• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.145 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.324 gebruikers
  • 9.394.002 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Vanavond een verjaardag dus psv met billenknijpen via internet gevolgd. Net de samenvatting en wat beelden teruggezien wn het was dus geen makkie. Niet veel weggegeven maar ook niet overdreven veel gecreëerd. Penalty niet gekregen en de overtreding van Willems was flink maar er werden geen enkelbanden mee gescheurd.

Volgende week met eigen ogen aanschouwen hoe we met dit het hogeschool voetbal van vanavond met ajax de vloer aanvegen...

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

:)

j0enne schreef:

Maar als we zo spelen tegen Ajax veegt Ajax ons compleet van de mat.

Zit jij in de selectie of in het management van PSV ofzo ?

Als ze winnen of verliezen heb jij daar geen enkel credit of debit in hoor, het enige wat jij mag doen is het hele gebeuren aanschouwen.

Maar beste j0enne je moet jezelf echt niet vereenzelven met een BVO die nog nooit van jouw gehoord heeft.

*** Zelf moet ik dan altijd denken aan "wij hebben gewonnen en hun hebben verloren" ***

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Nomak schreef:

Inderdaad, je bent gewoon een matige Italiaanse voetballer die overal mislukt is en nu één goed seizoen heeft en doelpunten scoort in een competitie waarin Vleminckx, Junker en Malki er ook +/- 25 inschieten.

Die Pelle heeft bij zijn vorige clubs waarschijnlijk op te kleine schoenen gespeeld net zoals "topaankoop" Sekou Cisse. Het valt me op dat bijna niemand van deze spitsen een stabiel scoringsgemiddelde heeft. Bijvoorbeeld hoe Van Nistelrooij, Makaay, Jerrel Hasselbaink en Van Hooijdonk dat deden. Gingen ze naar een andere club in het buitenland en scoorden ze er gelijk 25 net zoals Hasselbaink bij Atletico. Tegenwoordig kan de topscorer er na één of twee seizoenen helemaal niets meer van. En als het nou een echt krachtsverschil is tussen eredivisie en primiera diviision, dan is er een gegronde reden, maar van Vitesse naar Roda JC zoals Junker .. wat is er ineens zo anders dan? Is de club sterker geworden of het niveau omhoog gegaan? Of speelden ze allemaal op te krap zittend schoeisel? Malki, Finbogassan en Altidore zullen volgend seizoen wel weer terugvallen en met moeite aan vijf doelpunten komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Perfectly clear schreef:

(quote)

Als ze winnen of verliezen heb jij daar geen enkel credit of debit in hoor, het enige wat jij mag doen is het hele gebeuren aanschouwen.

Maar beste j0enne je moet jezelf echt niet vereenzelven met een BVO die nog nooit van jouw gehoord heeft.

*** Zelf moet ik dan altijd denken aan "wij hebben gewonnen en hun hebben verloren" ***

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Perfectly clear schreef:

(quote)

Oké flapdrol. Bedankt voor de tip, erg nuttig!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zo, ik bekijk even jullie klassement:

1 Ajax 28 60

2 PSV 29 60

3 Vitesse 29 60

4 Feyenoord 29 59

Zou onwijs spannend worden mocht Ajax dit weekend verliezen (sorry A&L)

Let wel, dankzij het play-off systeem en falen van Anderlecht is het ook in België opnieuw spannend

1 Anderlecht 2 35

2 Zulte Waregem 1 33

3 Racing Genk 1 31

4 Club Brugge 2 30

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Beetje jammer dat je alleen A&L noemt We gaan gewoon winnen hoor! Zou niet best zijn als we thuis van Heracles gaan verliezen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Oké flapdrol. Bedankt voor de tip, erg nuttig!

Inderdaad, zoiets noem je binding met de club. De supporters zijn de club, niet de spelers. Zonder supporters geen club. Spelers zijn passanten.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

rep_robert schreef:

Beetje jammer dat je alleen A&L noemt We gaan gewoon winnen hoor! Zou niet best zijn als we thuis van Heracles gaan verliezen.

Excuses uiteraard ook aan jou en alle andere Ajax-supporters Verder maakt het me niet echt uit wie in NL kampioen wordt, maar moet toegeven dat het wel spannend is!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ach ja, als RSCA supporters zou je natuurlijk wel sympathie voor AFCA moeten hebben.

(afbeelding)

Dus Hup Ajax Hup

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12884 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Let wel, dankzij het play-off systeem en falen van Anderlecht is het ook in België opnieuw spannend

Nog maar de derde keer op rij ofzo dat deze onzin zich afspeelt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Twee diknekclubs bij elkaar. Past goed, inderdaad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Idd, Anderlecht is nu niet bepaald een club waar ik iets mee heb. In geen enkel land support ik de arrogante recordmeister (Op Real na, hoewel ook daar eigenlijk mijn sympathie naar Valencia gaat.)

