• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.157 films
  • 12.282 series
  • 34.116 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.327 gebruikers
  • 9.394.140 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Net of je Sar na anderhalf jaar niks in een week klaar kan stomen voor deze allesbepalende wedstrijd. Buiten het feit dat het regeltechnisch waarschijnlijk niet kan. Volgens mij is het meer een hersenspinsel van Driessen dan dat het bij Ajax gedacht wordt. De Boer noemde vanavond niet voor niets zijn 3 jeugdkeepers op.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ah, het flutblaadje van Valentijntje moet weer vol.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wie is de derde keeper van ajax dan?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Net of je Sar na anderhalf jaar niks in een week klaar kan stomen voor deze allesbepalende wedstrijd. Buiten het feit dat het regeltechnisch waarschijnlijk niet kan. Volgens mij is het meer een hersenspinsel van Driessen dan dat het bij Ajax gedacht wordt. De Boer noemde vanavond niet voor niets zijn 3 jeugdkeepers op.

Wat heet klaarstomen bij een van der Sar, het is niet dat hij op het conditionele niveau van een veldspeler moet zitten. Ik zou het zelfs verstandig achten. Wat als zo'n broekie Jasper zou moeten vervangen in het hol van de leeuw tijdens de wedstrijd van het seizoen. Blunder je dan achtervolgt je dat de komende jaren nog wel. Nee, dan geef mij Edwin maar die niets anders kent dan finales spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Wie is de derde keeper van ajax dan?

Van der Hart (geblesseerd).

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat een lelijke goal ook zeg.

Volgens sommigen hier is dit een simpele goal. Een doodnormale loopactie die elke middenvelder ook maakt natuurlijk

Piero: Samenspel Ajax resulteert in doelpunt | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

ken de regelgeving ook niet echt, al kan ik me bij Feyenoord herinneren dat keeperstrainer Lodewijks een keer als reservekeeper op de bank plaats nam. Nog wel een andere kwestie maar toch.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een lelijke goal ook zeg.

Volgens sommigen hier is dit een simpele goal. Een doodnormale loopactie die elke middenvelder ook maakt natuurlijk

Piero: Samenspel Ajax resulteert in doelpunt | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl

Als Castilion Van Bommel was geweest was de nadruk gelegd op de tegenstander die uit de rug wegloopt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Als het Van Bommel was geweest was de nadruk gelegd op de tegenstander die uit de rug wegloopt.

Lees de beoordeling van vBommel daar eens

NUsport.nl | Unknown error

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

ken de regelgeving ook niet echt, al kan ik me bij Feyenoord herinneren dat keeperstrainer Lodewijks een keer als reservekeeper op de bank plaats nam. Nog wel een andere kwestie maar toch.

Tuurlijk mag dat. Vergelijkbaar:

Fred Grim keert dinsdag voor de wedstrijd tegen Rosenborg weer terug op de bank bij Ajax. De keeper, die afgelopen zomer afscheid nam met de Schaal en de Beker op zak, traint vanaf vandaag weer met het eerste mee. Omdat Stekelenburg, Didulica en Lobont geblesseerd zijn is er niemand beschikbaar om als reserve van Henk Timmer te fungeren.

Inschrijven en gaan met die banaan.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Is gewoon een transfervrije speler die, als hij binnen een week speelgerechtigd gemaakt kan worden, gewoon op de bank mag zitten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lees de beoordeling van vBommel daar eens

NUsport.nl | Unknown error

Naja, in principe was het Van Bommel zijn man niet eens, mag jij raden van wie hij wel was.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax-Rosenborg is van 2002, 11 jaar terug (kelere...wat gaat de tijd snel...), zijn de regels nog altijd hetzelfde?

