- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Inderdaad, zoiets noem je binding met de club. De supporters zijn de club, niet de spelers. Zonder supporters geen club. Spelers zijn passanten.
Daar denkt onze vermakelijke hork anders over:
RTV N-H - Nieuws - - rtvnh.nl - Verbeek: "Supporters hebben geen recht van spreken"

Begin me met de week meer aan hem (en de directie) te ergeren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Schoot me net nog iets te binnen trouwens. Zat hier in het begin van het seizoen niet een Twente-supporter met een erg grote bek? Na de winterstop niks meer van vernomen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twente supporter kan er maar eentje zijn: Vascago.
Grote bek: Kan ik me niet herinneren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, als RSCA supporters zou je natuurlijk wel sympathie voor AFCA moeten hebben.
(afbeelding)
Dus Hup Ajax Hup
Trouwens knap staaltje gloryhunting. Schiet je eigen club Europees steevast te kort ga jeaar een spandoek ophangen van een andere club die daar wel ooit succesvol was.... 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Man man man wat een prutser. Twee belachelijke strafschoppen en een dito rode kaart voor Fiorentina hij weigert om twee strafschoppen aan Milan te geven. Waanzin!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schoot me net nog iets te binnen trouwens. Zat hier in het begin van het seizoen niet een Twente-supporter met een erg grote bek? Na de winterstop niks meer van vernomen.
Vascago ja. Alleen aanwezig als het goed gaat. Dus hij is al anderhalf jaar stil, hehe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk jij zelfs dat soort wedstrijden? Moet er niet aan denken een Utrecht-Ado te kijken. Zal dadelijk wel op de achtergrond AZ inschakelen. Puntverlies is essentieel zodat ze tegen PSV nog volle bak moeten, zeker gezien het feit dat ze daarna nog Heerenveen uit moeten en twee mede-degradatiekandidaten treffen.
Utrecht-ADO trek ik ook niet nee. Zal me werkelijk mijn reet roetsen.
Wel grappig dat onze Chucky92 hier maanden terug nog lag te blaten dat Utrecht wel eens boven Ajax kon eindigen, omdat het gaat maar 4 puntjes was...
Groningen-Heerenveen is nu wel bezig, dat is nog wel een redelijk affiche. Snelle 1-0 al voor Grunn.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hoezo geen pingel
Dankzij Verbeek en zijn gezeik op de scheidsrechters krijgen we nooit meer wat mee. Was dit AZ overkomen kregen we rood en een penalty tegen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4548 stemmen

En ja, dat 16.30 is irritant. Normaliter is het nog wel te doen wanneer een andere pretendent voor de titel eerder op de dag moet. Nu maar lerend voor de tentamens de tijd doden.
Gebroken been, ski-ongelukje
10 weken gips gehad, daar nu drie weken uit, maar alle kracht dus uit je benen dan hè. En ja, daar ben ik wel optijd voor, moet sowieso 29 april al halen met prinsjesnacht.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Wel goed doelpunt van Maher.
Verdomme, weer direct gelijk door die Conboy. 1-1.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gebroken been, ski-ongelukje
10 weken gips gehad, daar nu drie weken uit, maar alle kracht dus uit je benen dan hè. En ja, daar ben ik wel optijd voor, moet sowieso 29 april al halen met prinsjesnacht.
Beterschap kerel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat maakt jou de uitslag van AZ uit?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zelfde reden als die Materny net aanhaalde denk?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb ik ergens een berichtje gemist?
Of gaat dit over AZ-PSV?
Neem aan dat AZ ook als ze nu 2 keer winnen tegen PSV wel gas geven. Zo best staat AZ er niet voor.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
AZ gun ik 't gewoon. Die horen daar niet te staan. En ten tweede moeten ze eens winnen voor die wedstrijd tegen PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maher komt naar Ajax toe van de zomer, die gaat PSV wel inmaken 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dieptepunt van de dag. Commentator: 'Het schijnt dat Altidore een dansje heeft ingestudeerd voor wanneer hij scoort'

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dat lijkt me ook na dat interview van toen.
Maar wij moeten eerst eens wat verdedigers halen natuurlijk...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat lijkt me ook na dat interview van toen.
Maar wij moeten eerst eens wat verdedigers halen natuurlijk...
Dirk Marcellis maar weer terug halen via dat uitgebreide netwerk van Marcel Brands? 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dirk Marcellis maar weer terug halen via dat uitgebreide netwerk van Marcel Brands?
Hé niet zo hè. Die Braziliaan uit Polen had ook nog nooit iemand van gehoord...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hé niet zo hè. Die Braziliaan uit Polen had ook nog nooit iemand van gehoord...
Dat had schijnbaar een reden 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wijnaldum naar PSV en Maher naar Ajax. Henriksen wordt alvast opgeleid voor Ajax voor het seizoen 2014/2015.
Maffe Marco staat overigens 2-0 achter, precies als ze een keer mogen winnen van otherfool. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoezo geen pingel
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
NEC wordt flink gematst. Een pingel niet gegeven en de muur van AZ moest veel te ver terug gaan staan.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht-ADO trek ik ook niet nee. Zal me werkelijk mijn reet roetsen.
Wel grappig dat onze Chucky92 hier maanden terug nog lag te blaten dat Utrecht wel eens boven Ajax kon eindigen, omdat het gaat maar 4 puntjes was...
Groningen-Heerenveen is nu wel bezig, dat is nog wel een redelijk affiche. Snelle 1-0 al voor Grunn.
Gebeurt nog wel. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
NEC wordt flink gematst. Een pingel niet gegeven en de muur van AZ moest veel te ver terug gaan staan.
Dus AZ wordt weer eens genaaid? Goh, verrassend. We lijken Feyenoord wel. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Beide clubs lijken qua stijl en visie best wel op elkaar. Beiden gaan voor verzorgd voetbal, hebben een jeugdopleiding waar veel uit geput wordt en staan bekend als het boegbeeld van het voetballand.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.