• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.144 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.996 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ajax maakt er volgende week gehakt van. Zou me er geen enkele zorgen om gaan maken als ik jou was. Dit PSV is dramatisch. De druk is veel te groot voor ze, en er lopen gewoon te veel matige spelers.

Deze wedstrijd zullen ze er nog wel uit gaan slepen, maar tegen een ploeg met kwaliteit, gaan ze ten onder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En zie daar.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

1-2 door Toivonen. Die is net op tijd weer fit, anders was het helemaal niets.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

Ajax maakt er volgende week gehakt van. Zou me er geen enkele zorgen om gaan maken als ik jou was. Dit PSV is dramatisch. De druk is veel te groot voor ze, en er lopen gewoon te veel matige spelers.

Deze wedstrijd zullen ze er nog wel uit gaan slepen, maar tegen een ploeg met kwaliteit, gaan ze ten onder.

Nouja, de statistieken spreken niet in Ajax voordeel daaro.

En 1-2 door Toivonen. Jammer. Maar ik had al een zege verwacht dus heel groot is de treurnis niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En klaar. Jammer maar verwacht.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Pffff. Deze wedstrijden zijn echt niet goed voor m'n hart zeg. Billenknijpen van 't allerhoogste niveau.

Weer een gruwelijk dramatische partij, de allereerste kans van Willem II was direct weer raak.

Maar als we zo spelen tegen Ajax veegt Ajax ons compleet van de mat. We zien 't volgende week, al is 't natuurlijk een wedstrijd op zich waarbij PSV eigenlijk alles of niets moet spelen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Kut publiek verdomme, stelletje kut supporters. Van Bommel komt 't publiek keurig bedanken krijgt die weer dingen naar zich gegooid en middelvingers.

Schandalig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mark is altijd boos en gefrustreerd. Wat een pipo zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kampioensstress.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ik baalde trouwens dat Lens geen kaart pakte, wat kan ik me vreselijk ergeren aan die gast.

Heeft een leuke periode gehad toen met Napoli thuis, NAC thuis en nog wat wedstrijden en altijd in Oranje maar wat speelt hij ontzettend nonchalant zeg. Alsof die er helemaal geen ene flikker om geeft.

Ik vrees nu al de standaardsituaties van Ajax volgende week, daar is Ajax namelijk 't beste in en PSV 't slechtste.

Ook vandaag weer, één kans voor Willem II en direct raak.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ik baalde trouwens dat Lens geen kaart pakte, wat kan ik me vreselijk ergeren aan die gast.

Heeft een leuke periode gehad toen met Napoli thuis, NAC thuis en nog wat wedstrijden en altijd in Oranje maar wat speelt hij ontzettend nonchalant zeg. Alsof die er helemaal geen ene flikker om geeft.

Lens geeft om Lens, dat doet hij zijn hele loopbaan al. Hij gebruikt PSV voor een betere vervolgclub, maar niet om PSV echt te helpen. Op zich een goede speler, maar ik zou hem niet hoeven.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Eigenlijk zou Advocaat volgende week gewoon moeten beginnen met Strootman en van Bommel als verdedigende middenvelders, Wijnaldum aanvallende, Mertens en Depay op de flanken en Toivonen in de spits.

Matavz was vandaag ook weer om te huilen. Depay had wel een uitstekende invalbeurt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, ik ga maar eens een biertje opzoeken om vast in te drinken voor PSV-Ajax

Fijne avond!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Totdat ze morgen keihard op hun bek gaan tegen Heracles!

Al schat ik die kans op 5%

De gehele top 4 gewonnen in één speelronde is namelijk een zeldzaamheid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is dit heerlijk thuiskomen na een dagje Amsterdam. Mijn portugese paradepaardje Boavista, die echt in een negatieve spiraal terecht zijn gekomen sinds hun onterechte straf inzake het omkoopschandaal wat resulteerde in hun onterechte degradatie is teruggedraaid. Volgend seizoen weer in de hoogste divisie, dat wordt weer Portugese competitie kijken .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Barcelona ondertussen na 50 minuten ook alweer op een 5-0. Hattrick van Fabregas en Sanchez 2x.