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12884 stemmen

Reinbo schreef:

In geen enkel land support ik de arrogante recordmeister

Misschien eens wat van die beleving overdragen naar je filmbeleving

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mjk87 schreef:

Barcelona gaat wel erg simpel zo. Maar ach, Ronaldo loopt eens een goaltje in op Messi

CR7 (invaller) 29 (+1) vs Messi (blessure) 43 (-)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Zo, ik bekijk even jullie klassement:

1 Ajax 28 60

2 PSV 29 60

3 Vitesse 29 60

4 Feyenoord 29 59

Zou onwijs spannend worden mocht Ajax dit weekend verliezen (sorry A&L)

1 Anderlecht 2 35

2 Zulte Waregem 1 33

3 Racing Genk 1 31

4 Club Brugge 2 30

Met als kanttekening dat PSV een beter doelsaldo heeft (dat gaat in Nederland boven onderling resultaat) en dat volgende week PSV-Ajax dus is. PSV zou bij winst weer aan kop komen.

Retespannend ja.

Ik zou trouwens wel verwachten dat je als Anderlecht supporter in Nederland een kleine voorkeur voor Ajax zou hebben. Beide clubs lijken qua stijl en visie best wel op elkaar. Beiden gaan voor verzorgd voetbal, hebben een jeugdopleiding waar veel uit geput wordt en staan bekend als het boegbeeld van het voetballand.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

en staan bekend als het boegbeeld van het voetballand.

And now we wait.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha. Maar dat gegeven kunnen zelfs Reinbo & co niet ontkennen.

Wat matig trouwens, tot 16.30 uur moeten wachten. Doe mij liever om 14.30 de aftrap.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik was altijd al benieuwd wie nou mevrouw Reinbo was

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Wat is erger dan een zondag zonder voetbal: een zondag met voetbal pas om 16u30.

Anders kan je er nog even op uit trekken (boswandeling, terras, strand naar gelang het weer) of zo een typische zondagmiddagfilm kijken. Nu maar vooral wachten, al heb ik dit liever dan de 12u30-wedstrijd aangezien Ajax die nooit weet te winnen. Wel zo prettig volgende week ook dus.

Straks nog even een stukje lopen, dat lukt zowaar zonder krukken weer sinds een aantal dagen. Nu nog lekker, rest van de week wordt minder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, zo half 5 is wel goed om even bij te slapen na een avondje stappen, lekker te lunchen en inderdaad, ook voor het lopen (hardlopen). Maar half 5 blijft wel een matig tijdstip.

Britse tabloid: 'Willems naar Manchester City, Guidetti naar PSV' - voetbalzone.nl

Willems naar City

Guidetti naar PSV sluit ik weer niet uit. Die schijnheil speelt overal waar ze hem willen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, zo half 5 is wel goed om even bij te slapen na een avondje stappen, lekker te lunchen en inderdaad, ook voor het lopen (hardlopen). Maar half 5 blijft wel een matig tijdstip.

Britse tabloid: 'Willems naar Manchester City, Guidetti naar PSV' - voetbalzone.nl

Willems naar City

Guidetti naar PSV sluit ik weer niet uit. Die schijnheil speelt overal waar ze hem willen.

Guidetti gaat natuurlijk nooit bij PSV spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

Straks nog even een stukje lopen, dat lukt zowaar zonder krukken weer sinds een aantal dagen. Nu nog lekker, rest van de week wordt minder.

Toch niets serieus hoop ik? Maar zorgen dat je weer opgelapt bent voor het kampioensfeest over een maandje

En ja, dat 16.30 is irritant. Normaliter is het nog wel te doen wanneer een andere pretendent voor de titel eerder op de dag moet. Nu maar lerend voor de tentamens de tijd doden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Willems naar City

Veel geld voor de tweede back van het Nederlands elftal. Dat terwijl ze numero uno gratis en voor noppes kunnen ophalen in Amsterdam! Gekke druiven daar in Manchester. Al is dat hele bericht natuurlijk onzin.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Uitgerekend Toornstra maakt de 1-0 tegen ADO.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kijk jij zelfs dat soort wedstrijden? Moet er niet aan denken een Utrecht-Ado te kijken. Zal dadelijk wel op de achtergrond AZ inschakelen. Puntverlies is essentieel zodat ze tegen PSV nog volle bak moeten, zeker gezien het feit dat ze daarna nog Heerenveen uit moeten en twee mede-degradatiekandidaten treffen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Pizza erin! Wat een baas die Verhoeven!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Materny schreef:

Kijk jij zelfs dat soort wedstrijden? Moet er niet aan denken een Utrecht-Ado te kijken. Zal dadelijk wel op de achtergrond AZ inschakelen. Puntverlies is essentieel zodat ze tegen PSV nog volle bak moeten, zeker gezien het feit dat ze daarna nog Heerenveen uit moeten en twee mede-degradatiekandidaten treffen.

Staat op de achtergrond aan haha! Nee, voor deze wedstrijden ga ik niet uitgebreid zitten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Tagliavento.... Clown!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.