimte. Is gewoon de voetballende klasse van Ajax.
Sigthorsson ramt hem prachtig onderkant lat erin.
Derde goal is een counter uitgevoerd tot in de perfectie. Kijk eens wat Babel bij die goal(+voorbereiding) doet voordat je met dit soort dwaze uitspraken komt.
4-0 begin ik niet eens over zo mooi, wel mooi dat eventjes daarvoor hetzelfde gebeurde.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Stevig.Net zoals die van de Jong was, wat ik in de wedstrijd ook al zei. Maar die van Willems mag zich de winnaar van het weekend kronen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Rep heeft inderdaad een vrij vreemd beeld van de wedstrijd, van gas terugnemen was namelijk geen sprake. Dit is Ajax' normale tempo, terwijl ze juist vaker en langer moeten kunnen versnellen. Eerste doelpunt was echter wel goed gecombineerd, doelpunt van Babel knap (en) snel in de omschakeling en Eriksen krult hem mooi binnen. Maar goed, tegen Heracles zijn er wel meer ploegen geweest die vaak wisten te scoren. PSV had in de thuiswedstrijd ook een nulletje of acht moeten noteren.
Ach ja. Je kan ook moeizaam thuis van VVV winnen, of moeizaam tegen Willem II. Ajax was gewoon overtuigend. Ajax creëerde alleen in het eerste kwartier al tig kansen en overdonderde Heracles. De goal was een logisch gevolg van de kansenregen. Daarna werd het wat mat, maar Ajax domineerde en wachtte rustig af. Alle goals waren gewoon van voetballende klasse. Kan je wel gaan lopen miepen over af en toe matige tien minuutjes, maar ik heb meer dan zat kansen gezien. 4-0 is nog geflatteerd.
Voor het geval je het nog niet doorhebt. Ajax speelt altijd zo. Vol "gas" erop in de openingsfase, daarna eventjes de teugels vieren om vervolgens een periode na rust ook weer te knallen. De rode kaart was even een domper, maar ik heb daarna GEEN kans voor Heracles meer gezien, terwijl wij meer hadden moeten scoren.
Tuurlijk is het niet 90 minuten goed, maar je moet het eens op z'n Gijps bekijken. Licht de positieve punten uit i.p.v. al dat negatieve gezeik.
Ajax komt met tien man te spelen. Wie komen erin? Hoesen en Babel(Frankie is niet laf). Wat waren ze weer goed
Eriksen leeft trouwens ook helemaal op wanneer hij met Babel speelt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Hebben ze bij Studio Voetbal al 100x de herhaling van Willems laten zien zodat die weer geschorst kan worden of heeft die flapdrol van de grootste kutkrant van Nederland toevallig al gebeld naar Eredivisie Live om 't te melden? 
Schaken blijft uiteraard weer uit zich na z'n elleboog. Feyenoorders mogen namelijk niet gestraft worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet zo liegen, hij gaf een bitchslap.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan over veel zeuren vandaag, maar niet over de goals van Ajax.
De 1-0 is een prachtige teamgoal, de 2-0 is niet zo heel bijzonder, al zit ie er lekker in. De 3-0 is door fantastisch werk van Schone en de 4-0 is gewoon een wereldgoal. Al met al genoeg om als Ajacied van te genieten.
Vorige week Fischer, nu Eriksen. Hoogtepunten in een voetbaljaar.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
jOenne gedraagt zich nu ook als een kleine bitch, dus wat dat betreft logisch haha 
Hij mag blij wezen dat ze het over dat kleurloze clubbie hebben. Ze hebben het amper over Ajax(ze wuiven het het liefst weg, het ergste was nog dat ze die goal van Fischer vorige week degradeerden vanwege de keeper.)
Ach ja, waar het rustig is valt er weinig te vertellen. Er heerst een ideale rust bij Ajax en dat verlicht de druk heel erg en daarom staan we er nu het beste voor.
De 3-0 is door fantastisch werk van Schone .
Schone toch een goede aanwinst en dat voor niets 
Maarre, Babel geeft die bal wel heerlijk mee aan Schöne de ruimte in en die mega sprint die hij daarna maakt is ook indrukwekkend. Heerlijk samenspel tussen de twee
Maar serieus, op een gegeven moment dolde Ajax Heracles echt compleet daar aan de zijlijn, vlak voor die goal van Eriksen. Blind kreeg daar nog een paar megakansen na de mooie driehoekjes tussen hem, Babel en Eriksen.
Tweede goal heb ik maar half gezien, omdat ik bier haalde in de rust en het erg lang duurde. Maar ik zag wel een prachtige ram onderkant lat hehe
Het voorbereidende werk niet echt gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.