Het zou voor de PR van Ajax wel grappig zijn, denk dat Ajax een hoop internationale aandacht zal krijgen. Maar ik vind het wat tragisch overkomen, je anderhalf jaar terug gestopte directeur als keeper meenemen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was dat niet voor een oefenpotje in Oman?

edit: oh nee, ook eens tegen Excelsior toen Mulder jeugdinterlands moest spelen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Goed om te zien dat het met Gazza weer wat beter gaat. Zat op de tribune bij Spurs tegen Everton en zag er al beter uit dan Jessie J.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar ik vind het wat tragisch overkomen, je anderhalf jaar terug gestopte directeur als keeper meenemen.

Juist niet. Ajax ademt tegenwoordig weer voetbal, zelfs bij degene die tegenwoordig met een stropdas door het leven gaan in de hogere functies. De beelden van directeur Sar die het veld binnen komt en de pingel van Toiboy stopt zouden de hele wereld over gaan en iedereen zou het met een lach ontvangen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ben het in deze met A&L eens. Het is natuurlijk een mooi verhaal maar als je zo prat gaat op je jeugdopleiding dan ga je niet een keeper op de bank zetten die al 9 maanden geen pot/training meer heeft gemaakt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ik zit MOTD te kijken stelt Jol gewoon Enoh en Manolev op! Manolev ook nog bijna gescoord, Krul echter met een goede redding.

Gewelsige ontlading bij die goal van Cisse in de slotseconde!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Manolev ook daar op de rechtshalf positie trouwens.

Edit: Zo! j0enne, ook de goal van Lowton gezien?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Jazeker! Heerlijk doelpunt! Net als die van Remy!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Ben het in deze met A&L eens. Het is natuurlijk een mooi verhaal maar als je zo prat gaat op je jeugdopleiding dan ga je niet een keeper op de bank zetten die al 9 maanden geen pot/training meer heeft gemaakt.

Alternatief is een knulletje uit de A te halen om meteen te eisen dat hij foutloos is in de wedstrijd van het jaar. Heeft niks te maken met geen vertrouwen in eigen jeugd, eerder het beschermen ervan. Lach me trouwens rot als Jasper deze week de griep krijgt oid.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Alternatief is een knulletje uit de A te halen om meteen te eisen dat hij foutloos is in de wedstrijd van het jaar. Heeft niks te maken met geen vertrouwen in eigen jeugd, eerder het beschermen ervan.

Dit dus.

Lach me trouwens rot als Jasper deze week de griep krijgt oid.
Dit dus niet.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Alternatief is een knulletje uit de A te halen om meteen te eisen dat hij foutloos is in de wedstrijd van het jaar. Heeft niks te maken met geen vertrouwen in eigen jeugd, eerder het beschermen ervan. Lach me trouwens rot als Jasper deze week de griep krijgt oid.

En het aloude credo 'Als hij goed genoeg is is hij ook oud genoeg' dan? En niemand verwacht van zo 'n jongen dat hij foutloos is, maar ik weet niet of die kans groter is bij een A-junior of bij een doelman die 9 maanden geen wedstrijd/training heeft gemaakt.

Maar goed, waar praten we over. Die jongen/man zit toch de hele wedstrijd op de bank.

Edit: Klaar

'Van der Sar gaat dit weekend niet op de bank zitten', vertelt VI's Simon Zwartkruis om 11.05u @viradionl over #Ajax

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

Daar-issie dan: de eerste Olli-tattoo! (Foto van Algemeen Dagblad)

Die sponsor is toch maar tot 't einde van het seizoen is het niet?

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ja, volgend jaar staan alle Rotterdammers voor de Opeldealer een miniversie van de Corsa op te halen.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Buiten zijn goal was die Maher toch wel vreselijk slecht zeg.. onvoorstelbaar dat dat zogenaamd het grootste talent van NL genoemd wordt..

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Het is natuurlijk wel een geweldige speler, maar ik vond hem met name de eerste seizoenshelft vaak ook niet best. Tegen Feyenoord werd ie compleet overlopen bijvoorbeeld door het middenveld.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Ik vind hem echt zwaar overschat.

Let wel, wat niet is kan nog komen, maar op dit moment is hij echt niet beter dan de gemiddelde middenvelder in NL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.