Ook zonder Messi blijken ze dus te kunnen scoren.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat is dit heerlijk thuiskomen na een dagje Amsterdam. Mijn portugese paradepaardje Boavista, die echt in een negatieve spiraal terecht zijn gekomen sinds hun onterechte straf inzake het omkoopschandaal wat resulteerde in hun onterechte degradatie is teruggedraaid. Volgend seizoen weer in de hoogste divisie, dat wordt weer Portugese competitie kijken .

Wat was er precies aan de hand eigenlijk? Want het is me niet duidelijk waarom die degradatie onterecht was.

Barcelona gaat wel erg simpel zo. Maar ach, Ronaldo loopt eens een goaltje in op Messi

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik herinner me van Boavista alleen de wereldgoal die ze tegen Feyenoord maakten in blessuretijd tijdens de groepsfase van de Champions League.

Wat was dat een streep zeg. Ongekend.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

j0enne schreef:

Kut publiek verdomme, stelletje kut supporters. Van Bommel komt 't publiek keurig bedanken krijgt die weer dingen naar zich gegooid en middelvingers.

Schandalig.

Bij het bedanken van het publiek kwam hij namelijk in aanvaring met een fan van de thuisploeg, die in woord en gebaar duidelijk maakte niet gediend te zijn van de PSV’er voor zijn neus. “Er staat daar een vader met een kind en die steekt zijn middenvinger naar mij op”, verklaarde Van Bommel na afloop van de wedstrijd voor de camera van Eredivisie Live. “Vervolgens gooit hij alles wat hij in zijn handen heeft in mijn richting. Ik snap dat niet.”

Ah, gelukkig maar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat was er precies aan de hand eigenlijk? Want het is me niet duidelijk waarom die degradatie onterecht was.

Voor hetzelfde misdrijf (poging tot omkopen) maar toegegeven wel excessiever wat betreft Boavista is het punten in mindering brengen (FC Porto, Uniao Leiria) en het volledig terugzetten van Boavista natuurlijk wel heel opmerkelijk. Dat leek geen zuivere koffie, deze correctie is daar een treffend voorbeeld van.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Ik herinner me van Boavista alleen de wereldgoal die ze tegen Feyenoord maakten in blessuretijd tijdens de groepsfase van de Champions League.

Wat was dat een streep zeg. Ongekend.

Die zat er echt goed in inderdaad, was toen niet zo blij met Boavista .

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voor hetzelfde misdrijf (poging tot omkopen) maar toegegeven wel excessiever wat betreft Boavista is het punten in mindering brengen (FC Porto, Uniao Leiria) en het volledig terugzetten van Boavista natuurlijk wel heel opmerkelijk. Dat leek geen zuivere koffie, deze correctie is daar een treffend voorbeeld van.

Helder, maar dan had de rechter ook kunnen oordelen die andere clubs terug te zetten En had Boavista niet zulke schulden dat ze al lang failliet hadden moeten zijn of sowieso gedegradeerd. Maar ja, wel de blokjes weer terug. Mooi shirt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het was ook het gebrek aan consequentie wat het zo'n bittere nasmaak gaf. Nu moet Boavista wel financieel het op orde hebben, want dat was ook toen niet best inderdaad. Op basis daarvan had je ze wel terug kunnen zetten ja. Prachtig shirt idd .

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Naomi Watts schreef:

Komen die nou in een keer terug vanuit de derde divisie? Benieuwd hoeveel punten die gaan pakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat wordt nu onderzocht, maar dat zal nog blijken. Om nog even duidelijk te maken, de Portugese Liga breidt uit naar 18 clubs, vandaar dus dat ze weer in 'top flight' kunnen aantreden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Hier kan je alleen maar respect voor hebben!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax is de laatste 2 jaar (en nu eventueel nog een keer) kampioen geworden met een selectie vol spelers waar niet 1 speler de 15 goals haalde. Uiteindelijk vind ik een team belangrijker. Je ziet, als Pelle een keer afwezig is, dan ben je nergens.

Wel als je overige scorende en dreigende spelers waardeloos zijn.

Voor de rest wat Reinbo zegt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

DMF schreef:

1-2 door Toivonen. Die is net op tijd weer fit, anders was het helemaal niets.

Balen, inderdaad. Vorige week ook al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.